BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
RainbowSword |
Geplaatst op vrijdag 24 januari 2014 22:54 |
||||
Nog meer Marvel karakters komen erbij, namelijk: Deathlok en Lorelei Nieuws over series lezen? http://www.seriesfeed.com/ |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
kakascii |
Geplaatst op zaterdag 25 januari 2014 00:24 |
||||
Het ziet er naar uit dat het na een wat slome start toch wel leuk gaat worden. |
||||
DutchWolf |
Geplaatst op zaterdag 25 januari 2014 10:55 |
||||
Ik vind het, persoonlijk, geweldig hoe ze aldoor kleine hints richting de films en zo geven. De echte Marvel fan weet toch dat in de nieuwe Cap America film Spoiler!"Bucky Barnes" de mysterieuze tegenstander is.... ook "omgebouwd", misschien wel door dezelfde mensen als Deathlock?
Windows update: reboot; UNIX update: be ROOT ! :D |
||||
jackykeun |
Geplaatst op zaterdag 25 januari 2014 12:04 |
||||
Ik heb nu een paar afleveringen gekeken en kan tot op heden niet echt onder de indruk zijn. Ik lees al marvel van mijn 16e ,(bijna 30 jaar) en na een paar leuke films spiderman/hulk/iron man e.d. kan mij dit niet bekoren. |
||||
Willem1977 |
Geplaatst op zaterdag 25 januari 2014 13:13 |
||||
Zag dat in aflevering 14 Sif (uit Thor) langskomt. Eigenlijk mag ze wel meer dan één aflevering meedoen. |
||||
lisets |
Geplaatst op zaterdag 25 januari 2014 14:52 |
||||
Ik vind er jammer dat er net echt een verhaallijn inzit. Je zou de afleveringen apart van elkaar kunnen bekijken zonder belangrijke dingen te missen. Dit vind ik persoonlijk nooit zo geweldig. Heb liever een goed verhaal wat doorloopt door alle afleveringen. |
||||
xppx |
Geplaatst op zaterdag 25 januari 2014 17:47 |
||||
Maar er is wel degelijk een verhaallijn. Ze bouwen de achtergrond van de personages op. |
||||
toxaris |
Geplaatst op dinsdag 28 januari 2014 10:30 |
||||
Vind de serie erg leuk. Juist het feit dat er geen superhelden (of nauwelijks) in voorkomen vind ik een pluspunt. Daardoor is er een universum waarin alles mogelijk is en juist het afwezig zijn van superkrachten (bij de agents) maken het interessant. Af en toe een cameo is leuk, maar hopelijk niet te veel. |
||||
elixer |
Geplaatst op dinsdag 28 januari 2014 14:10 |
||||
ben het met xppx en toxaris eens |
||||
sanvanos |
Geplaatst op donderdag 10 april 2014 07:17 |
||||
Ik vindt het een erg leuke serie. Hoewel het kwalitatief niet helemaal aan het niveau van bijvoorbeeld defiance komt qua productie, maar dat is denk ik meer een budget kwestie, blijft het elke aflevering weer spannend wat er gaat gebeuren. En erg leuk dat er een serie is die parallel loopt aan de films in het marvel cinematic universe. Dat op zich is toch al best uniek. Ik ben best fan van de marvel films, maar heb de strips nooit gelezen. misschien dat het daar nog even wart wringt met fans. De serie verdient een groter budget. Ik hoop dat er hier zeker nog een seizoen achter aan gaat komen. |
||||
Guybrush |
Geplaatst op donderdag 10 april 2014 22:15 |
||||
Heb vandaag ep 17 gezien, was een van de beste tot nu toe. Toch wel blij dat ik gisteren de laatste Capt. America gezien heb, want dan kan je toch wel iets beter volgen. Tis mss niet noodzakelijk om te kunnen volgen, maar maakt het er wel leuker op! |
||||
maxhavelaar |
Geplaatst op vrijdag 11 april 2014 07:03 |
||||
Quote: Deze serie is natuurlijk meer marketing voor de films die Marvel één na de ander uitpoept Leuke wegkijk serie, en de aflevering staan altijd hoog bij mij op het lijstje, wat van mij wel mag, zijn cameo's van grote sterren, nu ook, ze hebben het altijd over Fury, maar ik heb Fury nog nergens gezien (alleen in aflevering 2 heel even), je merkt gewoon dat het zonde is. |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op vrijdag 10 oktober 2014 00:16 |
||||
Newscrew
En misschien zelfs Tony Stark! Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
RainbowSword |
Geplaatst op vrijdag 10 oktober 2014 08:38 |
||||
Laat hem maar komen Nieuws over series lezen? http://www.seriesfeed.com/ |
||||