BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
GetLittUp |
Geplaatst op zaterdag 09 november 2013 11:38 |
||||
Newscrew
http://suitupbros.com/awesome/how-i-met-your-mother-spin-off-announced# Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Inartie |
Geplaatst op zaterdag 09 november 2013 11:44 |
||||
Misschien wordt het wel wat. En je hoeft niet te kijken. |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op zaterdag 09 november 2013 13:35 |
||||
Newscrew
Quote: Het gaat me er ook niet om of het wat wordt of niet, het gaat me om het uitmelken. Waarom zouden ze nou nog een spinoff maken over de moeder, die niet eens door Cristin Milioti gespeeld wordt?! Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Inartie |
Geplaatst op zaterdag 09 november 2013 13:44 |
||||
Quote: Omdat hun denken dat het een succes wordt. En dat de moeder uit HIMYM niet de moeder gaat spelen is natuurlijk niet logisch. Het is heel simpel, als er niemand naar kijkt is het na een paar afleveringen afgelopen. En als het een succes wordt dan vullen ze hun zakken nog wat meer. Spinoffs zijn bijna nooit succesvol. Zie OUAT in Wonderland. Maar geld maakt blind. Ik las laatst dat ze ook al aan een spinoff denken van TBBT. |
||||
JustMike |
Geplaatst op zaterdag 09 november 2013 14:06 |
||||
Het was natuurlijk te verwachten, maar wat ze volgens mij niet doorhebben is dat de meeste mensen dit nog kijken omdat de eerste seizoenen zo goed waren en iedereen eigenlijk het einde wilt zien. Ik denk niet dat er veel mensen gaan kijken naar deze 'nieuwe' serie. Ik ga het (in de eerste instantie) ook niet volgen, maar dat kan ze niks schelen, want ik tel niet mee voor de kijkcijfers It's Simple. We Kill The Batman. |
||||
Inartie |
Geplaatst op zaterdag 09 november 2013 14:53 |
||||
Quote: Ja, precies, wat wij hier in NL er van vinden maakt hun echt niet uit. Waarschijnlijk denken ze dat de fanbase groot genoeg is voor een spinoff. |
||||
aegis |
Geplaatst op zaterdag 09 november 2013 15:37 |
||||
ik hoop dat ze dan scenes doen waar je in de achtergrond bv barney of zo ziet zitten. Vertalingen: 259 |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op zaterdag 09 november 2013 16:03 |
||||
Newscrew
Quote: Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
MrCastle |
Geplaatst op zaterdag 09 november 2013 16:20 |
||||
Newscrew
Je wordt toch moe van al die spin-offs. |
||||
Raven92 |
Geplaatst op zaterdag 09 november 2013 16:44 |
||||
Newscrew
Spin-offs kunnen leuk zijn (zie NCIS LA. Of voor een beter voorbeeld NCIS zelf) maar ik denk dat als ze bij seizoen 5 waren gestopt met HIMYM, dat ze een spin off veel succesvoller zouden kunnen krijgen. Nu is het te uitgemolken. |
||||
Mick |
Geplaatst op zaterdag 09 november 2013 16:48 |
||||
Newscrew
Quote:Reken er maar niet op, zo gebeurt het bijna nooit. Ik zag zo de kop van Barney en ik dacht: "Een Barney spin-off? Dat kan wel nice zijn" en dan lees je verder... Ik sluit me volledig bij Jesse aan, bah. |
||||
MrCastle |
Geplaatst op zaterdag 09 november 2013 17:00 |
||||
Newscrew
"Another legitimate criticism is that Cristin Milioti, the actress who plays the mother in HIMYM, likely won’t be playing her in the spin-off series." |
||||
planckie |
Geplaatst op zaterdag 09 november 2013 20:02 |
||||
Altijd gedacht dat, wanneer er een spinoff ging komen, dit 1 van Barney ging zijn. Terug naar de legendary episodes! Valar Morghulis |
||||
DragonChief |
Geplaatst op zaterdag 09 november 2013 20:46 |
||||
Ik heb het vermoeden dat het een soort HIMYM wordt man dan veel slechter. Dat wel de setting wordt overgenomen maar met een cast die totaal niet kan tippen aan de huidige... dat zie ik voor me. Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
