BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
eherni |
Geplaatst op maandag 19 oktober 2015 04:33 |
||||
Dit is een echte Engelse serie en dus in een ander tempo dan de gemiddelde Amerikaanse serie. Trager, meer uitgediept en meer focus op het psychologische aspect. In tegenstelling tot bijvoorbeeld The Fall gaat het in From Darkness alleen wel heel erg om de gevoelens van de vrouwelijke hoofdpersoon. Alle mogelijke gezichtuitdrukkingen van verdriet, twijfel, angst en onzekerheid komen voorbij. In aflevering twee een beetje té veel, waardoor het tempo wel héél erg laag begint te worden. Het verhaal is echter wel goed, drie moorden uit het verleden en een nieuwe moord in het nu die met elkaar te maken lijken te hebben en waarbij een voormalige politieagente wordt betrokken. Benieuwd naar aflevering drie, maar er mag onderhand wel iets meer vaart in komen. |
||||
Karentje |
Geplaatst op dinsdag 17 november 2015 16:01 |
||||
Als liefhebber van BBC series had ik hoge verwachtingen van deze serie. Helaas vond ik deze tegen vallen. De serie is traag ( wat ik meestal kan waarderen) en de hoofdrolspelers vond ik net iets te overdreven acteren. Het verhaal vond ik wel goed, al had ik hem liever iets spannender gezien en wat minder hoofdrolspelers in beeld. |
||||
flashtdb |
Geplaatst op dinsdag 17 november 2015 18:53 |
||||
Vond het eind onverwacht en onbevredigend. Verder wel bijzonder. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|