BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
twiggertje |
Geplaatst op vrijdag 11 september 2015 10:54 |
||||
Cliffhanger? |
||||
DarkForce |
Geplaatst op vrijdag 11 september 2015 13:57 |
||||
Quote: Wel een open einde maar ik zou het geen cliffhanger noemen. "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
shirow |
Geplaatst op vrijdag 11 september 2015 16:34 |
||||
Is het de moeite waard om de serie af te kijken ? Heb zelf het boek gelezen, maar toch |
||||
Stevo |
Geplaatst op vrijdag 11 september 2015 17:37 |
||||
Ik was zelf vorig jaar gestopt.. maar de reviews van dit laatste seizoen zijn allemaal stuk voor stuk onvoldoendes. IGN gaf de finale zelfs een 3.0! Vincit omnia veritas! |
||||
maxhavelaar |
Geplaatst op vrijdag 11 september 2015 18:05 |
||||
Ik ben al halverwege seizoen 1 ermee gestopt, wat wordt er onwijs slecht geacteerd, en de effecten zijn bedroevend! Verhaal sprak me wel aan, maar vond het meer drama dan scifi. |
||||
Joey |
Geplaatst op vrijdag 11 september 2015 19:41 |
||||
Zonde dat ze het zo hebben uitgemolken. Seizoen 1 was veel belovend, maar ging daarna snel bergafwaarts. Ze hadden beter één klapper van een seizoen kunnen maken. |
||||
blade1600 |
Geplaatst op vrijdag 11 september 2015 21:08 |
||||
Quote: Nee... Tenzij je veel tijd over hebt en alle topseries al hebt gezien. Ik vond het niet echt een bevredigend einde, maar dat komt grotendeels door de verhaallijn van het derde seizoen. Spoiler! ik vond de hele "onthulling" dat aliens achter alles zaten niet goed werken. Kwam op mij over alsof het even casual tussendoor werd vermeld en toen gingen ze gewoon weer verder met het verhaal. Seizoen 3 ging ook een totaal andere richting in met de kinship
|
||||
UrbanDjampa |
Geplaatst op zaterdag 12 september 2015 02:18 |
||||
Tot de pilot van seizoen 2 volgehouden. Daarna was het echt een goner voor mij. Genoeg andere series om te (her)ontdekken. Yesterday is history. Today is a gift. Tomorrow is Mystery! |
||||
twiggertje |
Geplaatst op zaterdag 12 september 2015 11:16 |
||||
Quote:Ok bedankt dan ga ik het laatste seizoen toch maar kijken. |
||||
blade1600 |
Geplaatst op zaterdag 12 september 2015 14:02 |
||||
Quote: Ik heb na al die seizoenen de serie gekeken te hebben een korte samenvatting van het boek gelezen, en denk dat dit inderdaad veel beter als mini serie had gewerkt.... als ze tenminste de verhaallijn van het boek hadden gevolgd. Het had net zoiets als "It" of "The Stand" kunnen worden maar helaas. Nu zal het grotendeels als een "so bad, it's good" serie worden herinnerd, en misschien dat nog niet eens Jim vond ik Spoiler!trouwens het beste personage omdat hij zo over de top was, maar het is best vreemd dat hij met alles wegkomt na alles wat hij heeft gedaan. Hij heeft aardig wat doden op zijn naam staan die compleet onschuldig waren, dus kon hij niet echt een anti-hero meer spelen al was dat waarschijnlijk wel de bedoeling van de schrijvers. Daar was hij voor mijn gevoel eigenlijk te ver voor gegaan in de eerste twee seizoenen.
|
||||
shirow |
Geplaatst op zaterdag 12 september 2015 18:20 |
||||
Quote: Jammer bent een echte Stephan king fan...helaas boek vond ik geweldig. Thx voor de feedback |
||||
Treach |
Geplaatst op dinsdag 22 september 2015 21:39 |
||||
De slechtste serie van de afgelopen 4 jaar? Ik heb alles afgekeken, maar het was bedroevend, ik keek het meer om te lachen. |
||||
Aerius |
Geplaatst op zondag 27 september 2015 11:42 |
||||
Ik ben met de vakantie met seizoen 1 begonnen. Echt snel door alle episodes heen gegaan. Maar hoe meer ik van 2 en 3 zag des te slechter het werd. En het einde vond ik ook vrij kansloos |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|