BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Dotmore |
Geplaatst op woensdag 02 april 2014 14:12 |
||||
Tot nu toe had elke aflevering een ''Agents of shield will return in a moment'' scene. Maar bij de nieuwste aflevering, episode 16, was dit niet. Heb ik een verkeerde versie of..? Want als ik google, zie ik een review van de exta scene. Dotmore wijzigde dit bericht op 02-04-2014 om 14:13, totaal 1 keer bewerkt |
||||
omgitshatice |
Geplaatst op woensdag 02 april 2014 19:11 |
||||
ik kan het ook niet vinden en ik begin toch even gefrustreerd te raken Just stay out of trouble, you idjits. |
||||
Inartie |
Geplaatst op woensdag 02 april 2014 19:21 |
||||
Quote: Jouw link gaat over na de credits, dat wat jij bedoelt van, AoS wil return in a moment, zit voor de credits. In aflevering 16 zit die er dan waarschijnlijk niet in. Marvel heeft vaker spoilers na de credits en die staan meestal op de DVD/BluRay uitvoeringen. In dit geval zijn ze waarschijnlijk exclusief voor ABC geweest. Bovendien als ik het verhaal zo lees van je link gaat het over de nieuwe Cap. America film. Heeft dus niks met de serie te maken en dan is het logisch dat het niet in de web-dl van I-Tunes zit. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
daniiiel94 |
Geplaatst op woensdag 02 april 2014 22:30 |
||||
Nee hoor, in het verhaal van de link gaat het wel degelijk over AoS. Er staat dat er een after credits scene over de nieuwe Captain America film te zien is. |
||||
DonPedro |
Geplaatst op woensdag 02 april 2014 22:35 |
||||
En de Cap film zal ontzettend veel invloed hebben op de serie. |
||||
|