Willem1977 |
Geplaatst op zaterdag 09 november 2013 21:09 |
||||
Quote: Als ze zou meespelen zou dit voor mij de reden zijn om juist wel te kijken. Ik wil graag meer van haar zien . Al maakt het niet uit in wat voor serie. Ik vind het jammer dat we haar zeer waarschijnlijk pas weer gaan zien in aflevering 16. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op zondag 10 november 2013 11:42 |
||||
Newscrew
Quote: Inderdaad! Het MOET gewoon dezelfde moeder zijn! Quote: Ja dat hoopte ik ook al! Ted is een goed aantal keren 'in de buurt geweest van' de moeder zeg maar. In die club waar hij zich als een klootzak gedroeg, toen hij bij een van zijn scharrels weg ging en der zag, of met de gele paraplu. Het kan wat worden, maar dan moeten ze wel goed hun best doen |
||||
DragonChief |
Geplaatst op zondag 10 november 2013 11:47 |
||||
Zelfs meerdere keren met die gele paraplu. En bij de seizoensfinale van S08 bij het treinstation Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
4ndyloco |
Geplaatst op donderdag 14 november 2013 01:24 |
||||
Ik ga het iig niet kijken.. De laatste seizoenen zijn echt zeer slecht. Ze hebben Barney kapot gemaakt waardoor hij nu super flauw is.. Een spinoff is wel het laatste wat ze moeten doen. Echt bedroevend dat het zo extreem uitgemelkt wordt. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
pspacer |
Geplaatst op donderdag 14 november 2013 08:25 |
||||
Ik ben niet per se tegen een spinoff, maar wel tegen vervanging van de moeder. Als ze niet goed genoeg is, had je haar vorig seizoen niet moeten casten. |
||||
DragonChief |
Geplaatst op donderdag 14 november 2013 09:43 |
||||
Quote: Barney kapot gemaakt? Nee? Het is juist volwassen geworden, iets dat helemaal niet onlogisch is op een dergelijke leeftijd. Het is juist logisch dat hij nu wilt settelen in plaats van altijd doorgaan met one night stands, iets dat hem altijd goed bezighield. Naar mijn mening is het juist een goede (en geloofwaardige) transitie in zijn leven. Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op donderdag 14 november 2013 09:57 |
||||
Newscrew
Quote: Eens! Als de karakters 9 jaar lang hetzelfde waren gebleven had dat zeker niet getuigd van goed schrijverschap. Mensen veranderen tussen hun 25ste en 35ste en dat is helemaal niet gek. Barney past goed bij Robin en dat hebben de schrijvers goed gezien en geschreven |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op donderdag 14 november 2013 12:53 |
||||
Newscrew
Toch vind ik Ted heel veel beter bij Robin passen. Ik vind Robin en Barney beter als bro's (zie seizoen 1!) en vind hun romantische scènes samen dan meestal ook wat ongemakkelijk om naar te kijken. Geen idee waarom eigenlijk. Het voelt gewoon niet goed. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op zaterdag 16 november 2013 11:35 |
||||
Newscrew
http://tvline.com/2013/11/15/how-i-met-your-mother-spinoff-how-i-met-your-dad-pilot-cbs/ Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Razor88 |
Geplaatst op zaterdag 16 november 2013 13:53 |
||||
Ehhmm.. Volgensmij gaat t dus ook echt een show worden over een hele andere moeder (dus niet Teds uiteindelijke vrouw). 'Fight the good with the bad and the bad with the worse' |
||||
Big0Bertha |
Geplaatst op zondag 17 november 2013 12:25 |
||||
Dit wordt zoooo uitgemolken. Jammer dit. HIMYM is zo'n fantastische serie. Dat niveau zal voor het gevoel van de kijkers moeilijk te evenaren zijn. Nieuwe acteurs, nieuwe verhaallijn. Ik ga de pilot wel kijken, verwachtingen testen ^^ |
||||
|