BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
CHTboy |
Geplaatst op maandag 07 december 2009 16:20 |
||||
wat vinden jullie van deze serie? |
||||
huibie |
Geplaatst op maandag 07 december 2009 19:18 |
||||
nou ja, korter....23 afleveringen per aflevering korter haha. Maar inderdaad, aflevering 2 ook al gezien ( zal niets verklappen !!)en vermakelijk is het wel. Hoewel het thema ( x hoeveelheid tijd over ) er in het begin van aflevering 2 wel met de haren bij gesleept wordt. Maar goed, een aflevering of 6 is dit wel vol te houden |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
CHTboy |
Geplaatst op maandag 07 december 2009 19:48 |
||||
huibie: Bedoelde met korter, iedere episode is een nieuwe aflevering. Vergeleken bij 24 moet je elke episode bekeken hebben om mee te zijn. Zal vannacht of morgen bekijken episode 2. |
||||
TjeerdSteen |
Geplaatst op woensdag 16 december 2009 07:50 |
||||
Vind het een erg goede BBC serie. Spannend, en niet te (zoals bijv 24). |
||||
Pinda |
Geplaatst op woensdag 16 december 2009 08:36 |
||||
Een erg goede BBC serie, Spannend en de vertaling is ook oké Milky_Way |
||||
Stevo |
Geplaatst op woensdag 16 december 2009 10:07 |
||||
Vertaling is top en de serie is ook gewoon prachtig Vincit omnia veritas! |
||||
flater |
Geplaatst op woensdag 16 december 2009 14:28 |
||||
helemaal mee eens met de bovenburen |
||||
Milky_Way |
Geplaatst op woensdag 16 december 2009 19:22 |
||||
Het is inderdaad een goede serie. pinda53: Dat is altijd leuk om the horen |
||||
Donovanray |
Geplaatst op maandag 25 januari 2010 10:39 |
||||
Ik heb nu alle 5 de afleveringen gekeken en zit echt met een gevoel van WTF? ik snap er niks van na 5 afleveringen... gaat dit nog verder of was dit het? Valar Morghulis... Valar Dohaeris... |
||||
DarkForce |
Geplaatst op maandag 25 januari 2010 11:12 |
||||
Donovanray: Ik heb werkelijk geen idee of er een tweede seizoen gaat komen. De kijkcijfers waren niet geweldig en critici kraakten de serie af.. Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat het produceren van deze serie veel kost dusja..het zal wel een afweging worden tussen kosten/kijkers door de bbc bazen. En wat snapte je niet echt..als je een beetje aangeeft wat kan iemand er misschien wat licht op schijnen "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
Regeer |
Geplaatst op maandag 25 januari 2010 14:33 |
||||
Ik denk dat er bedoeld wordt waar die vooruitblikken precies vandaan verstuurd zijn. Hoe komen die foto's van de toekomst binnen? |
||||
Donovanray |
Geplaatst op maandag 25 januari 2010 22:01 |
||||
Ja precies... en dat helemaal op het laast... zijn hun 1? Valar Morghulis... Valar Dohaeris... |
||||
DarkForce |
Geplaatst op dinsdag 26 januari 2010 08:14 |
||||
Donovanray: Zijn hun 1 In de serie zei 'die slimme gozer' (ben zn naam alweer vergeten) dat het misschien door een worm-hole kwam. Eentje die hij dan misschien op de een of andere manier kan ontdekken (ben zn theorieverhaal erachter ook weer vergeten ). Daarnaast zou 1 van de foto's door een satelliet gemaakt zijn die alleen hij kan aansturen. Grote kans dus dat hij in de toekomst (of een versie van hem in een parallel universum) dat wormhole ontdekt en er informatie heen stuurt. Mogelijk is dat maar een klein percentage van de data aankomt waardoor er alleen wat vage foto's tevoorschijn komen (wat overigens ook vreemd is omdat er een daadwerkelijke connectie tot stand komt wat er dus weer voor zou moeten zorgen dat er geen dataverlies voorkomt, maar waarom zou je als je een ramp probeert te voorkomen alleen vage foto's opsturen). Ok je kan beginnen met het hele continuiteit's verhaal maar daar heeft hij/zij/diegene die de foto's stuurt al schijt aan (getuige het feit dat de foto's verstuurd zijn in de eerste plaats). Ik kan nog wel doorgaan maar het blijft speculatie Al met al kan je erg veel verzinnen en omdat er in de serie zelf weinig over gezegd is kan je nog alle kanten op. "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
|