BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
dennisvaes |
Geplaatst op zondag 13 april 2014 09:34 |
||||
Ik kijk tegenwoordig geen films meer, alleen series. |
||||
Mick |
Geplaatst op zondag 13 april 2014 09:42 |
||||
Newscrew
Het is wel leuker om eerst The Avengers gezien te hebben, omdat Agents of S.H.I.E.L.D. vooral in de eerste paar afleveringen naar verwijst. Ik denk echter niet dat het noodzakelijk is. Ze leggen in principe alles opnieuw uit. Alleen, hetgeen wat ze uitleggen, kan je ook zelf gezien hebben. Namelijk door The Avengers te kijken. |
||||
RainbowSword |
Geplaatst op zondag 13 april 2014 09:44 |
||||
Er worden regelmatig verwijzingen gedaan naar de twee Thor films in ieder geval. Als je dit Marvel genre leuk vind, dan is het eigenlijk niet eens een vraag of je The Avengers, Thor, Captain America, Iron Man etc. moet gaan kijken Nieuws over series lezen? http://www.seriesfeed.com/ |
||||
Donovanray |
Geplaatst op zondag 13 april 2014 11:17 |
||||
Zijn allemaal leuke films om te kijken. Iron man is zeker een aanrader. The Avengers is eigenlijk iron Man 2.5 Valar Morghulis... Valar Dohaeris... |
||||
NathalieM |
Geplaatst op zondag 13 april 2014 12:08 |
||||
Als je echt geen zin hebt om die films te gaan zien, is het echt niet nodig. Je hebt een iets beter beeld van wat er soms gebeurt, maar het is niet cruciaal. (Ik heb van Captain America 2 alleen maar wat tidbits gehoord van mensen die hem wel gezien hebben en dat was op zich genoeg voor mij om een duidelijk beeld van de gebeurtenissen in Agents of Shield 1.17 te hebben). Ik denk dat het voldoende is om te weten wie The Avengers etc zijn en indien nodig even te gaan opzoeken wat er van plotpunten veranderd is door een film. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|