BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
sopperke |
Geplaatst op donderdag 17 februari 2011 13:35 |
||||
Even wat meningen verzamelen over deze Spin-Off ... |
||||
dennis_n |
Geplaatst op donderdag 17 februari 2011 14:31 |
||||
Bedankt voor je kritiek, hij gaat in de map "misschien ooit nog eens kijken als ik tijd heb" |
||||
huibie |
Geplaatst op donderdag 17 februari 2011 15:12 |
||||
ik lbijf bij mijn mening: als forest whitaker meedoet doe ik niet eens een poging. Het lijkt er op dat ik na 1 aflevering al gelijk krijg... |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Saphor |
Geplaatst op donderdag 17 februari 2011 15:13 |
||||
First things first: verhaallijn was goed, maar niet sterk. De acteerprestaties, mijn excuses, maar ik ben niet onder de indruk. Ze kunnen beter, daar weet ik zeker. Wat mij echter het meest dwars heeft gezeten is dat ik het idee heb dat ik de personages nog steeds niet ken. Ik weet wel wat namen, maar ik kan het merendeel totaal niet plaatsen. Dat is gewoon slecht. Ik voel me totaal niet verbonden bij deze personages op dit moment, terwijl ik dit bij het origineel wel had. Spoiler!ze de suspect niet meteen gingen crosschecken op een blauwe van. Nu gaan ze meteen achter de dader aan. Of ik heb dat gemist. Ik hoop dat het beter gaat worden. Zo niet, dan haak ik denk ik snel af. |
||||
Storyteller |
Geplaatst op donderdag 17 februari 2011 19:20 |
||||
Ik moet me helaas bij de anderen hier aansluiten. Vooral zoals Saphor ook zegt: we hebben eigenlijk geen deftige voorstelling van de karakters gekregen, wat het erg lastig volgen maakt. Zelfs de namen heb ik nog niet mee na die eerste aflevering. Het moet weer snel en blits zijn, maar een beetje meer introductie had toch leuk geweest. HEEL VEEL Vertalingen gedaan. Te veel om op te sommen :) |
||||
karinnica1 |
Geplaatst op donderdag 17 februari 2011 23:16 |
||||
ik ga zo kijken het word voor mij zo ie zo nooit zoals de echte criminal minds.maar blijf deze wel kijken.voor mij blijft de echte criminal minds de geweldigste serie en kan niet begrijpen als mensen dat niet vinden,.maar iedereen natuurlijk zijn eigen mening.. |
||||
Paul1701 |
Geplaatst op vrijdag 18 februari 2011 07:24 |
||||
Ik vond het een tegenvaller. CM is stukken beter. Ik begrijp ook de opzet van de reeks niet. "Suspect Behavoir", op wat slaat dat nu. Wat was in godsnaam het verschil tussen deze kinderontvoering en een "normale" CM-zaak? In de normale CM worden de "unsubs" geanalyseerd. Hier niet. Enkel in de laatste 5 minuten. Waarom een "geheime" unit? Ik heb ook wat een CSI Miami vs CSI gevoel. Daar heb je net hetzelfde. CSI bouwt zowel de zaak als de karakters rustig uit. CSI Miami "raast" door de zaak. Ik geef CM:SB nog enkele afleveringen, maar als het niet snel verbeterd haak ik af. |
||||
DarkForce |
Geplaatst op vrijdag 18 februari 2011 08:23 |
||||
Afgaande op de aflevering van CM waarin ze geintroduceerd werden leek het me al niet zoveel. Zo te zien is het dus ook niet echt wat. Ik laat hem zitten "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
Bosje |
Geplaatst op vrijdag 18 februari 2011 09:26 |
||||
Ik ga hem nog enkele afleveringen volgen, als er geen verbetring is dan laat ik de serie schieten. Ik vindt het net zoiets als NCIS en NCIS-LA (hen ik na 7 aflveringen gedropt) Je gaat toch teveel vergelijken met de moeder-serie |
||||
Storyteller |
Geplaatst op vrijdag 18 februari 2011 09:45 |
||||
Quote: Dat heb ik met NCIS eigenlijk niet. LA heeft zich netjes eigen verhaallijnen aangemeten en vind ik perfect apart gaan van de moederserie. Al is de link met de Navy soms ver te zoeken, maar toch. Als ik een succesvolle spin-off moet noemen zou ik NCIS:LA nemen. Net als het origineel geregeld met een stevige neut humor, alleen wat meer actie. Voor CM:SB echter ... zie ik echt geen toekomst op deze manier. HEEL VEEL Vertalingen gedaan. Te veel om op te sommen :) |
||||
kozzie |
Geplaatst op vrijdag 18 februari 2011 16:36 |
||||
Het gaat hem niet worden... |
||||
norvug |
Geplaatst op vrijdag 18 februari 2011 17:29 |
||||
Ik dacht dat ik de enige zou zijn die dit niet zag zitten, maar dat valt dus mee. |
||||
Stevo |
Geplaatst op vrijdag 18 februari 2011 17:43 |
||||
