BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
GoeiedagEem |
Geplaatst op maandag 24 december 2012 18:18 |
||||
Ze moeten ermee stoppen nu ze nog kunnen. Kom op zeg. Het is beter om eruit te gaan met een BANG, dan dat ze nog lang hiermee verder gaan. Na zoveel seizoenen is de smaak er wat af bij mij. Ik zal blijven kijken, maar ik ben bang dat het zo'n Lost/Prison Break verhaal gaat worden wat alleen maar doorgaat vanwege het uitmelken van het concept. |
||||
Raven92 |
Geplaatst op maandag 24 december 2012 18:44 |
||||
Newscrew
Ik vond het concept van dit jaar anders best goed. Zaten leuke onderwerpen in, verschillende moordenaars, was goed bedacht ^^. |
||||
GoeiedagEem |
Geplaatst op maandag 24 december 2012 19:02 |
||||
Ja er zitten ook wel weer wat aardige twists in, maar telkens lijkt het erop dat Dex gepakt gaat worden, wat dan op miraculeuze wijze wordt afgewend. Vervolgens worden er een aantal moorden gepleegd en krijgen we wat zijlijn-verhalen hier en daar. Blijkbaar is dit wat men (het publiek) graag wil, maar vernieuwend kan het niet meer genoemd worden. |
||||
grandpatje |
Geplaatst op dinsdag 08 januari 2013 17:56 |
||||
Quote: Heb je nog niet alles gezien? Lees onderstaand dan vooral NIET Spoiler!Idd, en na de laatste aflevering gisteren te hebben gekeken zat ik toch een beetje perplex in m'n stoel. Ging het dit seizoen (of eigenlijk eind vorig seizoen) qua geloofwaardigheid al helemaal verkeerd dan zijn de laatste afleveringen echt afgeraffeld en uit de writers duimen gezogen. Echt zo'n slecht seizoen had ik in de verste verte niet verwacht. Ik ben pas ingestapt in seizoen 3 en daarna alles vanaf het begin in een paar Dexter marathons bijgekeken. Ik raakte zelfs heel erg enthousiast maar zoals in de quote de vergelijking met beide series werd gemaakt. Lost en zelfs prison Break begonnen heel sterk maar ik haakte na een paar afleveringen al af. Dit gebeurde bij Dexter gelukkig pas tijdens s06/s07 dus we hebben hele spannende en mooie televisie gehad. Ook al komt er s08, s09 en s10 dit breien ze dus echt noooooit meer goed, uhhh behalve voor de Lost en Prison Break fans dan
Proud to be a Liquid Junkie |
||||
bobbee |
Geplaatst op woensdag 10 juli 2013 12:43 |
||||
Seizoen 7 was aardig, maar dan vooral vanwege Hannah, die een goede femme fatale neerzet. Verder wordt het hoog tijd dat Dexter zijn zus vermoord, en dan de hand aan zichzelf slaat. Debra is geworden tot een vreselijk irritant wijf en Dexter ontpopt zich steeds meer als een enorme eikel of liever een dombo. Zijn maniertjes, zijn blik en zijn stem gaan tegen hem werken. Hoogtijd voor een final exit en die gaat er komen. Dexter is dood, leve Dexter. |
||||
FreddyW |
Geplaatst op woensdag 10 juli 2013 14:29 |
||||
Quote: Misschien wel door hun scheiding. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|