Forum > Developers > AutoSub deel 2
|
|
Pagina 25 van de 42
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Weer een 500 error, deze keer gewoon via mijn pc:
Laatste stuk van log.
2012-09-03 10:41:15,287 INFO AutoSub: Starting downloadSubs thread
2012-09-03 10:41:26,209 INFO downloadSubs: DOWNLOADED: /nzbget/dst/tv/Sinbad.S$
2012-09-03 10:41:26,221 INFO AutoSub: downloadSubs thread started
2012-09-03 10:41:26,222 INFO AutoSub: threads started, going into a loop to ke$
2012-09-03 10:41:31,439 INFO AutoSub: Stopping scanDisk thread
2012-09-03 10:41:31,909 INFO AutoSub: Stopping checkRss thread
2012-09-03 10:41:32,462 INFO AutoSub: Stopping checkSub thread
2012-09-03 10:41:33,330 INFO AutoSub: Stopping downloadSubs thread
2012-09-03 10:44:15,156 INFO AutoSub: Starting threads
2012-09-03 10:44:15,190 INFO AutoSub: Starting CherryPy webserver
2012-09-03 10:44:20,431 ERROR AutoSub: Could not start webserver. Exiting
2012-09-04 19:30:57,077 INFO AutoSub: Starting threads
2012-09-04 19:30:57,111 INFO AutoSub: Starting CherryPy webserver
2012-09-04 19:31:02,372 ERROR AutoSub: Could not start webserver. Exiting
Weet iemand hoe ik een proces afsluit dat als daemon draait?
Misschien is force close + restart genoeg.
|
|
|
@itsme9x Die error doet vermoeden dat je 2x auto-sub hebt gestart.
<removed>
|
|
|
De nieuwe versie van de API van SB is verwerkt in de update van vandaag. Voorbeeld response van de laatste aflevering van The Newsroom:
{
"data": {
"airdate": "2012-08-26",
"description": "Sloan ponders a job offer as Neal's Internet alias could avert a calamity upon Will. Everything, however, is overshadowed by a showdown long in the making. It finally explodes as Will, Mac and Charlie confront Leona and Reese during a volatile lunch meeting. But Mac is still in the crosshairs of TMI gossip columnist Nina Howard as she tries to destroy Will's career and life by printing a bogus story. Takes place between Monday August 1, 2011 and Monday August 8, 2011.",
"file_size": 1684530006,
"file_size_human": "1.57 GB",
"location": "Season 1/The Newsroom (2012) - S01E10 - The Greater Fool.mkv",
"name": "The Greater Fool",
"quality": "HD TV",
"release_name": "The.Newsroom.2012.S01E10.720p.HDTV.x264-EVOLVE",
"status": "Downloaded"
},
"message": "",
"result": "success"
}
|
|
|
Quote:
ok, en hoe sluit ik hem?
of te wel
Quote:
|
|
|
@itsme9x via de webinterface en dan shutdown?
Anders:
Code (php):
1 2 3 4 5 |
$ ps | grep py 702 ? Sl 148:00 python2 /srv/sickbeard/SickBeard.py -q --daemon 23410 ? Sl 7:29 python2 /srv/auto-sub/AutoSub.py -d -l --config=/srv/auto-sub/config.properties.dev 24343 pts/0 S+ 0:00 grep py $ kill 23410
|
Eerst dus ps ax | grep py, zoek naar het nummertje wat staat voor de regel van auto-sub. Dan kill gevolgd door dat nummer.
zyronix wijzigde dit bericht op 06-09-2012 om 17:42, totaal 1 keer bewerkt
<removed>
|
|
|
Quote:
zyronix schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:41:
@itsme9x via de webinterface en dan shutdown?
Anders:
Code (php):
1 2 3 4 5 |
$ ps | grep py 702 ? Sl 148:00 python2 /srv/sickbeard/SickBeard.py -q --daemon 23410 ? Sl 7:29 python2 /srv/auto-sub/AutoSub.py -d -l --config=/srv/auto-sub/config.properties.dev 24343 pts/0 S+ 0:00 grep py $ kill 23410
|
Eerst dus ps ax | grep py, zoek naar het nummertje wat staat voor de regel van auto-sub. Dan kill gevolgd door dat nummer. |
de 500 error betekend dat de webinterface niet werkt
anyway ps ax | grep py, en dan kill heef geholpen
|
|
|
Wow! wat een programma. Is er ergens een manier om een kleine donatie te doen? Verder wil ik een twitter Notification, maar waar haal ik de key en secret vandaan? Ik heb sickbeard ook gekoppeld aan twitter, maar volgens mij ging het daar op een andere manier.
|
|
Advertentie |
|
|
|
|
|
|
@Jupiler
de twitter integratie die zit er al in: zie @usenetdownloads
waar de sb en autosub integratie te zien is.
volgens mij zou je eea moeten kunnen bewerkstelligen door het te doen via de 'register twitter' functie in de html pagina. (onder de config)
Twitter was een van de eerste notificatie dingen die zyronix oa op mijn verzoek erin implementeerde (toen ging de activatie nog via de shell).
|
|
|
Quote:
zeroday schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:03:
@Jupiler
de twitter integratie die zit er al in: zie @usenetdownloads
waar de sb en autosub integratie te zien is.
volgens mij zou je eea moeten kunnen bewerkstelligen door het te doen via de 'register twitter' functie in de html pagina. (onder de config)
Twitter was een van de eerste notificatie dingen die zyronix oa op mijn verzoek erin implementeerde (toen ging de activatie nog via de shell). |
Twitter snap ik nog niet helemaal.
