BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
||||||||||
Auteur | Bericht | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
mbnn |
Geplaatst op woensdag 16 januari 2013 09:24 |
|||||||||
Sinds kort rename ik in Sickbeard niet meer en merk dat subtitle matching dan nog beter is (vooral door de releasegroup ook te matchen), alleen doet autosub iets heel raars bij notification uitzenden naar twitter krijg je dit: AutoSub Downloaded:http://Boardwalk.Empire.S03E03.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiNGS.nl.srt enig idee waarom die http:// ervoor zet? dat probleem had ik voorheen niet toen ik de files liet renamen. |
|||||||||
damitch |
Geplaatst op vrijdag 18 januari 2013 08:59 |
|||||||||
Als unix n00b is het me toch gelukt om autosub op mijn QNAP TS-112 aan de praat te krijgen. Het scannen van de directory en downloaden van bierdopje lijkt ook goed te gaan alleen krijg ik veel foutmeldingen die zoiets zeggen als "Error writing subtitle. Check if destination is writable". Ik heb de directory waar de series staan al opnieuw aangemaakt op de NAS - haalt niets uit. Moet ik op de NAS de autosub user soms toevoegen met schrijfrechten? damitch wijzigde dit bericht op 30-11--0001 om 00:00, totaal 1 keer bewerkt |
|||||||||
zeroday |
Geplaatst op vrijdag 18 januari 2013 17:32 |
|||||||||
Quote: chmod de folder naar 777 bijv. chmod 777 videos |
|||||||||
zeroday |
Geplaatst op vrijdag 18 januari 2013 17:33 |
|||||||||
Quote: nergens last van https://twitter.com/usenetdownloads dus ik denk dat er ergens toch nog bij je iets mis gaat .. zeroday wijzigde dit bericht op 30-11--0001 om 00:00, totaal 1 keer bewerkt |
|||||||||
mbnn |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 16:31 |
|||||||||
zeroday mag ik vragen welke renaming jij gebruikt in sickbeard? |
|||||||||
damitch |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 20:33 |
|||||||||
Is dat chmod 777 van toepassing op de hele directory (in mijn geval TV_Series) inclusief alle subdirectories die daar onder hangen of moet ik dan nog iets toevoegen (-R bv)? Dank! Leer steeds meer... damitch wijzigde dit bericht op 30-11--0001 om 00:00, totaal 1 keer bewerkt |
|||||||||
fcjverschuren |
Geplaatst op dinsdag 22 januari 2013 12:07 |
|||||||||
Kijk hier eens http://bit.ly/L18T7p fcjverschuren wijzigde dit bericht op 30-11--0001 om 00:00, totaal 1 keer bewerkt |
|||||||||
sjonnie433 |
Geplaatst op dinsdag 22 januari 2013 12:43 |
|||||||||
Ik krijg telkens deze error |
|||||||||
Advertentie | ||||||||||
|
||||||||||
damitch |
Geplaatst op vrijdag 25 januari 2013 09:58 |
|||||||||
Zonder iets te hebben gewijzigd in de rechten werkt AutoSub plotseling. Wel had ik een windows verkenner scherm open naar de bewuste share maar het lijkt me sterk dat daar een verband tussen zit... Nu nog proberen een scriptje te maken voor automatisch starten na reboot. |
|||||||||
zeroday |
Geplaatst op zaterdag 26 januari 2013 10:26 |
|||||||||
Quote: Niet .. ;-) ik heb 2 sickbeard en sabnzbd's draaien momenteel .. [oud] sickbeard stuurt naar sab en sab zet in TV folder en renamed [nieuw] sickbeard stuurt naar sab sab zet in tijdelijke complete folder en doet de rename sickbeard pakt deze op en plaats hem in de TV folder enige wat sickbeard doet is de Seizoens folder goed zetten want sabnzbd doet season 1 en season 2 en sickbeard doet default season 01 / season 02 Daarom heb ik een kleine aanpassing moeten doen in sickbeard, want ondanks een no renaming gebruikt hij wel je seizoens folder structuur .. wat je daar aangeeft. voordeel van het nieuwe systeem (goede systeem) is dat het gedownloade bijgehouden kan worden en dus ik een 720p, door een web-tv kan laten vervangen, in mijn oude situatie bleven ze beiden staan. autosub draait gewoon zoals het moet draaien ;-) en weet dus heel goed overweg te gaan met de sabnzd hernoeming (eigenlijk alleen de punten voor een spatie vervangen). zeroday wijzigde dit bericht op 26-01-2013 om 10:27, totaal 1 keer bewerkt |
|||||||||
BlackiE1982 |
Geplaatst op maandag 28 januari 2013 22:47 |
|||||||||
Is het mogelijk om de log van gedownloaden te benaderen door java of php? Misschien zelfs een api? |
|||||||||
BlackiE1982 |
Geplaatst op dinsdag 29 januari 2013 00:03 |
|||||||||
dubbel post BlackiE1982 wijzigde dit bericht op 29-01-2013 om 00:04, totaal 2 keer bewerkt |
|||||||||
zeroday |
Geplaatst op dinsdag 29 januari 2013 18:06 |
|||||||||
Quote: is gewoon een textbestand .. By default AutoSubService.log geloof ik |
|||||||||
kevf |
Geplaatst op dinsdag 29 januari 2013 19:46 |
|||||||||