Wouw.. Jullie weten mensen wel te desinteresseren voor deze serie!! Ik wacht zelf nog op de web-dl voordat ik hem ga kijken.. Kijkcijfers waren voor CBS de beste in enige tijd in dat tijdslot en het deed het beter dat CM zelf!! Ik kijk hier al een jaar naar uit dus gaan het zeker volgen.. Zoveel goede series die we nu met zijn allen volgen begonnen niet op een high note.. je moet gewoon de serie leren waarderen en de tijd geven om te groeien Vincit omnia veritas! |
||||
Stevo |
Geplaatst op zondag 20 februari 2011 23:14 |
||||
Heb net de aflevering bekeken en vindt hem vrij aardig voor een Pilot! Heb er totaal geen moeite mee hoe ze Garcia hebben geïntegreerd in de serie!! Credits stukkie zag er ook wel bruut uit. Ik blijf het sowieso volgen!! Binnenkort maar een Criminal Minds avondje verzinnen om ze beide achter elkaar te kijken Vincit omnia veritas! |
||||
Deleted_22122012 |
Geplaatst op maandag 21 februari 2011 00:17 |
||||
In tegenstelling tot vele anderen vond ik het een aardige pilot. |
||||
Saphor |
Geplaatst op dinsdag 22 februari 2011 15:19 |
||||
Wat Stevo en Lightning zeggen, snijdt wel hout. Ik had al aangegeven dat ik nog wat meer afleveringen zou kijken en dan zou gaan beslissen of ik verder ga. Anyway, ik heb net nog even de pilot van CM nog een keer gekeken en ik moet zeggen dat die toch wel sterker was. Natuurlijk kunnen er dingen veranderen en kan dit als nog een topserie worden, maar als ik heel eerlijk moet zijn ben ik niet echt hoopvol. Desalniettemin zou ik het fijn vinden als ze het tegendeel kunnen bewijzen. Als eerste stap moet eerst duidelijk wie nou welk karakter is, anders ik me totaal niet inleven in de serie zoals ik het noem... |
||||
Stevo |
Geplaatst op dinsdag 22 februari 2011 15:30 |
||||
Goed punt Saphor.. je voelt je al meer met een serie verbonden als je de karakters leert kennen.. Ik had het gevoel dat ze dat aardig links lieten liggen in de Pilot.. hoop op wat meer van dit in de volgende afleveringen Vincit omnia veritas! |
||||
TheBulldog |
Geplaatst op dinsdag 22 februari 2011 16:13 |
||||
Wordt vanaf volgende week of de week daarop ook door Veronica uitgezonden |
||||
Saphor |
Geplaatst op donderdag 24 februari 2011 12:24 |
||||
Tweede aflevering gezien. Echt een goed plot, maar daar blijft het eerlijk gezegd ook bij. Ik heb steeds meer het idee dat ik steeds minder en minder de personages ken, behoudens dan Forest Withaker. Eerlijkheidshalve, vind ik hem nog het meest storende van allemaal. De motor in het begin van de aflevering vind ik totaal niet bij hem passen en het acteren dat hij doet is precies dat: acteren. Het komt niet natuurlijk over maar erg gespeeld. Ik vrees dat ik het nog een aflevering of twee ga proberen, maar ik denk dat misschien dat zelfs al te veel is. |
||||
huibie |
Geplaatst op vrijdag 25 februari 2011 11:19 |
||||
Dat is nou precies wat ik tegen Forest withaker heb: net doen alsof je heel goed kunt acteren. De kijkcijfers van de 2e aflevering waren ook een stuk lager, ik schat 1 seizoen en dan is het weer over. |
||||
quetsbeek |
Geplaatst op donderdag 10 maart 2011 18:29 |
||||
Saphor zegt het goed. Forest Whitaker volledig fout gecast. plot van 2e afl was goed maar wat een slechte acteerprestaties. Ook door de gastacteurs.Ik stop dan ook met kijken en heb de serie uit mijn favorieten gehaald. Ook CSI Miami vind ik niet leuk met die voortdurend in de verte starende man. We komen wel vooruit al is het langzaam. |
||||
Rubicon |
Geplaatst op donderdag 10 maart 2011 19:25 |
||||
Ik heb de 1e 3 afleveringen nu gekeken en ik moet zeggen ze worden beter, zeker de laatste is spannend. Alhoewel ik moet toegeven dat ik geen flauw idee heb, wie er nou allemaal in het team zitten en hoe ze heten. Maar goed dat komt nog wel. Even offtopic, ik heb een poging gewaagd naar de pilot te kijken van Breakout Kings. Halverwege maar uitgezet wat een onzin zeg. Dan is CM SB toch wel even wat geloofwaardiger. Maar goed dat is mijn mening |
||||
Stevo |
Geplaatst op donderdag 10 maart 2011 19:28 |
||||
CM SB wordt steeds beter.. begin het echt leuk te vinden Alleen jammer dat ze niet meer in gaan op de cast.. af en toe een gedachtegang meer niet Heb alvast een promootje geplaatst voor volgende week... Vincit omnia veritas! |
||||
Boaserpent |
Geplaatst op vrijdag 11 maart 2011 09:59 |
||||
ik vond het afschuwelijk. ik ga nog ep 2 en heel mss ep 3 nog bekijken. |
||||
jongenwi |
Geplaatst op vrijdag 11 maart 2011 21:19 |
||||
Ik had het zelfde idee, bij Joe Mantegna die Rossi speelt in CM zelf. |
||||
|