BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
knabbelnootje |
Geplaatst op donderdag 18 juni 2015 16:25 |
||||
Geen topper, maar ook niet slecht. We gaan seizoen 3 rustig bekijken als er even niks beters op de plank ligt. Een biertje is lekkerder met een nootje ernaast |
||||
CorMac |
Geplaatst op donderdag 18 juni 2015 17:59 |
||||
Ik moet seizoen 2 nog kijken, heb alleen een stukje van de eerste aflevering gekeken en zag toen meteen dat mijn lievelingspersonage doodging. Toen dacht ik van "waarom?!" maar ga seizoen 2 zeker nog wel afkijken, vond ik niet slecht en als 2 beter is dan kan het er niet slechter op worden. |
||||
CorMac |
Geplaatst op donderdag 25 juni 2015 14:42 |
||||
Net klaar met de laatste aflevering van seizoen 2. Vond het geen slecht seizoen, al zaten er wel scenes in sommige afleveringen die ik niet zo geweldig vond. Gelukkig start het 3e seizoen vandaag en hoef ik geen maanden te wachten na de cliffhanger van de seizoensfinale |
||||
DerekShepherd |
Geplaatst op donderdag 25 juni 2015 15:02 |
||||
Ik vind het sowieso gewoon een leuke serie, niet fantastisch, maar ik begrijp de negativiteit niet echt. Goed geacteerd, leuke personages, het verhaal zit best goed in elkaar. Maarja smaken verschillen! DerekShepherd wijzigde dit bericht op 25-06-2015 om 15:03, totaal 1 keer bewerkt It's a beautiful day to save lives |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
CorMac |
Geplaatst op donderdag 25 juni 2015 23:15 |
||||
Het is ook zeker geen slechte serie, maar af en toe denk ik wel eens van "dit had anders of beter gekund" Spoiler!dat Angie na 1 aflevering al dood ging, maar gelukkig is er Julia nog. Hopelijk is haar personage een langer leven gegund
|
||||
sarahhime |
Geplaatst op vrijdag 26 juni 2015 11:37 |
||||
Ja, mee eens. |
||||
frontmill71 |
Geplaatst op vrijdag 26 juni 2015 12:50 |
||||
Nee, deze maar geschrapt. Om je dromen waar te maken, moet je eerst wakker worden. |
||||
CorMac |
Geplaatst op vrijdag 26 juni 2015 13:46 |
||||
Vanavond de 2 nieuwe maar eens kijken, ben benieuwd. Zou graag zien dat Jim eens doodgaat, wat een kwal. Mja zo'n personage zal er ook bij moeten om de spanning er wat in te houden zeker. CorMac wijzigde dit bericht op 26-06-2015 om 14:00, totaal 1 keer bewerkt |
||||
DerekShepherd |
Geplaatst op vrijdag 26 juni 2015 14:47 |
||||
Ik vind Jim eigenlijk juist leuk, komt vast ook omdat ik de acteur al ken van o.a Breaking Bad en ik vind de personages (Jim en Hank) qua persoonlijkheid wel wat op elkaar lijken. It's a beautiful day to save lives |
||||
CorMac |
Geplaatst op vrijdag 26 juni 2015 16:06 |
||||
Ja daar ken ik hem ook van, maar snap niet hoe je hem leuke kan vinden. Denk eens terug aan iedereen die hij voor jan lul vermoord heeft... Het is gewoon een kwal van een vent. Kan hem niet uitstaan. |
||||
DerekShepherd |
Geplaatst op vrijdag 26 juni 2015 16:19 |
||||
Ja dat is ie ook zeker hoor! Alleen je hebt van die ''love to hate'' personages. Ik zag dat je Lost ook hebt gezien, Ben Linus vind ik bijvoorbeeld ook zo'n typisch geval. Gewoon grappige personages enzo. Het maakt idd niet goed wat ze allemaal gedaan hebben, maar ik heb liever een villain om wie ik nog een beetje kan lachen! It's a beautiful day to save lives |
||||
cjastriker |
Geplaatst op vrijdag 26 juni 2015 17:07 |
||||
Nee Jim mag niet dood gaan. Ik kijk elke keer uit naar zijn kwade/verontwaardigde gezichten. The past has gone, the future is yet to be so there is only the present |
||||
CorMac |
Geplaatst op vrijdag 26 juni 2015 18:29 |
||||
Hij hoort er ook wel bij uiteraard, iemand moet de bad gij zijn Maar aaaargghhh |
||||
CorMac |
Geplaatst op vrijdag 26 juni 2015 19:13 |
||||
Quote: Ik heb ze net gekeken, maar ik kan niet zeggen dat ik het allemaal kan volgen... Ik heb inderdaad Lost gekeken, en Under the Dome begint er wel een beetje op te lijken, daar was ik na een paar seizoenen echt "Lost" |
||||
elixer |
Geplaatst op vrijdag 26 juni 2015 19:59 |
||||
ja nu twee keer deel 1 en 2 gezien van seizoen 3 en nog geen idee van wat ik ervan moet zeggen... |
