BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Joeri93 |
Geplaatst op zaterdag 29 maart 2014 09:03 |
||||
Zalige serie, echt! Zo verslavend!! |
||||
Thecla |
Geplaatst op dinsdag 01 april 2014 14:59 |
||||
Zo ik ben ook weer helemaal bij. Kan nooit wachten om op maandagmorgen heel vroeg de nieuwe aflevering te downloaden en dan 's middags te kijken terwijl er een grote pot thee op het lichtje staat Live long and prosper (naar Star Trek) |
||||
Martschout |
Geplaatst op woensdag 02 april 2014 01:08 |
||||
Jaaa de afleveringen zijn geweldig nu! Spoiler!Het ziekenhuis was volledig omsingeld, en op één of andere manier is Luke ontsnapt via een markt. Was echt heel vaag, of ik heb een stuk gemist haha.
|
||||
Thecla |
Geplaatst op woensdag 02 april 2014 10:38 |
||||
Quote: Misschien heb je inderdaad niet gezien dat hij een petje mee gegrist had en dat opzette en opging in de menigte Live long and prosper (naar Star Trek) |
||||
Willem1977 |
Geplaatst op maandag 28 april 2014 19:55 |
||||
Ik weet het niet meer met deze serie. Sommige irritaties komen steeds vaker terug. Heb net aflevering 13 gezien en Joe bij die cult-groep....ik begrijp het niet zo... Spoiler!Ryan zich laat pakken bij Joe zijn kamp om maar dichter bij Joe in de buurt te komen. Wat Joe zegt hij kan niet zonder Joe Hoe pak je een seriemoordenaar...niet zo dus...alleen achter Joe aangaan. Maar ja er komt nog een 3de seizoen dus hij kan niet dood gaan, maar ja Claire inzetten Kijk het seizoen af maar seizoen 3????
|
||||
GetLittUp |
Geplaatst op maandag 28 april 2014 20:46 |
||||
Newscrew
Ik kijk de serie nu meer voor Max en Mike. Veel geloofwaardiger dan Ryan en Joe, hoewel ik het nog best leuk vind in tegenstelling tot sommige meningen hierboven. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Martschout |
Geplaatst op zondag 04 mei 2014 15:23 |
||||
Spoiler!Zoals gewoonlijk worden alle interessante personages in de serie aan het einde van het seizoen afgemaakt, ben er een beetje klaar mee eerlijk gezegd..
|
||||
knabbelnootje |
Geplaatst op donderdag 16 oktober 2014 18:59 |
||||
Vanavond afl. 10 van seizoen 2 gaan kijken. Het is verslavend goed! Die Ryan heeft vanaf het begin een karakter-tekortkoming en dat is veel te veel egoistisch bezig zijn. Dat is de kracht en tegelijkertijd de zwakte van het personage. Hij komt daardoor verder dan de organisatie en krijgt ook daardoor grotere klappen om z'n oren. Dat slingert je heen en weer en dat houdt je wakker. Echt super goed! Een biertje is lekkerder met een nootje ernaast |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|