Forum > Developers > JBierSubDownloader v2.0
|
|
Pagina 9 van de 10
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Quote:
Tom5555 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:51:
Wel een geniaal programma, al pakte hij 2 afleveringen niet van The Big Bang Theory terwijl er wel ondertiteling voor was. Al maakt dat niet zoveel uit ofcourse.
Wat ik wel mis is een zoekfunctie. |
Kan je de zoek functie verduidelijken wat je bedoelt?
|
|
|
Quote:
Leegaert schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:12:
@lodder; kan het zijn dat de aangepaste bestandgroottes jouw programma in de war brengen? Had onlangs een HDTV 720p release van 1,2 of 1,3GB en die werd aanzien als WEB-DL...
Ik geloof dat jij filtert obv bestandgrootte, niet? Die nieuwe compressie gooit roet in het eten!
Verder werkt alles top! |
Dit kan inderdaad zeer goed zijn dat het mijn selectie criteria problemen heeft... Hopelijk is er dan snel duidelijkheid in de sizes.
|
|
|
Functionaliteit verzoekje...
Ik zou wel per serie een heel seizoen subs van een specifieke kwaliteit naar binnen willen halen.
Dus opgeven serie, seizoen en dvdrip daarna binnenhalen.
Mister13 wijzigde dit bericht op 08-07-2011 om 20:20, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
Nou, nu moet je een map specificeren. Ik bedoel met een zoekfunctie een box om iets in te typen zodat je series kunt vinden en zo de ondertitels kunt downloaden zonder dat je een map specificeert.
Eigenlijk wat Mister13 zegt: opgeven serie, seizoen en daarna een aflevering.
Tom wijzigde dit bericht op 08-07-2011 om 20:54, totaal 1 keer bewerkt
Refresh your Bierdopje experience with Material Design! http://www.bierdopje.com/forum/algemeen-developers/topic/19669--Thema--Bierdopje-meets-Material-Design
|
|
|
Ik zal het eens proberen te bekijken als ik dat zou kunnen doen met wat huidige mogelijk is in het programma.
Maar het zal zeker niet voor direct zijn... Ik hou jullie op de hoogte
|
|
|
Quote:
Top! Zou wel gaaf zijn! En als het niet lukt dan niet, ik waardeer je poging sowieso.
Refresh your Bierdopje experience with Material Design! http://www.bierdopje.com/forum/algemeen-developers/topic/19669--Thema--Bierdopje-meets-Material-Design
|
|
|
ZItten nog wat kleine bugs in .. maar overall geniaal programaatje.
vb. Family Guy S09 gaf wat 'problemen' in de nummering. De episodes-subs schoven er 1tje op, waardoor bij EP15 de subs van 16 zaten. etc..
Op naar 2.9 .. mijn support heb je
|
|
|
klein verzoekje:
Zou het mogelijk zijn om een optie als "geef bedankje" in te bouwen.
De gebruiker geeft dan (na opgeven naam en wachtwoord) automatisch (of handmatig) een bedankje aan de vertaler/syncer.
|
|
|
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het ophalen van Law & Order (series Criminal Intent en Special Victims Unit)?
In de mappings heb ik ondertussen de bestandsnaam gemapt aan zowel de subnaam op bierdopje als de shownaam en bij beiden heb ik de BID (5242) ingevuld maar het lukt maar niet om iets anders dan 'Show not found' te krijgen.
VB
Law&Order.Ci <-> Law.Order.CI <-> 5242
Law&Order.Ci <-> Law & Order: Criminal Intent <-> 5242
Kan het zijn dat de padnamen te lang zijn?
(Nu bv "Z:\01.Multimedia\01.TV series\Law&Order.Criminal.Intent\Law&Order.CI.Season5\Law&Order.Ci.S05e01.Grow.avi"
Alle hulp is welkom, bvd.
|
|
|
Oops - dubbel bericht (Page back = resend) verwijderd
Tizzy wijzigde dit bericht op 15-07-2011 om 09:35, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
Tizzy schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:26:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het ophalen van Law & Order (series Criminal Intent en Special Victims Unit)?
In de mappings heb ik ondertussen de bestandsnaam gemapt aan zowel de subnaam op bierdopje als de shownaam en bij beiden heb ik de BID (5242) ingevuld maar het lukt maar niet om iets anders dan 'Show not found' te krijgen.