||||
CorMac |
Geplaatst op vrijdag 26 juni 2015 20:34 |
||||
Spoiler!Ik denk zelf dat hetgeen we als laatste te zien kregen als eerste had moeten komen, tenminste qua tijdlijn. Want als Melanie bij ieders fragmenten (of hoe je die paarse dingen ook wilt noemen) haar hand er op legt heeft ze het ei al, en later op het einde van de aflevering wilt Junior het huis in brand steken en loopt ze met het ei weg. Even later komt Julia dan bij Melanie aan en staat het ei boven Christine en maakt Jim het kapot. Zonder ei waren de cocoons trouwens ook nog niet verbonden met elkaar en met de centrale cocoon waar Christine inzit. Dit kan volgens mij alleen betekenen dat wat we de hele aflevering zagen in Chester's Mill en de anders stukken dat dat allemaal komt nadat ze uit de cocoon bevrijd zijn. Alsof er toch nog een ander ei in het verhaal gaat komen Ben benieuw naar volgende week. Had eigenlijk gewild dat ik heel dit seizoen weer aan een stuk kon kijken net als seizoen 2 deze week. |
||||
DerekShepherd |
Geplaatst op zondag 28 juni 2015 14:43 |
||||
Pffff ik heb net de aflevering gezien, het wordt allemaal wel wat ingewikkeld! Met die tijdlijn inderdaad. Het begint steeds meer een serie a la Lost te worden met allerlei vage dingen enzo. Desondanks heb ik me niet verveeld tijdens de aflevering, ik vond het wel leuk en spannend! Zeer benieuwd naar volgende week. Ik hoop wel dat er wat meer duidelijkheid komt. It's a beautiful day to save lives |
||||
CorMac |
Geplaatst op zondag 28 juni 2015 18:42 |
||||
Als ze het maar niet te moeilijk blijven maken, want ik heb veel teveel moeten nadenken tijdens die 2 afleveringen OOkal was het interessant. |
||||
Rick65 |
Geplaatst op zondag 28 juni 2015 19:13 |
||||
Hoop dat deel 3 wat beter word. |
||||
blade1600 |
Geplaatst op zondag 28 juni 2015 23:02 |
||||
Beetje moeilijk om voor te stellen dat ze na alles wat er gebeurd is pas 3 weken "under the dome" zitten. Dan is die hele Barbie/Julia relatie vrij belachelijk, en is Junior ook heel snel over Angie heen. En dan was ik nog niet eens begonnen over dat iedereen het opeens "normaal" vond om Barbie op te hangen. |
||||
DerekShepherd |
Geplaatst op maandag 29 juni 2015 10:00 |
||||
Quote: Ja zelfde hier! Ik moest soms wel even terugspoelen, het was wel eens lastig te volgen. En ja daar ben ik ook bang voor, dat mensen hier meteen negatief op reageren terwijl het best wel iets kan worden! Hopelijk blijven de kijkcijfers stabiel en goed. Ikzelf ben echt benieuwd en heb ook zin in de rest van het seizoen. Maarja ik vind de personages ook leuk en dat helpt zeker mee. DerekShepherd wijzigde dit bericht op 29-06-2015 om 10:01, totaal 1 keer bewerkt It's a beautiful day to save lives |
||||
CorMac |
Geplaatst op maandag 29 juni 2015 10:14 |
||||
Ik denk ook wel dat het wat kan worden. Kijk het sowieso uit, want wil toch weten hoe het afloopt. Maar wat blade zei klopt ook wel weer, dat had ik tijdens seizoen 2 al. Toen werd er ook ineens gezegd dat ze 2 weken under the dome zaten... ik dacht he, nog maar 2 weken... Mja over die dingen maar niet teveel nadenken zeker |
||||
DerekShepherd |
Geplaatst op maandag 29 juni 2015 10:28 |
||||
Ja eens! Ik hoorde dat ook weer in het beginstukje, dat van die drie weken. Dat vind ik inderdaad ook wel een beetje apart, maarja aan de andere kant versterkt zo'n situatie de emoties wel denk ik, je houdt je aan elkaar vast omdat je samen moet overleven en dan ontstaan er sneller sterke banden. Of juist het omgekeerde, mensen als Big Jim die een kans zien om de macht te grijpen etc. It's a beautiful day to save lives |
||||
TheMentalist |
Geplaatst op woensdag 01 juli 2015 21:28 |
||||
Ik ben er tijdens de 1e aflevering van seizoen 3 mee gestopt. Ik krijg het persoonlijk niet voor elkaar om dit goed te kunnen volgen. Maikel The Mentalist |
||||
thefonzzz |
Geplaatst op donderdag 02 juli 2015 06:21 |
||||
Veel te verwarrend die eerste (dubbele aflevering). Ik snap nog steeds niet wat de makers willen, maar dit soort afleveringen zorgt er alleen maar voor dat kijkers weg gaan lopen. |
||||
|