BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
sproggel |
Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 14:32 |
||||
Quote: Je was me voor Ik zag ze net ook bij mijn source voorbij komen en dacht meldt het even. En nu maar hopen dat iTunes bij blijft met de uitzenddata. |
||||
Stevo |
Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 15:43 |
||||
Idd.. Genieten met web-dl.. wel leuk eigenlijk dat de web-dl's kleiner zijn in grootte en betere kwaliteit Vincit omnia veritas! |
||||
Stevo |
Geplaatst op vrijdag 06 januari 2012 11:07 |
||||
Awesome promo voor het vervolg van dit seizoen Vincit omnia veritas! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Rickth64 |
Geplaatst op vrijdag 06 januari 2012 14:09 |
||||
Gebruiker
0:31 prof. Moriarty |
||||
marijnboon |
Geplaatst op vrijdag 06 januari 2012 15:24 |
||||
in mijn ogen de beste serie ooit.. |
||||
marijnboon |
Geplaatst op vrijdag 06 januari 2012 15:25 |
||||
prof. Moriarty? wie is dat?;$ |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op vrijdag 06 januari 2012 18:20 |
||||
Quote: Ken je klassiekers, Mr. Sherlock Homes... |
||||
Evermind |
Geplaatst op vrijdag 06 januari 2012 19:03 |
||||
Quote: Sherlock!!! Dan ben je helemaal op de hoogte the Evermind that knows no season and withers not |
||||
masterbreel |
Geplaatst op vrijdag 06 januari 2012 19:28 |
||||
Newscrew
Quote: DAVID ROBERT JONES! In Alt Universe denk.. |
||||
Acemath |
Geplaatst op vrijdag 06 januari 2012 19:49 |
||||
Zwaar onderschatte reeks imo. Als je ziet wat voor soort series goede ratings krijgen... |
||||
Stevo |
Geplaatst op zaterdag 07 januari 2012 18:02 |
||||
Heerlijk filmpje om je geheugen op te helderen, verteld door John Noble.. Vincit omnia veritas! |
||||
blitz0s |
Geplaatst op zondag 15 januari 2012 10:12 |
||||
Allen.. Ik volg Fringe sinds het begin en het vermaakt me over het algemeen zeer goed.. Er is alleen 1 dingetje waar ik me aan stoor. En dat zit me vrij veel in de weg aangezien het veel terug komt in de verhaallijnen. Nu vraag ik me af of ze dit niet door hebben of dat dit bewust is gedaan en ik ook te zeuren |
||||
Ivo137 |
Geplaatst op zondag 15 januari 2012 10:31 |
||||
Quote: Je zit te mieren neuken, laat het lekker gaan en geniet van de serie |
||||
RdR |
Geplaatst op zondag 15 januari 2012 12:28 |
||||
Quote: Dat. Bovendien is het in principe te rationaliseren. Het feit dat eenieder een andere ik bestaat in het alternatieve universum is absoluut mogelijk. Hoofdzakelijk vanwege het feit dat er zoveel overlap bestaat tussen de universa. Alleen andere keuzes en kleine verschillen leiden tot andere wegen waardoor deze personen tot stand komen en zich zullen ontwikkelen. Daarom kan het best mogelijk zijn dat doordat persoon A niet ontstaat in ons universum (bv. doordat mevrouw B die zwanger is, maar overlijdt a.g.v. het instorten van de Twin Towers), deze persoon A ook niet ontstaat in het alternatieve universum (bv. doordat de ouders nooit bij elkaar komen, een ander ongeluk, een abortus, blabla). Personen kunnen dus een totaal andere levensloop krijgen, maar dat wil dus niet zeggen dat daardoor niet van iedere persoon een andere ik bestaat |
||||
Evermind |
Geplaatst op zondag 15 januari 2012 12:49 |
||||
Quote: Ik merkte dat ik al behoorlijk veel weer kwijt was the Evermind that knows no season and withers not |
||||
Bertje |
Geplaatst op zondag 22 januari 2012 13:19 |
||||
Leuk om te zien hoe het nu op zijn einde loopt! Ik denk dat we een mooi en waardig einde tegemoet gaan! |
||||
masterbreel |
Geplaatst op zondag 22 januari 2012 15:28 |
||||
Newscrew
Quote: Het is zo, en dit is uitgelegt door Walter in seizoen 2 dacht ik, dat er een oneindig aantal alternatieve universa zijn. Dit universum ("here" and "there" liggen bijzonder 'dicht' bij elkaar door de overduidelijke overeenkomsten in beiden. Ze kwamen op een ramkoers te liggen door walter, maar dat is denk ik duidelijk. Zodoende zijn de levenslopen vrij gelijk, immers Olivia is Olivia. Het is dus niet onmogelijk om aantenemen dat Olivia, om welke reden ze ook al weer bij de FBI ging, ze dat ook 'daar' doet. Alleen daat is de FBI omgevormd tot wat daar het Fringe team heet. Kortom, de universa liggen dicht bij elkaar waarmee Walter wilde zeggen dat de universa heel erg op elkaar lijken, en slechts op kleine puntjes van elkaar verschillen. |
