Forum > Developers > JBierSubDownloader v2.0
|
|
Pagina 2 van de 10
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Quote:
masterbreel schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 16:42:
Ik zit met een klein probleempje, als ik voltallige seizoenen download van een tijdje terug (bones, heroes, smallville,..) download ik meestal DVDrip of HDTV, terwijl ik nieuwe afleveringen binnenhaal als 720p.HDTV. Nu is de standaard selectie methode voor niet exacte overeenkomsten om automatisch de 720p>HDTV te nemen, iets dat niet klopt voor de oudere seizoenen.
Misschien stel iets heel doms voor hoor, maar is het mogelijk om de kwaliteit van episodes af te lezen? Circa 350mb is HDTV of DVDrip en 1.1gb is 720p.HDTV of 720p.WEB-DL
Of is dit vrij lastig?
Overigens vind ik het een top progammatje |
Heb nog niet zo ver gedacht om dit te implementeren maar ik zou dan van iedere kwaliteit de grote moeten hebben. Zoals ook voor bluray rips... Maar ik zal het proberen te implementeren. Tegen eind volgende week moet het af zijn.
lodder wijzigde dit bericht op 13-03-2011 om 06:41, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
Leegaert schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:03:
Zeer mooi progje lodder.
Bedankt!
Eén vraagje...
Ik heb hier een aantal eps staan van Star Wars - The Clone Wars. De bestanden beginnen met star.wars.the.clone.wars en ik krijg telkens de "show not found" melding.
Ook het mappen van de serienaam star.wars.the.clone.wars naar Star Wars - The Clone Wars helpt niet. Enig idee hoe dit komt of wat de shownaam dan wel moet zijn? |
Zie bugfix hier onder en geen mapping is nodig
lodder wijzigde dit bericht op 13-03-2011 om 06:38, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Nieuw release:
JBierSubDownloader V2.2
Changelog V2.1.1 --> V2.2:
- Bug fix serie namen met - konden problemen geven
- Als je bestanden verplaatst met de bibliotheek feature kan je ook de lege mappen verwijderen.
Note: De download locatie is gewijzigd! Voor de mensen die RSS feeds gebruiken
|
|
Newscrew
|
Quote:
lodder schreef op zondag 13 maart 2011 @ 07:15:
Quote:
Ik zit met een klein probleempje, als ik voltallige seizoenen download van een tijdje terug (bones, heroes, smallville,..) download ik meestal DVDrip of HDTV, terwijl ik nieuwe afleveringen binnenhaal als 720p.HDTV. Nu is de standaard selectie methode voor niet exacte overeenkomsten om automatisch de 720p>HDTV te nemen, iets dat niet klopt voor de oudere seizoenen.
Misschien stel iets heel doms voor hoor, maar is het mogelijk om de kwaliteit van episodes af te lezen? Circa 350mb is HDTV of DVDrip en 1.1gb is 720p.HDTV of 720p.WEB-DL
Of is dit vrij lastig?
Heb nog niet zo ver gedacht om dit te implementeren maar ik zou dan van iedere kwaliteit de grote moeten hebben. Zoals ook voor bluray rips... Maar ik zal het proberen te implementeren. Tegen eind volgende week moet het af zijn. |
Misschien is het mogelijk om het dan te doen net als bij geen exacte matches voor films, dat je moet kiezen. Dus als het progamma 350mb uitleest dat je kan kiezen tussen DVDrip en HDTV (of beide, voor als je niet weet welke) en als het progamma 1.1gb uitleest dat je kan kiezen tussen HDTV.720p, WEB-DL.720p en BDrip (of alle 3).
Ik weet niet of wat ik suggereer mogelijk is, maar het is een ideetje.
PS Je zou met parameters tussen werken, bestand tot 500mb als DVDrip of HDTV, daarboven 720p, web-dl of BDrip. (dit omdat sitcoms van een half uur 500mb zijn in 720p HDTV)
|
|
|
Hoi lodder.
Ik had het probleem dat bij mij nog steeds hawaii five-0 niet gedetecteerd werd. Nu las ik je changelog van 2.2 en hoopte ik dat het zou werken. Helaas niet, dus ben ik aan de gang gegaan met mappings. En ik heb nu gevonden hoe ik nu hawaii five-0 gedetecteerd word. Maar ik moet wel de spaties uit de naam halen. Ik heb nu de volgende mappings aangemaakt
Scene name Bierdopje naam
hawaii five 0 hawaii five-0 2010
hawaii five 0 2010 hawaii five-0 2010
|
|
|
Quote:
Works like a charm
Bedankt!
|
|
|
Quote:
henv schreef op zondag 13 maart 2011 @ 13:06:
Hoi lodder.
