BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Waltham |
Geplaatst op donderdag 11 november 2010 10:10 |
||||
De serie wordt op dit moment opnieuw geupload (check FTD), compleet met NL subs. Gisteren de pilot gezien, lijkt mij niet verkeerd. Had hier nog nooit van gehoord... |
||||
DarkForce |
Geplaatst op donderdag 11 november 2010 10:40 |
||||
De 'spotter' heeft het over 15 afleveringen van een uur. Terwijl de serie origineel is uitgezonden als 20 'normale' afleveringen (45min, met dubbele ep als pilot).. Quote: Ik download ze wel even om te checken Ik laat wel weten of de serie compleet is als ie compleet te vinden is [EDIT] Vreemde rip als je het mij vraagt. Ik heb alleen de laatste aflevering nog niet getest maar de rest is rond een uur geknipt. Dat wil zeggen: het zijn wel gewoon de afleveringen maar geknipt om er stukken van een uur van te maken. Je hebt dus af en toe ook aan/aftiteling midden in die stukken. Verder wel aardige kwaliteit dus als je je niet stoort aan het vreemde knipwerk kan je wel van deze serie genieten! [EDIT2] De laatste aflevering zit hier niet bij. De laatste die erbij zit is voor zover ik kan zien ep 19 (ik ga hierbij uit van de telling hier op bierdopje). Ep 20 mist dus helaas. DarkForce wijzigde dit bericht op 11-11-2010 om 15:58, totaal 4 keer bewerkt "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
VIIOFIX |
Geplaatst op donderdag 11 november 2010 11:02 |
||||
Ik sloeber hem ook binnen. |
||||
CharmedBoy |
Geplaatst op donderdag 11 november 2010 17:53 |
||||
Ik heb de serie op dvd: geweldige serie, jammer dat ze gestopt zijn. |
||||
Waltham |
Geplaatst op zondag 14 november 2010 15:34 |
||||
@DarkForce: dank voor de waarschuwing. Inderdaad is de verdeling van de 20 afleveringen knap lastig in deze upload, en ik wil ook wel graag de laatste aflevering zien. Ik ga maar eens proberen om de Bia upload van 50 dagen geleden binnen te halen... |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
elixer |
Geplaatst op donderdag 20 oktober 2011 22:20 |
||||
ik vind het toch jammer dat de serie een open eind heeft vooral ook zo spannend, wie verzin er nou zo'n spannende eind ?? |
||||
|