BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
brainsick |
Geplaatst op maandag 16 september 2013 22:14 |
||||
In het boek is ie echt een fantastische klootzak. En zijn zoon is zo mogelijk nog erger als me het goed herinner. |
||||
Whopper |
Geplaatst op dinsdag 17 september 2013 12:58 |
||||
Inderdaad, in het boek is Rennie echt een nietsontziende dictator. Iets wat gelukkig nu wel steeds meer naar boven komt. Junior is echter te lief en in het boek een gestoorde psychopaat die meerdere moorden op zijn geweten heeft. Spoiler!er wordt echt nauwelijks iets opgehelderd. Alleen wie de monarch is en dat de dome inderdaad iets buitenaards is. Een heel erg open einde met dito cliffhanger, al lijkt me wel duidelijk dat Barbie niet gaat sterven Genoeg stof over voor een volgend seizoen dus. Al hoop ik wel dat daarin ook wat meer het leven onder de koepel aan bod komt, want nu merk je aan de bewoners niet echt dat ze opgesloten zitten en de toestand qua leefomstandigheden steeds meer verslechtert. Whopper wijzigde dit bericht op 17-09-2013 om 13:00, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Stevo |
Geplaatst op dinsdag 17 september 2013 13:15 |
||||
Na een seizoen UTD moet ik toch zeggen dat de show me toch ietsjewat heeft afgevallen.. Niet enkel dat sommige scifi dingen totaal niet geloofwaardig werden gebracht of onlogisch waren maar veel personages zijn gewoon niet goed neergezet door de schrijvers denk ik. Buiten dat, Junior is echt één vd slechtste personages die ik ooit heb gezien.. dit kan gedeeltelijk ook aan de acteur liggen natuurlijk... Vincit omnia veritas! |
||||
22101 |
Geplaatst op donderdag 19 september 2013 09:43 |
||||
Ik heb seizoen 1 af, vond het op het eind toch niet meer zo leuk als in het begin, maar ja, gewoon wachten op seizoen 2 |
||||
flex123 |
Geplaatst op donderdag 19 september 2013 09:46 |
||||
Ik vond het einde juist een stuk beter.ik was na ep5 bijna afgehaakt maar toen een maat vertelde dat het daarna beter werd toch verder gekeken.ben benieuwd naar s2! |
||||
supervos13 |
Geplaatst op zondag 06 oktober 2013 16:55 |
||||
Zojuist laatste aflevering gekeken en toch zat toch erg geboeid en vol spanning te kijken. |
||||
|