||||
Leegaert |
Geplaatst op zondag 22 januari 2012 15:38 |
||||
Kleine puntjes? |
||||
masterbreel |
Geplaatst op zondag 12 februari 2012 09:55 |
||||
Newscrew
Nou dat is iets relatief kleins. Een kleine beslissing om iets al dan niet te doen kan leiden tot het niet kunnen vliegen met vliegtuigen. Aan de andere kant zijn we op andere gebieden geadvanceerder. De levens van de hoofdpersonen liggen echter wel vrij dicht op elkaar. |
||||
Evermind |
Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 10:27 |
||||
Quote: Ik heb ervan genoten, lekker een goede ouderwetse Fringe aflevering Wat me wel onduidelijk was (wat vast in de komende afleveringen duidelijk zal worden) is Spoiler!of deze "nieuwe" Olivia inderdaad uit Peter zijn tijdlijn komt. De aflevering ging over de samensmelting van mensen met het Alternate Universe, maar in die zijn Peter en Olivia niet samen, dus dan zal het die Olivia niet zijn... Dus dan zal dit iets compleet nieuws zijn! Ik heb alweer zin in de volgende aflevering! the Evermind that knows no season and withers not |
||||
masterbreel |
Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 14:48 |
||||
Newscrew
Spoiler!Naja, die andere universa is een hypothese van Walter, eentje die logisch lijkt en klinkt. Het kan natuurlijk 'net zo goed' een samensmelting zijn tussen deze tijdlijn en de andere tijdlijn (now en than ofzo?) Het lijkt toch behoorlijk op de Olivia uit 'onze' tijdlijn. Wat ook nog zou kunnen is de andere kant op, dat Peter langzaam terug sijpelt in zijn éigen tijdlijn!
|
||||
Encaitar |
Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 21:26 |
||||
Volgens mij klopt dat niet geheel wat je schrijft, masterbreel Spoiler!Naar mijn idee hebben de observers besloten dat Peter nooit bestaan had, maar hadden ze hem nodig om de 2 universums bij elkaar te brengen. Toen Peter met die machine de universums bij elkaar gebracht had, hadden de observers hem niet meer nodig en mocht hij uit de tijdlijn verdwijnen. September kon dat echter niet over zijn hart krijgen om Peter 'te doden'. Daarom komt Peter halverwege seisoen 4 weer terug, omdat September Peter alleen voor een tijd had 'uitschakeld'.
De personen van onze tijd leven dus alsof Peter niet bestaan heeft, daarom is hun geschiedenis ook veranderd. Het zijn echter wel dezelfde personen, daarom lijken ze ook zo op onze oude vertrouwde karakters van voor seisoen 4. De werkelijkheid waar Peter heen wil, die bestaat volgens mij helemaal niet meer. Sommige delen van de wereld toen Peter er nog wel in leefde lijken wel terug te komen, zoals de laatste aflevering suggereert. Of zoals die observer opmerkte: "Though time has been re-written, traces of Peter continue to bleed through" Encaitar wijzigde dit bericht op 16-02-2012 om 21:32, totaal 4 keer bewerkt |
||||
masterbreel |
Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 21:32 |
||||
Newscrew
Spoiler!Zoals het nu gesteld is, is er een alternatieve tijdslijn. Eentje waarin Peter nooit ouder werd. Dit lijkt op "over there" maar is het niet. DUs zoals ik het zie zijn er 4 "versies". De basis versie (seizoen 1,2) ook wel 'over Here' genoemd. Dan heb je 'over there' voor het tweede universum. Vervolgens hebben we aan het begin van dit seizoen gezien toen Peter 'terug' kwam dat het feitelijk niet zijn tijdslijn zou zijn (dat stelde hij zelf). Hierdoor komen er een tweetal versies bij, die ik dan maar omdoop tot 'now' en 'than' of iets in die trant.
Wat jij stelt kan natuurlijk ook, dat was waar ik het begin van dit seizoen aan dacht. Dan zou dus nu de Peter-tijdlijn langzaam terug keren omdat hij 'te lang' in deze tijdslijn zit. masterbreel wijzigde dit bericht op 16-02-2012 om 21:33, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Bertje |
Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 23:29 |
||||
Nu na deze nieuwe aflevering ben ik de draad even kwijt hoor hoe dat ook alweer met die cortexiphan zat. Dat is 3 jaar geleden volgens mij (A). |
||||
albino |
Geplaatst op maandag 20 februari 2012 19:41 |
||||
Ik dacht er eerst net als masterbreel over, maar ik ga nu voor de theorie van Encaitar . Dat zou het grappige eind van aflevering 12 verklaren. Goeie cliffhanger weer! |
||||
|