Ik had het probleem dat bij mij nog steeds hawaii five-0 niet gedetecteerd werd. Nu las ik je changelog van 2.2 en hoopte ik dat het zou werken. Helaas niet, dus ben ik aan de gang gegaan met mappings. En ik heb nu gevonden hoe ik nu hawaii five-0 gedetecteerd word. Maar ik moet wel de spaties uit de naam halen. Ik heb nu de volgende mappings aangemaakt
hawaii five 0 2010 hawaii five-0 2010 |
ik heb daar niet aangedacht maar ik kan dat ook in orde brengen er voor in volgende release.
lodder wijzigde dit bericht op 13-03-2011 om 16:56, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
masterbreel schreef op zondag 13 maart 2011 @ 10:31:
Quote:
lodder schreef op zondag 13 maart 2011 @ 07:15:
Quote:
Of is dit vrij lastig?
Heb nog niet zo ver gedacht om dit te implementeren maar ik zou dan van iedere kwaliteit de grote moeten hebben. Zoals ook voor bluray rips... Maar ik zal het proberen te implementeren. Tegen eind volgende week moet het af zijn. |
Misschien is het mogelijk om het dan te doen net als bij geen exacte matches voor films, dat je moet kiezen. Dus als het progamma 350mb uitleest dat je kan kiezen tussen DVDrip en HDTV (of beide, voor als je niet weet welke) en als het progamma 1.1gb uitleest dat je kan kiezen tussen HDTV.720p, WEB-DL.720p en BDrip (of alle 3).
Ik weet niet of wat ik suggereer mogelijk is, maar het is een ideetje.
PS Je zou met parameters tussen werken, bestand tot 500mb als DVDrip of HDTV, daarboven 720p, web-dl of BDrip. (dit omdat sitcoms van een half uur 500mb zijn in 720p HDTV) |
Ik heb het verder bekeken en er is dan wel wat extra complexiteit nodig om dat ik allemaal te kunnen bepalen in het programma. De logica die momenteel gebruik wordt kan ik jammer genoeg niet uitbreiden en moet ik dus opnieuw gaan herwerken. Maar dat neem niet weg dat ik het zal bekijken.
|
|
Advertentie |
|
|
|
|
|
|
Quote:
lodder schreef op zondag 13 maart 2011 @ 17:55:
Quote:
henv schreef op zondag 13 maart 2011 @ 13:06:
Hoi lodder.
hawaii five 0 2010 hawaii five-0 2010 |
ik heb daar niet aangedacht maar ik kan dat ook in orde brengen er voor in volgende release. |
ik bedoelde natuurlijk het - teken en niet spaties.
Ik heb de mappings dus nu zo aangemaakt
hawaii five 0 2010 hawaii five-0 2010
Afleveringen worden nu gedetecteerd dus er is een workaround. Wacht geduldig op volgende release
|
|
|
Bugfix release:
JBierSubDownloader v2.2.1
Changelog V2.2 --> V2.2.1:
- Bug fix serie namen met - konden problemen geven, extra fix voor hawaii five-0
lodder wijzigde dit bericht op 15-03-2011 om 09:17, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Hawaii five 0 word nu herkend zonder mapping. Dank je wel
|
|
|
Misschien een automatische update check, want af en toe is het vervelend om telkens terug te komen kijken.
|
|
|
Quote:
Dat is inderdaad een goede, zal ik nog deze week voorzien! Zal een release worden met een paar nieuwigheden!
|
|
|
Nieuwe Release:
JBierSubDownloader v2.3
Changelog V2.2.1 --> V2.3:
- Auto update available check!
- Commandline: option --downloadall toegevoegd, als er meerdere mogelijke ondertitels zijn gevonden kan er met deze optie alle gevonden worden gedownload.
- GUI: de mogelijkheid om alle ondertitels te downloaden als er meerdere ondertitels gevonden zijn.
- Voor aflevering bestanden wordt de size gebruikt om het formaat te bepalen, en zo de mogelijk best passende sub te downloaden. Zeer grondig getest!
- En nog enkele kleine bugfixes.
|
|
Global Moderator
|
bedankt, werkt perfect!
carpe diem
|
|
|
nieuwe versie gedownload. Tot op heden geen problemen ontdekt. Thnx
|
|
|
Kan het icoon veranderd worden? Als het programma actief is zie ik een mooi logo van Bierdopje in de taakbalk, maar het bestandsicoon is een vies Java-logo. Het ziet er werkelijk niet uit, maar dat is mijn smaak Dus, kan dit?
Heb het zelf al geprobeerd, maar geen succes.
RHPJS wijzigde dit bericht op 26-03-2011 om 14:07, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Lodder, geweldig programma!
Alleen een probleempje ontdekt bij de laatste versie.
