BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
subtitles |
Geplaatst op zaterdag 08 december 2012 12:23 |
||||
Heeft deze serie een open einde of sluit het wel redelijk? |
||||
SeriesFreak |
Geplaatst op zaterdag 08 december 2012 12:25 |
||||
Ik hoorde van een paar mensen dat het een heel waardeloos einde had. SeriesFreak wijzigde dit bericht op 08-12-2012 om 12:25, totaal 1 keer bewerkt |
||||
ako |
Geplaatst op zaterdag 08 december 2012 12:32 |
||||
Vrij gesloten einde maar wel met een paar losse eindjes voor een mogelijk vervolg wat er dus niet gaat komen. Opzich wel vermakelijk, maar inderdaad best is het allemaal niet. |
||||
DragonChief |
Geplaatst op zaterdag 08 december 2012 13:42 |
||||
Quote: Dat is echt niet waar. Ik heb veel gecancelde series gekeken en die hadden wél een waardeloos eind. Het einde van The River is gewoon vrij volwassen en beindigd de serie op een vrij waardevolle manier. Het verhaal "sluit", als in: seizoen 1 wordt afgesloten. Er blijven vragen onbeantwoord, dat is zeker waar, maar je kunt ook niets anders verwachten van een gecancelde serie. @Topicstarter: Mocht je besluiten om de serie te kijken, laat je zeker niet tegenhouden door het feit dat het gecanceld is! Ik heb er genoten van de serie en kan h'm zeker aanraden Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
Scarafax |
Geplaatst op zaterdag 26 januari 2013 13:33 |
||||
Ik ben volgens mij één van de weinige die de serie dus wel echt te pruimen vond. En nog steeds hoop op een vervolg. Er zijn veel te weinig 'mysterie' series, en ik vond The River daarom echt een verfrissing. Elke aflevering een nieuwe mysterie met daarnaast één rode draad die door de hele serie loopt. |
||||
xppx |
Geplaatst op zaterdag 26 januari 2013 14:01 |
||||
Ik vond deze serie ook goed en het heeft een mooi afgesloten einde, dat je ook in vele boeken zo vind. |
||||
beastieboy |
Geplaatst op zaterdag 26 januari 2013 15:34 |
||||
heb deze ook gekeken en vond het zeker niet slecht , als je van |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|