BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Inartie |
Geplaatst op woensdag 29 april 2015 10:29 |
||||
Ik kijk nog steeds trouw elke week mijn aflevering, maar het echt magische van seizoen 1 en 2 is er wel van af. Ik heb het idee dat de serie maar een beetje voort dobbert. |
||||
vdbke |
Geplaatst op woensdag 29 april 2015 11:44 |
||||
Ik kijk nog altijd reikhalzend uit naar elke aflevering. Spoiler!De aflevering waarin Cruella's achtergrond aan bod kwam, vond ik echt verrassend. Ik kreeg al medelijden met haar personage, maar dan bleek ze plots toch door en door slecht te zijn. De terugkeer van The Wicked Witch verraste me ook zo.
Emma's familieperikelen en haar duistere kant kunnen me dan weer minder bekoren. Dat vind ik echt cliché. |
||||
ikbenwouterw |
Geplaatst op woensdag 29 april 2015 13:11 |
||||
Kijk het ook nog steeds, maar het is tegenwoordig wel echt gênant slecht. Allerlei plottwists die nergens vandaan komen. Elke aflevering heeft tegenwoordig wel zo'n twist waarbij ik minstens 3 keer met m'n ogen moet rollen. Spoiler!Neem nou dat hele 'geheim' van Snow en Charming. No way dat ze daar nooit eerder over zouden beginnen. Toen Snow die moeder van Regina vermoordde was ze nog helemaal van slag omdat ze voor het eerst in haar leven aan de duisternis heeft toegegeven.
|
||||
vdbke |
Geplaatst op zondag 17 mei 2015 20:08 |
||||
Net de seizoensfinale bekeken. Het eerste uur voelde ik het niet echt, maar wow, wat was dat laatste uur plots heel heftig. Toch weer heel benieuwd naar het volgende seizoen. |
||||
blade1600 |
Geplaatst op zondag 17 mei 2015 21:53 |
||||
Ik ben halverwege seizoen 4 afgehaakt (vlak voor die dubbele aflevering) omdat ik merkte dat het steeds meer als een verplichting voelde om te kijken. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|