Ik wou Castle.2009.S02E08.HDTV.XviD-FQM.srt downloaden via je programma, maar dat lukte niet doordat de aflevering Castle.2009.S02E08.Kill.the.Messenger.HDTV.XviD-FQM.avi noemt.
Na de aflevering manueel te veranderen, werkte het wel.
Kan hier misschien naar gekeken worden zodat men de naam van de aflevering niet moet veranderen? Alvast bedankt voor het geweldige programma!
|
|
|
Quote:
RHPJS schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 15:07:
Kan het icoon veranderd worden? Als het programma actief is zie ik een mooi logo van Bierdopje in de taakbalk, maar het bestandsicoon is een vies Java-logo. Het ziet er werkelijk niet uit, maar dat is mijn smaak Dus, kan dit?
Heb het zelf al geprobeerd, maar geen succes. |
Ik zou niet weten hoe het moet maar ik zal het wel eens onderzoeken. Als er iemand mij in de juiste richting kan duwen?
|
|
|
Quote:
elthijsie schreef op zondag 27 maart 2011 @ 18:03:
Lodder, geweldig programma!
Alleen een probleempje ontdekt bij de laatste versie.
Ik wou Castle.2009.S02E08.HDTV.XviD-FQM.srt downloaden via je programma, maar dat lukte niet doordat de aflevering Castle.2009.S02E08.Kill.the.Messenger.HDTV.XviD-FQM.avi noemt.
Na de aflevering manueel te veranderen, werkte het wel.
Kan hier misschien naar gekeken worden zodat men de naam van de aflevering niet moet veranderen? Alvast bedankt voor het geweldige programma! |
Zie bugfix ik heb het reeds opgelost.
|
|
|
Nieuwe bugfix release:
JBierSubDownloader v2.3.1
Changelog V2.3 --> V2.3.1:
- Bugfix: Ik wou Castle.2009.S02E08.HDTV.XviD-FQM.srt downloaden via je programma, maar dat lukte niet doordat de aflevering Castle.2009.S02E08.Kill.the.Messenger.HDTV.XviD-FQM.avi noemt.
|
|
|
Bedankt, lodder, werkt perfect!
|
|
|
Quote:
lodder schreef op maandag 28 maart 2011 @ 08:44:
Quote:
Kan het icoon veranderd worden? Als het programma actief is zie ik een mooi logo van Bierdopje in de taakbalk, maar het bestandsicoon is een vies Java-logo. Het ziet er werkelijk niet uit, maar dat is mijn smaak 8 Dus, kan dit?
Ik zou niet weten hoe het moet maar ik zal het wel eens onderzoeken. Als er iemand mij in de juiste richting kan duwen? |
Heb even gegoogled, dit vond ik
1)Unlike an EXE file, a JAR file has no icon. It's the operating system* that gives it an icon. You cannot change the icon of one JAR file without changing the icon of all JAR files. You should consider using a shortcut, but that's not platform independent.
2)you can change the icon of the jar file by the below code: this.setIconImage(Toolkit.getDefaultToolkit().getImage("images\\mylogo.png");
je dus misschien kunnen inbouwen dat als men zelf naast de jar file een .png file neerzet en deze een bepaalde naam geeft (welke jij in de tool hebt meegegeven) dat deze dan geladen word.
|
|
|
Quote:
henv schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:20:
Quote:
lodder schreef op maandag 28 maart 2011 @ 08:44:
Quote:
Kan het icoon veranderd worden? Als het programma actief is zie ik een mooi logo van Bierdopje in de taakbalk, maar het bestandsicoon is een vies Java-logo. Het ziet er werkelijk niet uit, maar dat is mijn smaak 8 Dus, kan dit?
Ik zou niet weten hoe het moet maar ik zal het wel eens onderzoeken. Als er iemand mij in de juiste richting kan duwen? |
Heb even gegoogled, dit vond ik
1)Unlike an EXE file, a JAR file has no icon. It's the operating system* that gives it an icon. You cannot change the icon of one JAR file without changing the icon of all JAR files. You should consider using a shortcut, but that's not platform independent.
2)you can change the icon of the jar file by the below code: this.setIconImage(Toolkit.getDefaultToolkit().getImage("images\\mylogo.png");
je dus misschien kunnen inbouwen dat als men zelf naast de jar file een .png file neerzet en deze een bepaalde naam geeft (welke jij in de tool hebt meegegeven) dat deze dan geladen word.
|
Bedankt voor de info maar dit werkt enkel als het programma word uitgevoerd. Ik zal verder kijken als ik het kan oplossen maar vrees er voor.
|
|
|
Werkt niet onder Windows 7 x64. Start helemaal niet op.
|
|
|
|
Je hebt geen rechten om een reactie te plaatsen of het topic is gesloten
|
|