BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
dennisvaes |
Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 10:55 |
||||
Zijn er meer Bierdopje-gebruikers die dit kijken. |
||||
UrbanDjampa |
Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 11:07 |
||||
Ja geweldige serie. Ik heb iets van 7 seizoenen gezien. Seizoen 13 vond ik wel 1 van de betere. Yesterday is history. Today is a gift. Tomorrow is Mystery! |
||||
DarkNight |
Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 12:47 |
||||
Ik vind het ook de beste reality. Een juiste cast selecteren is wel het belangrijkste. Het laatste seizoen was erg saai. Mijn favo seizoenen zijn de villians vs heroes en favorites vs fans(parvati is mijn favoriete speler). |
||||
UrbanDjampa |
Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 13:23 |
||||
Quote: Haha Ozzie 1 van mijn favoriete spelers. Hij is wel the ultimate survivor. Geniaal die 'fake idol', maar aan de andere kant niet erg slim. Parvati, Kimmel en Cyrie stuurden hem nog door de achterdeur in fans vs favorites Yesterday is history. Today is a gift. Tomorrow is Mystery! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
dennisvaes |
Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 14:41 |
||||
Heroes vs Villans is ook wel 1 van mijn favoriete seizoenen, daarnaast zijn er nog wel vele leuke seizoenen (6, 7, 12, 16. |
||||
DarkNight |
Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 15:02 |
||||
Quote: Ja dat weet ik nog. Hij had geluk dat dat niet het domste was wat iemand dat seizoen gedaan had (immunity necklace weggeven). Dat terugkeren vind ik ook maar niets maar dat zal waarschijnlijk te maken hebben met die naive christen. Dat concept zal alleen werken als een underdog na weken hard strijden tegen de hele groep word weggestemd en aan het einde weer terug mag keren. |
||||
Barry |
Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 17:08 |
||||
Ik vind het ook een goede serie. Vind ozzie ook zeker een echte survivor. Idd zijn er een paar met dommere acties. Zoals inderdaad de ketting aan de dames geven (was een rookie he) en ook de actie van James. 2 idols hebben en die niet meenemen en eruit gestemd worden. Zou wel tof zijn als Ozzie nog een keer zou meedoen. Vind het ook niets met het terugkeren, voor de persoon zelf ook niet echt. Zit gelijk weer op een schopstoel. |
||||
dennisvaes |
Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 18:04 |
||||
Ze moeten ook wachten tot ze weer mensen terugbrengen. |
||||
UrbanDjampa |
Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 18:47 |
||||
Quote: Ja in seizoen 16 speelde hij teveel de gearriveerde speler. In Cook Islands was hij meer te genieten. Een all-stars vind ik wel een goed plan. Hopelijk laten ze wel Boston Rob thuis, want die heb ik al genoeg gezien. Zal Russell dit keer wel meedoen na zijn jankpartij. Jammer dat we een speler als Yul Kwon niet meer zien, maar die heeft er geen zin meer in. Ik heb nog wat in te halen qua seizoenen. Hier een lijstje van Jeff Probst: http://www.tv.com/survivor/jeff-probst-ranks-all-19-seasons/topic/3279-1630702/msgs.html Een goed lijstje om te volgen? UrbanDjampa wijzigde dit bericht op 02-08-2011 om 19:14, totaal 3 keer bewerkt Yesterday is history. Today is a gift. Tomorrow is Mystery! |
||||
DarkNight |
Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 19:34 |
||||
Quote: Ik heb ze ook niet allemaal gezien maar welk seizoen mij ook bijgebleven was, was dat seizoen wat begon met de mannen tegen de vrouwen. Het seizoen met de coach was ook vermakelijk. |
||||
dennisvaes |
Geplaatst op dinsdag 02 augustus 2011 19:48 |
||||
Quote: Op zich wel een redelijk lijstje. Maar ik denk dat iedereen zo zijn eigen mening heeft over zijn favoriete seizoenen. Het ligt er ook een beetje aan welke seizoenen je al gezien hebt. Ik ben ooit gewoon begonnen met seizoen 1, in de tijd dat seizoen 14 in de VS op de televisie was. Dus weet niet of je van plan bent om alle seizoenen die je gemist hebt, alsnog te bekijken. |
||||
|