BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Giovannie |
Geplaatst op maandag 17 januari 2011 09:58 |
||||
Forest Whitaker in een drama over een elite-team van agenten binnen de FBI Behavioral Analysis Unit (BAU) die gebruik maken van onconventionele methoden van onderzoek en agressieve tactieken om de natie de meest snode criminelen te vangen. Unit chief Special Agent Sam Cooper is een mentaal en fysiek sterke natuurlijke leider die niet bang is om zijn carrière op het spel zetten met het oog op stand-by zijn overtuigingen. Cooper streeft om te voorkomen dat politieke bureaucratie en heeft uitgekozen een eclectische groep van profilers om te werken buiten de grenzen van Quantico. Ze omvatten een sterke wil en uitgesproken Beth Griffith, het nieuwste lid van het team die hen voegt zich bij de FBI Threat Assessment Task Force; voormalige Britse Special Forces soldaat Mick Rawson, die zelfverzekerd en knap en werkt als een zeer bekwaam schutter met een onverdunde oog voor het uitroeien van het kwaad; John "profeet" Sims, een voormalige gevangene met een street-smart rand en een kalme, Zen-achtige aanwezigheid, die vastbesloten is om goed te maken voor de zonden uit het verleden; Gina LaSalle, een aantrekkelijke, stoere agent gewapend met een sluwe gevoel van waarneming; en Penelope Garcia, een computer tovenaar die al jaren hulp aan de BAU op haar zwaarste gevallen. Deze uitzonderlijke groep van FBI agenten is sterk in hun geloof en standvastig in hun missie om het land de meest gevaarlijke criminelen te berechten. |
||||
Deleted_22122012 |
Geplaatst op donderdag 20 januari 2011 13:06 |
||||
Mooi dat het eindelijk zover is. Ben benieuwd naar de pilot. |
||||
gnoothi |
Geplaatst op donderdag 20 januari 2011 13:36 |
||||
Quote: Yep, same here Ik heb Forest al altijd graag zien acteren, dus ik ben benieuwd Just when I think I'm out, they pull me back in |
||||
Lauwien |
Geplaatst op vrijdag 21 januari 2011 23:35 |
||||
Wow EIN-DE-LIJK !! Ik ben benieuwd en ik was al bang dat het idee gecanceled was.. Het zou toch ook eerst Minds gaan heten ? Leuk, Spontaan, Enthousiast, Hilarisch, Vrolijk, Aardig, Lekker, Temperamentvol, Assertief, Ongeduldig, Zorgzaam, Dominant, Gezellig, Onweerstaanbaar, Intelligent en Etc Etc... |
||||
karinnica1 |
Geplaatst op zaterdag 22 januari 2011 00:28 |
||||
|
||||
UrbanDjampa |
Geplaatst op zaterdag 22 januari 2011 00:48 |
||||
Quote: 16 februari UrbanDjampa wijzigde dit bericht op 22-01-2011 om 00:50, totaal 1 keer bewerkt Yesterday is history. Today is a gift. Tomorrow is Mystery! |
||||
Sam |
Geplaatst op zaterdag 22 januari 2011 11:01 |
||||
Banned
Na de film 'The Experiment' kan ik die neger niet meer anders zien dan een zieke moordenaar. Moet maar eens kijken hoe hij dat gaat veranderen. 53 vertalingen: One Tree Hill: 16 | Teen Wolf: 16 | Lights Out: 10 | Suits: 4 | 90210: 2 | The Newsroom: 2 | Gossip Girl: 1 | Glee: 1 | Zen: 1 | Scandal: 1. |
||||
huibie |
Geplaatst op zaterdag 22 januari 2011 11:36 |
||||
Die 'neger" Forest Whitaker zal dat bij ons niet voor elkaar gaan krijgen. Wat een vreselijk tiep is dat, voor ons de enige reden om hier NIET naar te kijken..En zijn manier van acteren ( over acting )stuit me al helemaal tegen de borst. Altijd dezelfde domme blik, of zoals Joey het in zijn serie ooit mooi omschreef : smell the fart acting. huibie wijzigde dit bericht op 22-01-2011 om 11:38, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Stevo |
Geplaatst op zaterdag 22 januari 2011 12:45 |
||||
Het is een spin-off van een prachtige serie.. dus er is geen twijfel dat ik het niet ga kijken BTW Forest Withaker is een prima acteur! Vincit omnia veritas! |
||||
karinnica1 |
Geplaatst op vrijdag 28 januari 2011 00:49 |
||||
kan niet wachten!!!!criminal minds is al vanaf seizoen 1 mijn favoriete serie dus een serie wat een tweede criminal minds is helemaal geweldig vind ik! |
||||
Bolot |
Geplaatst op vrijdag 28 januari 2011 06:34 |
||||
Ben heel erg benieuwd, ik vind Forest wel een goede acteur This signature is legen- wait for it... dary |
||||
pascool |
Geplaatst op vrijdag 28 januari 2011 12:01 |
||||
Global Moderator
Promo ziet er geweldig uit! Ben wel erg benieuwd naar deze serie. carpe diem |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|