BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
cobra |
Geplaatst op donderdag 08 oktober 2015 23:07 |
||||
Het nieuwe seizoen is ondertussen weer op gang. cobra wijzigde dit bericht op 08-10-2015 om 23:12, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
masterbreel |
Geplaatst op vrijdag 09 oktober 2015 06:52 |
||||
Newscrew
Spoiler!Wow, die scene tussen Eli en Peter Florrick, wow. Eli is echt op oorlogspad en ik hoopte al op iets groots dit seizoen, vroeg me af wat ze nog konden doen, maar dit is echt immens!
|
||||
Stevo |
Geplaatst op vrijdag 09 oktober 2015 07:07 |
||||
Vertalingen komen meestal een week na de uitzending. Blijft vet dat we gewoon nog een seizoen hebben gekregen.. Vincit omnia veritas! |
||||
Evermind |
Geplaatst op maandag 12 oktober 2015 07:03 |
||||
Ik heb weer genoten! the Evermind that knows no season and withers not |
||||
masterbreel |
Geplaatst op dinsdag 13 oktober 2015 08:52 |
||||
Newscrew
Ja dat was bij mij ook weggezonken. Ik denk dat het nog altijd te maken heeft met een aantal dingen: Spoiler!
1- Diane wilde naar het hooggerechtshof, maar dit is haar door Peter door de neus geboord in de tijd dat Alicia bij Lockhart/Gardner weg ging, door Alicia heeft ze dat destijds niet gekregen 2- Alicia is zonder het te vertellen de verkiezingen voor hoofd officier ingegaan, daarmee potentieel de belangen van Florick/Agos geschaad (maar dit was volgens mij relaxt afgehandelt) 3- Alicia werkt nu, zonder dat ze het wist en indirect, voor Louis Canning, die als enige doel in het leven nu het stuk maken van Lockhart/Agos (?!) heeft. Volgens mij zijn het die drie dingen, maar ik dacht dat de lucht tussen Dianne en Alicia allang geklaard was en dat haart vertrek normaal en ontspannen was afgehandeld. |
||||
Evermind |
Geplaatst op dinsdag 13 oktober 2015 12:49 |
||||
Ah, ik had het op punt 1 en 3 nooit opgepakt. Ik dacht ook Spoiler!dat het vertrek van Alicia wel was afgehandeld, maar misschien dat haar keuze om voor DA te gaan toch nog meespeelt. Daar waren ze toen wel erg boos om. Ik hoop trouwens dat Cary nog een wat leukere verhaallijn krijgt. Hij speelt nu een beetje het zielige aapje.
the Evermind that knows no season and withers not |
||||
masterbreel |
Geplaatst op dinsdag 13 oktober 2015 13:27 |
||||
Newscrew
Quote: Spoiler!Ik heb de aflevering van afgelopen zondag nog niet gezien, maar die Cary zit helemaal niet op zn plek en loopt tegen dezelfde dingen aan als eerder bij Lockhart/Gardner en waarom hij uberhaupt weg ging en Florrick/Agos startte, en nota bene zijn maatje daarin is weer vertrokken. Arme kerel
|
||||
Stevo |
Geplaatst op zondag 15 november 2015 19:00 |
||||
Vanavond begonnen met met het nieuwe seizoen.. heerlijke start! Er is weer genoeg drama om dit seizoen op voort te borduren. Ze weten de gastacteurs ook altijd wel uit te kiezen hoor!! Vincit omnia veritas! |
||||
Stevo |
Geplaatst op dinsdag 12 januari 2016 20:57 |
||||
De makers/ het echtpaar King hebben aangeven na seizoen 7 te stoppen als showrunners maar CBS Entertainment president Glenn Geller heeft vandaag aangegeven tijdens de winter TV press tour dat ze op dit moment deze serie nog helemaal niet willen loslaten. Ondanks de lage kijkcijfers schijnt TGW een aardige hit te wezen voor CBS Studios. Vincit omnia veritas! |
||||
masterbreel |
Geplaatst op woensdag 13 januari 2016 05:43 |
||||
Newscrew
Ja maar, dit is het 7de seizoen. Als ze willen stoppen EIS ik dat ik mij daar een jaar op voor kan bereiden |
||||
keseltje |
Geplaatst op maandag 08 februari 2016 00:57 |
||||
Ze stoppen,dit is het laatste seizoen. |
||||
Inartie |
Geplaatst op maandag 08 februari 2016 01:54 |
||||
Quote: Yep. Zag het spotje voorbij komen tijdens de superbowl. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op maandag 08 februari 2016 07:21 |
||||
Newscrew
Naja oke...Vind het niet zo een probleem. Ik vind het ijzersterk starten, maar Alicia die niks voor elkaar krijgt en letterlijk iedereen uit haar leven stoot, vreemde keuzes maakt, geen scenes heeft met Dianne en Cary laat mij soms echt afvragen waarom die laatste er nog in zitten. Al met al een seizoen waar ik ontzettend veel van had verwacht, vooral door de eerste aflevering, maar continue wordt teleurgesteld. Het hele ding rondom de delete voicemail van Will vind ik ook matig, ze is immers samen geweest met die knakker. Is het toen nooit ter sprake gekomen (vind ik moeilijk te geloven), had het sowieso uitgemaakt (nee!). |
||||
Darkling |
Geplaatst op maandag 08 februari 2016 10:32 |
||||
http://www.nu.nl/film/4211169/televisiedrama-the-good-wife-stopt-zeven-seizoenen.html |
||||
Stevo |
Geplaatst op maandag 08 februari 2016 15:45 |
||||
Quote:Top nieuws.. Zie hierboven al mijn mening. Ik ben blij dat CBS deze beslissing heeft genomen. The Kings hadden 7 seizoenen uitgeplant dus ik verwacht een mooi afgerond einde, voor zover dat kan! Deze serie kampt al jaren met kwakkelende kijkcijfers dus imho hebben ze ons al 4 a 5 jaar extra gegeven Vincit omnia veritas! |
||||
Dovenetel |
Geplaatst op maandag 08 februari 2016 18:06 |
||||
Ik vind 7 seizoenen een prachtig aantal. |
||||
Stevo |
Geplaatst op maandag 23 mei 2016 13:13 |
||||
Weer een goeie serie die ten einde is gekomen. Ik heb genoten. Het gastoptreden van een oude bekende in de finale kon ik ook zeer waarderen Vincit omnia veritas! |
||||
|