Ik moet een key en een secret hebben. Hoe krijg ik deze? Ik heb het gevoel dat ik een hele domme vraag stel. Verder draait Auto-sub goed op mijn popcornhour! Ben er zo trots op dat het me gelukt is haha.
|
|
|
@Jupiler Druk op de knop: register twitter, volg de stappen op het scherm
Donaties kan je doen via:http://www.ocbios.nl/donate
Tekst klopt alleen niet meer
<removed>
|
|
|
Quote:
Donatie gedaan! je kan er een halve liter bier voor bestellen
Is er trouwens een optie om de engelse sub te verwijderen zodra de nl sub beschikbaar is? mijn mediaspeler gaat over zijn nek met meerdere .srt subs per file. hij pakt er maar 1. Dus zou het mooi zijn dat eerst de eng sub er op komt, en zodra de nl versie uit is dat die daar voor in de plaats komt.
Groet!
Jupiler wijzigde dit bericht op 08-09-2012 om 09:28, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
@jupiler, ik denk niet dat je een tekortkoming in je mediaspeler moet zien op te lossen in autosub.
je gaat het dan wel erg complex maken.
|
|
|
Quote:
Jupiler schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:28:
Quote:
Donatie gedaan! je kan er een halve liter bier voor bestellen
Is er trouwens een optie om de engelse sub te verwijderen zodra de nl sub beschikbaar is? mijn mediaspeler gaat over zijn nek met meerdere .srt subs per file. hij pakt er maar 1. Dus zou het mooi zijn dat eerst de eng sub er op komt, en zodra de nl versie uit is dat die daar voor in de plaats komt.
Groet! |
Deze optie zou inderdaad handig zijn
|
|
|
Is er iemand die mij wat hulp/uitleg/stappenplan kan geven voor het instaleren van autosub of subliminal op een qnap ts-212?
|
|
|
Quote:
Het is een idee. Niemand wordt slechter van een idee.
|
|
|
Quote:
Mee eens, maar bij ideeën kun je ook bedenkingen hebben en die mag je ook uitten, wordt je ook niet slechter van ;-)
|
|
|
Quote:
Eens, het is een idee waar iedreeen wat aan heeft. Gemiddeld 23 episodes per seizoen. Plus eng en nl subs. Volle folder :-)
|
|
|
@Jupiler @zeroday
Deze is al meerdere keren door iemand geoppert. Mijn antwoord toen:
Quote:
This might sound as a quick fix, but after doodling this out on my whiteboard I came to the conclusion that it is not yet possible. Let me explain why:
AutoSub check if there is a subtitle needed for a video file by search the root directy for AVI files. Then checks if the avi file has a subtitle file with the same name example:
Show.Name.S01E01.avi (does this file have Show.Name.S01E01.srt?) if not add this file to our wanted list.
Now lets say, there is no dutch subtitle available for Show.Name.S01E01. AutoSub download in your scenario a english subtitle as Show.Name.S01E01.srt. When autosub runs a new scan it sees that Show.Name.S01E01.avi has a subtitle and removes it from the wanted list. Because autosub thinks we have a dutch subtitle
If we wanted to implement this feature. 4 scenario are possible:
- Check (with a complex structure) if a subtitle contains dutch language or english language
- Add some header field to every subtitle file explaining if it is dutch or english
- Save subtitle as Serie.Name.<lang>.srt If eng is download and there is no Serie.Name.nl.srt yet. Copy eng to Serie.Name.srt. If a nl subtitle is downloaded, copy it to Serie.Name.srt.
- Have a database remember if we downloaded a dutch or a english subtitle
I am not going to implement option 1 and 2, simply because I think they are to complex. Option 3 is a possible solution except that I think it is a very bad way of programming, it goes against the design of AutoSub. So to implement this feature we need a database and a database is on the roadmap for release 0.6. This means this feature will not be included for the upcoming release.
I hope I have explained it clearly enough.
But, I see another solution. Because of the flexibility of ExamplePostProcess. It is possible that you program this yourself. |
De database is er inmiddels, maar niet zoals ik de database ingedachten had. Het is momenteel een caching database. Oftewel er moet nog veel werk voor gebeuren. Jah ik wil het implementeren, staat alleen niet hoog op de lijst.
