BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Ghostface |
Geplaatst op zaterdag 06 september 2014 17:18 |
||||
De Trailers/ sneak peaks zien er wel leuk uit.. even wennen aan andere personages. |
||||
oxablon |
Geplaatst op woensdag 12 november 2014 17:51 |
||||
Na een stuk of 6 aflevering moet ik tot mijn grote spijt zeggen dat het idd om zeep is. Animatie is top, maar qua verhaal vertelling een dikke nul. Waar je vroeger een goede mix had van spanning, humor en avontuur, en waar je regelmatig het gevoel had in een goeie film te zitten, is het nu toch wel erg oppervlakkig en slecht geschreven. Elke aflevering valt in 1 zin te vertellen.....Ik vraag me zelfs af of kinderen dit boeiend vinden???? |
||||
Ghostface |
Geplaatst op maandag 01 december 2014 18:15 |
||||
Ik moet wel wennen aan de andere stijl van tekenen. Maar toch blijft het me wel boeien. Vind wel dat er wat meer info middels flashbacks etc over de personages mag komen. Bijvoorbeeld hoe is de Jedi ontsnapt... |
||||
rever |
Geplaatst op dinsdag 02 december 2014 07:53 |
||||
kijk naar wat ze gedaan hebben met Marvel superhelden. |
||||
ParaNox |
Geplaatst op vrijdag 01 mei 2015 18:13 |
||||
De graphics zijn inderdaad even wennen. Het is overduidelijk dat de eerste reeksen eerder naar volwassener niveau gaan en het nu volledig kinderlijk is. Toch blijft het me boeien, het is nu eenmaal een extra dimensie voor star wars liefhebbers. Ik blijf kijken. Hopelijk gaat het eerste seizoen snel verder. I'm a Soldier on my Own, Don't know the way |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|