BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
nightfalls |
Geplaatst op maandag 02 januari 2012 11:12 |
||||
De populaire Britse serie Merlin is vanaf zaterdag 21 januari te zien bij Veronica. De serie vertelt het verhaal van een jonge Merlin, de legendarische tovenaar uit het rijk van Camelot. Merlin leert net om te gaan met zijn magische krachten, die hij samen met zijn leermeester Gaius ontwikkelt. Hij is goed bevriend met Arthur, de prins van Camelot. Merlin staat Arthur met zijn toverkracht bij in het bereiken van zijn doel om koning te worden. Hij moet echter oppassen om niet ontdekt te worden, want tovenarij wordt niet geaccepteerd in het koninkrijk. In Engeland loopt op dit moment het vierde seizoen, dat wekelijks door bijna een kwart van het Engelse tv-publiek bekeken wordt. Merlin is vanaf zaterdag 21 januari om 20.00 uur bij Veronica te zien met een kick-off van maar liefst vier afleveringen. The world we know is gone, but keeping our humanity? That's a choice. *Walking Dead* |
||||
Evermind |
Geplaatst op maandag 02 januari 2012 11:23 |
||||
Werd tijd! Nu kunnen mijn non-internet-series familieleden de serie ook een keer zien the Evermind that knows no season and withers not |
||||
thefonzzz |
Geplaatst op maandag 02 januari 2012 12:48 |
||||
Goed dat Merlin ook aan Nederland verkocht is. Wellicht helpt dit om een beslissing voor een zesde (en volgende) seizoen te vergemakkelijken. |
||||
Stevo |
Geplaatst op maandag 02 januari 2012 13:12 |
||||
Wordt geheid een flop. Wie kijkt er nu tv op zaterdagavond. Het is trouwens ook totaal geen serie voor Veronica. Ze zenden het waarschijnlijk uit omdat ze het voor een prikkie hebben weten te krijgen. Vincit omnia veritas! |
||||
Deleted_22122012 |
Geplaatst op maandag 02 januari 2012 13:19 |
||||
Ben wel een beetje verbaasd. Seizoen 1 is op Nederland 3 uitgezonden geweest. Zo ben ik aan deze serie gekomen. Ik had verwacht dat de rest daar ook kwam. Dit was trouwens al een paar jaar geleden. |
||||
Ansjil |
Geplaatst op maandag 02 januari 2012 14:12 |
||||
Ik heb seisoen 2 een x bij de free record shop zien liggen, ik blijf wel internet trow , ka niet wachten tot van de zomer |
||||
Regeer |
Geplaatst op maandag 02 januari 2012 14:40 |
||||
Quote: Dat zal wel meevallen, aangezien ze daar natuurlijk de serie veel later uitzenden dan op de BBC. Ik zal dan ook gewoon blijven doorgaan met het vertalen van de serie. Seizoen 1 is overigens in NL tot nu toe alleen nog maar te koop met retail NL-subs. Maar misschien dat de andere seizoenen nu ook gaan volgen. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|