Autosub op mijn laptop staan, echter ik mis wat info in de wiki of ik ben gewoon te dom Quote: Ik heb de zip uitgepakt maar zie dat bestand uberhaupt niet staan? Probleem 2: Quote: Dat is bij mij de Popcorn, in dit geval Z:\Tv Gaat dat zo goed, aangezien het een externe bron is? Probleem 3: Ik mis wat functionele informatie. Er worden dingen genoemd in de app over namemapping, skip show etc, maar ik weet dan niet precies wat ik er mee kan. Ook al staat er een 'i' achter Probleem 4: Ik heb 'run now' gevonden maar het log geeft dit weer Quote: Dat lijkt me ook niet helemaal ok. Iemand hier die me kan helpen? edit Probleem 5: blijkbaar kan je autosub ook installeren op je popcorn hour. Ik heb een A210 maar kan nergens vinden hoe ik die zonder de csi installer moet installeren kevf wijzigde dit bericht op 29-01-2013 om 20:54, totaal 1 keer bewerkt |
|||||||||
zeroday |
Geplaatst op woensdag 30 januari 2013 06:56 |
|||||||||
Quote: Niet zo interessant als je het bestand wel kan opstarten. deze path is de path waar je auto-sub opstart en ik denk zelfs dat voor windows de .exe bedoeld wordt. kijk maar eens op http://code.google.com/p/auto-sub/w/list [/quote] Quote: of het nu intern, extern is zolang je PC met autosub die folder met je tv series maar kan benaderen. Quote: Tjsa.. jezelf een beetje inlezen .. namemapping: soms kan autosub de serie op bierdopje niet vinden of hangt er een verkeerd bierdopjeID aan. In dat geval kan je autosub helpen door zelf het juiste ID door te geven. Zyronix houd een lijst bij van series die mensen in de namemapping stoppen om deze later standaard op te nemen in de release zodat je de namemapping zo min mogelijk hoeft te gebruiken Skip show is simpel: sla series over uit je te indexen folder, soms komen er nooit subs voor een serie, zoals bijv. Storage Wars Texas .. nou dan skip je ze want dan belast je Bierdopje niet en hou je API calls over om andere requests te doen .. Quote: Niet iets om je zorgen over te maken, de XML/RSS van bierdopje was niet benaderbaar of gaf een fout. Zal zichzelf wel weer herstellen. Quote: Dat is geen probleem, dat is jou uitdaging. Ga je inlezen hoe je vanuit de shell dingen op een popcorn kan laten draaien. Zorg ervoor dat je Python hebt en gaan met die banaan. Als je geen installer hebt dan is de shell van de PH een Linux shell, dus volg je de linux handleiding. Echter kijk in de fora van de PH wat je allemaal beschikbaar hebt .. |
|||||||||
nivong |
Geplaatst op woensdag 30 januari 2013 13:40 |
|||||||||
Beste, |
|||||||||
zeroday |
Geplaatst op vrijdag 01 februari 2013 06:48 |
|||||||||
Quote: Wat zou je ervan vinden als je je instelling eens wat gaat tweaken? MinMatch* kijk daar eens .. |
|||||||||
nivong |
Geplaatst op zondag 03 februari 2013 11:09 |
|||||||||
Quote: Helemaal niet bij nagedacht om even de config door te lopen... super bedankt! |
|||||||||
Mr_Magic |
Geplaatst op zondag 10 februari 2013 17:09 |
|||||||||
Vraagje... ik draai versie 0.5.6 beta onder Windows en volgens mij werkt de "-l" of "--autolaunch" optie niet. Wat ik ook doe, er wordt altijd een browser opgestart. |
|||||||||
just1n |
Geplaatst op maandag 11 februari 2013 00:47 |
|||||||||
Quote: Ga naar Config, onder het kopje general staat dan "launchbrowser". Zet deze optie op disabled en de browser word niet meer automatisch geopend wanneer je het programma start. |
|||||||||
zeroday |
Geplaatst op donderdag 14 februari 2013 20:54 |
|||||||||
Quote: Volgens mij is Zyronix bezig om AutoSub vanaf scratch weer op te bouwen hij zal vanzelf wel met een update komen Kun je geen symbolic link maken in je folder die geindexeerd wordt? of volgt Autosub dat niet? Dan kun je meerdere folders laten scannen.. in het ergste geval start je nu gewoon 2 instances. |
|||||||||
zyronix |
Geplaatst op vrijdag 15 februari 2013 18:36 |
|||||||||
Quote: Dat idee ligt er wel, alleen heb de laatste tijd helemaal geen tijd gehad om iets te doen aan auto-sub. Voordat ik de scratch rebuild zou doen wilde ik nog idd de multiple folder fixen + nog een paar dingetjes. Ik hoop daar ooit weer tijd voor te krijgen, maar gelukkig draait auto-sub stabiel . zyronix wijzigde dit bericht op 15-02-2013 om 18:52, totaal 1 keer bewerkt <removed> |
|||||||||
buurtje |
Geplaatst op dinsdag 19 februari 2013 21:43 |
|||||||||
Zou er misschien nog een noob uitleg geplaatst kunnen worden voor autosub ben al een hele tijd bezig maar krijg het niet voor elkaar op mijn qnap ts 212.... |
|||||||||
Remcog |
Geplaatst op dinsdag 19 februari 2013 21:45 |
|||||||||
Quote: |
|||||||||
Senaxx |
Geplaatst op maandag 25 februari 2013 08:43 |
|||||||||
Ik heb helaas toch een probleem met auto-sub. Dit is op een QNAP, na een schone installatie van de qnap (TS 109) en heb ook de unicode error: Code (php): |
|||||||||
|