BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Razor88 |
Geplaatst op vrijdag 09 november 2012 16:28 |
||||
Ik ben onlangs Fringe gaan kijken en vond het meteen een topserie. Ben nu net klaar met seizoen 4, maar net als bij Lost heeft JJ Abrams het weer geflikt. Hij maakt de serie te raar. Ik vroeg me af of er meer mensen zich hieraan irriteren, het feit dat Abrams een serie steeds vager moet maken. Ik vond seizoen 4 echt een tegenvaller hierdoor. Eigenlijk waren seizoen 1 tm 3 dus voor niks en heel veel klopte gewoon niet. 'Fight the good with the bad and the bad with the worse' |
||||
MugenJin |
Geplaatst op vrijdag 09 november 2012 16:35 |
||||
Beheerder
Ik vind Fringe ijzersterk sinds ze afgestapt zijn van "case-of-the-week. Dus dat is nu de laatste 2 a 3 seizoenen. En tja, bij een serie als Fringe hoor je sowieso niet alle antwoorden te hebben/krijgen imo. MugenJin wijzigde dit bericht op 09-11-2012 om 16:37, totaal 1 keer bewerkt |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op vrijdag 09 november 2012 16:36 |
||||
Newscrew
Ben het met MugenJin eens wat betreft het niet alle antwoorden krijgen. Ik vond seizoen 1 en 2 vooral super, maar dit is ook lekker Fringy. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Razor88 |
Geplaatst op vrijdag 09 november 2012 16:40 |
||||
Ja oke, niet alle antwoorden krijgen is 1 ding. Wat ik bedoel ik dat Abrams het weer te vaag maakt. Wat ik met mijn voorbeeld bedoelde is dat na het verdwijnen van Peter er niet echt nagedacht is over wat wel en niet gebeurd zou zijn zonder Peter, er is gewoon gekozen voor wat er goed uitkwam.. 'Fight the good with the bad and the bad with the worse' |
||||
nuenenmaster |
Geplaatst op vrijdag 09 november 2012 18:03 |
||||
Hoe kun je bij fringe nu de woorden "te vaag" gebruiken haha |
||||
Encaitar |
Geplaatst op vrijdag 09 november 2012 19:21 |
||||
Ik ben het wel met je een hoor Razor88. Er zitten wat inconsistenties tussen de verschillende seizoenen, zoals het voorbeeld dat je noemt (klopt geloof ik allemaal wat je zegt). Je kunt daar denk ik beter niet te veel over nadenken, anders is het ook niet zo leuk meer. Gewoon per seizoen niet teveel terug denken aan de vorige, dan klopt het allemaal wel redelijk . |
||||
JustMike |
Geplaatst op vrijdag 09 november 2012 19:59 |
||||
Quote: Ik vond juist de eerste 2 seizoenen zo sterk! Dus precies tegenovergestelde. It's Simple. We Kill The Batman. |
||||
moussa70 |
Geplaatst op vrijdag 09 november 2012 20:11 |
||||
kzou zeggen geniet ervan zolang als het nog duurt............0) |
||||
Razor88 |
Geplaatst op vrijdag 09 november 2012 20:12 |
||||
Quote: Ja, ik ben het opzich met je eens voor de meeste seizoenen. Alleen seizoen 4 vond ik gewoon even een beetje naar:p. Verder heb ik zwaar genoten van de eerste 3 seizoenen!! Echt binnen een week gezien allemaal. Mijn punt was vooral dat ik een beetje hetzelfde had bij Lost, dat vond ik na seizoen 3 ook niet echt meer top. Gelukkig lijkt seizoen 5 van Fringe weer erg sterk te worden. 'Fight the good with the bad and the bad with the worse' |
||||
DragonChief |
Geplaatst op vrijdag 09 november 2012 21:38 |
||||
Quote: Dit ja. Eerste 2 seizoenen waren leuk en goed, vanaf s03 ging het bergafwaarts, season 4 was alweer slecht, en met season 5 (na epi 2) ben ik niet eens meer verder gegaan.... misschien pak ik het straks weer op, maar de serie geeft me de aanleiding niet meer. Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op vrijdag 09 november 2012 22:17 |
||||
Newscrew
Ik vond de seizoenen 1, 2 en 3 juist ijzersterk geschreven. Zo zag je bijv al in het eerste seizoen (ergens aflevering 4 ofzo) al Amber, wat in seizoen 3 erg belangrijk is. |
||||
Razor88 |
Geplaatst op zaterdag 10 november 2012 02:16 |
||||
@DragonChief: Ik ben toevallig net bij seizoen 5, ep 2 aangekomen en vind seizoen 5 juist weer sterk starten. Soort van opnieuw beginnen met een goed verhaal! 'Fight the good with the bad and the bad with the worse' |
||||
RdR |
Geplaatst op zaterdag 10 november 2012 08:57 |
||||
Quote: Met of zonder Peter, hoe dan ook zullen andere keuzes gemaakt worden of gemaakt zijn. Je schetst bij bovenstaande een eendimensionaal beeld welke, zoals we inmiddels wel weten, bij Fringe niet het geval is |
||||
MarcelS |
Geplaatst op zaterdag 10 november 2012 09:13 |
||||
1e 3 seizoenen waren wat mij betreft het beste / leukste. die alternate wereld boeide me echt totaal niet. en seizoen 5 tja. vond het begin matig maar begint wel iets beter te worden. ik ben benieuwd. |
||||
Stevo |
Geplaatst op zaterdag 10 november 2012 09:57 |
||||
Fringe is voor mij een mega serie, het maakt me dan niet uit welk seizoen. Alles is gewoon mega vet! Je moet gewoon helemaal opgaan met wat de schrijvers willen vertellen! Zelf vind ik Fringe wel goed in elkaar zitten. Ja dat de schrijvers eind seizoen 3 Peter eruit schreven, baalde iedereen van, maar dit bracht wel weer prachtige verhaallijnen met zich mee. Ik vind het juist prachtig om te zien hoe innovatief deze show is, en het na 4 seizoenen ons nog steeds kan verassen met andere plot twists! Vincit omnia veritas! |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op zaterdag 10 november 2012 16:15 |
||||
Newscrew
Lost is verpest sinds de helikopterpiloten op het eiland kwamen. Charlotte, Daniel, Miles en Frank, begin seizoen 4 dus. Ze hadden moeten stoppen na seizoen 3, echt waar. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|