Voor de complete info:
http://code.google.com/p/auto-sub/issues/detail?id=53
http://code.google.com/p/auto-sub/issues/detail?id=100
<removed>
|
|
|
Quote:
zyronix schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:28:
@Jupiler @zeroday
Deze is al meerdere keren door iemand geoppert. Mijn antwoord toen:
Quote:
This might sound as a quick fix, but after doodling this out on my whiteboard I came to the conclusion that it is not yet possible. Let me explain why:
AutoSub check if there is a subtitle needed for a video file by search the root directy for AVI files. Then checks if the avi file has a subtitle file with the same name example:
Show.Name.S01E01.avi (does this file have Show.Name.S01E01.srt?) if not add this file to our wanted list.
Now lets say, there is no dutch subtitle available for Show.Name.S01E01. AutoSub download in your scenario a english subtitle as Show.Name.S01E01.srt. When autosub runs a new scan it sees that Show.Name.S01E01.avi has a subtitle and removes it from the wanted list. Because autosub thinks we have a dutch subtitle
If we wanted to implement this feature. 4 scenario are possible:
- Check (with a complex structure) if a subtitle contains dutch language or english language
- Add some header field to every subtitle file explaining if it is dutch or english
- Save subtitle as Serie.Name.<lang>.srt If eng is download and there is no Serie.Name.nl.srt yet. Copy eng to Serie.Name.srt. If a nl subtitle is downloaded, copy it to Serie.Name.srt.
- Have a database remember if we downloaded a dutch or a english subtitle
I am not going to implement option 1 and 2, simply because I think they are to complex. Option 3 is a possible solution except that I think it is a very bad way of programming, it goes against the design of AutoSub. So to implement this feature we need a database and a database is on the roadmap for release 0.6. This means this feature will not be included for the upcoming release.
I hope I have explained it clearly enough.
But, I see another solution. Because of the flexibility of ExamplePostProcess. It is possible that you program this yourself. |
De database is er inmiddels, maar niet zoals ik de database ingedachten had. Het is momenteel een caching database. Oftewel er moet nog veel werk voor gebeuren. Jah ik wil het implementeren, staat alleen niet hoog op de lijst.
Voor de complete info:
http://code.google.com/p/auto-sub/issues/detail?id=53
http://code.google.com/p/auto-sub/issues/detail?id=100 |
bedankt voor je duidelijke uitleg!
|
|
|
Weet iemand hoe kan ik ervoor zorgen dat sickbeard alleen versies download van series die op bierdopje vertaald zijn?
|
|
|
@Artbij Niet mogelijk, behalve zelf sickbeard aanpassen
<removed>
|
|
|
Quote:
Dit kan zeker niet automatisch, maar door eerst te kijken welke subs er aanwezig zijn en kun je in SickBeard de kwaliteit en dergelijke zo instellen dat alleen die versie gedownload wordt.
Ik doe dit wel eens voor oude series die ik via Transmission handmatig binnenhaal. Eerst kijken waar er NL subs voor zijn en vervolgens deze zoeken op torrent sites.
Matr1x wijzigde dit bericht op 18-09-2012 om 21:32, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
kijk hier wordt ik nu blij van nice work Zyronix!
heb door de jaren heen al heel wat auto-subs versleten maar deze is toch wel een niveau hoger
zie alleen bij een show dat hij hem niet oppakt, misschien weet iemand waarom?
Auto-sub WANTED LIST:
Sabnzbd DOWNLOADED LIST:
Bierdopje beschikbare ondertitels:
Sickbeard Processed files:
Windows folder:
deze zou hij dus moeten downloaden maar blijft in wanted list staan
legster wijzigde dit bericht op 18-09-2012 om 19:33, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
Als ik de screenshots goed kan zien, is de sub pas beschikbaar op 17-09-2012 09:58 en heeft SABnzbd op 17-09-2012 00:27 gedownloadn en SickBeard zelfs al op 16-09-2012 gesnatched. Ik denk dat ook Auto-Sub eerder gezocht heeft dat dat de sub er was. Heb je Auto-Sub al een keet handmatig gestart?
|
|
|
Quote:
legster schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 21:31:
kijk hier wordt ik nu blij van nice work Zyronix!
heb door de jaren heen al heel wat auto-subs versleten maar deze is toch wel een niveau hoger
zie alleen bij een show dat hij hem niet oppakt, misschien weet iemand waarom?
Auto-sub WANTED LIST:
Sabnzbd DOWNLOADED LIST:
Bierdopje beschikbare ondertitels:
Sickbeard Processed files:
Windows folder:
deze zou hij dus moeten downloaden maar blijft in wanted list staan |
Ga naar in autosub naar Config -> Name mapping en voer daar in:
Code (php):
En restart hierna even je autosub, werkt dit niet. probeer dan
Code (php):
het getal "16351" is het serie ID in bierdopje
|