VB
(Nu bv "Z:\01.Multimedia\01.TV series\Law&Order.Criminal.Intent\Law&Order.CI.Season5\Law&Order.Ci.S05e01.Grow.avi"
Alle hulp is welkom, bvd. |
Het ligt in iedere geval niet aan de pad namen. Zou het mogelijk zijn om eens in TRACE mode te laten lopen dit kan je rechts onderaan wijzigen. Op die manier wordt er meer gelogd.
|
|
|
Met TRACE aan verschijnt het volgende:
Trace: class lib.control.VideoFileParser: (parse) using file name: Law&Order.Ci.S04e02.The.Posthumous.Collection.avi
Trace: class lib.control.VideoFileParser: (parsePatternResult) seasonnumber '04'
Treating: Z:\01.Multimedia\01.TV series\Law&Order.Criminal.Intent\Law&Order.CI.Season4\Law&Order.Ci.S04e02.The.Posthumous.Collection.avi
Debug: Treat as EPISODE
Debug: Showname: Law&Order Ci
Show not found, check file: Law&Order.Ci.S04e02.The.Posthumous.Collection.avi
|
|
Newscrew
|
Quote:
lodder schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:41:
Quote:
@lodder; kan het zijn dat de aangepaste bestandgroottes jouw programma in de war brengen? Had onlangs een HDTV 720p release van 1,2 of 1,3GB en die werd aanzien als WEB-DL...
Ik geloof dat jij filtert obv bestandgrootte, niet? Die nieuwe compressie gooit roet in het eten!
Dit kan inderdaad zeer goed zijn dat het mijn selectie criteria problemen heeft... Hopelijk is er dan snel duidelijkheid in de sizes. |
Is het misschien mogelijk om voor bestanden <1gb alle mogelijke dvdrips en tvrips te downloaden, voor >1gb alle 720p HDTV en 720 WEB-DL rips? die dan volgnummers krijgen.
Bijv:
NCIS.S07E23.720p.HDTV-DIMENSION (1)
NCIS.S07E23.720p.HDTV-DIMENSION (2)
iets in die trant?
|
|
|
ok, ik kom er niet uit.
een aantal series worden niet gevonden door "Bierdopje Sub Downloader" en ik heb de truc dmv "mapping" nog niet door, dus krijg het niet opgelost.
Bijvoorbeeld de serie Franklin & Bash levert bij mij de volgende error op.
Treating: C:\Downloads\TV Series\Franklin.and.Bash.S01E05.You.Cant.Take.it.With.You.PROPER.HDTV.XviD-FQM.[VTV].avi
Show not found, check file: Franklin.and.Bash.S01E05.You.Cant.Take.it.With.You.PROPER.HDTV.XviD-FQM.[VTV].avi
kan iemand mij uitleggen hoe ik dit werkend krijg? Dan kan ik dat ook doen voor series als :
Show not found, check file: Law.and.Order.LA.S01E21.HDTV.XviD-LOL.avi
Show not found, check file: Pretty.Little.Liars.S02E04.HDTV.XviD-ASAP.avi
Show not found, check file: Rizzoli.and.Isles.S02E01.We.Dont.Need.Another.Hero.HDTV.XviD-FQM.[VTV].avi
Show not found, check file: Rookie.Blue.S02E03.HDTV.XviD-2HD.avi
Episode not found, check file: The.Nine.Lives.of.Chloe.King.S01E03.Green.Star.HDTV.XviD-FQM.avi
|
|
|
Quote:
chefkikker schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 09:38:
ok, ik kom er niet uit.
een aantal series worden niet gevonden door "Bierdopje Sub Downloader" en ik heb de truc dmv "mapping" nog niet door, dus krijg het niet opgelost.
Bijvoorbeeld de serie Franklin & Bash levert bij mij de volgende error op.
Treating: C:\Downloads\TV Series\Franklin.and.Bash.S01E05.You.Cant.Take.it.With.You.PROPER.HDTV.XviD-FQM.[VTV].avi
Show not found, check file: Franklin.and.Bash.S01E05.You.Cant.Take.it.With.You.PROPER.HDTV.XviD-FQM.[VTV].avi
kan iemand mij uitleggen hoe ik dit werkend krijg? Dan kan ik dat ook doen voor series als :
Show not found, check file: Law.and.Order.LA.S01E21.HDTV.XviD-LOL.avi
Show not found, check file: Pretty.Little.Liars.S02E04.HDTV.XviD-ASAP.avi
Show not found, check file: Rizzoli.and.Isles.S02E01.We.Dont.Need.Another.Hero.HDTV.XviD-FQM.[VTV].avi
Show not found, check file: Rookie.Blue.S02E03.HDTV.XviD-2HD.avi
Episode not found, check file: The.Nine.Lives.of.Chloe.King.S01E03.Green.Star.HDTV.XviD-FQM.avi |
Voor Seba had ik al gekeken of ik Franklin and Bash aan de praat kreeg. Bij mij werkte het met de volgende setting
Scene naam: franklin and bash
Bierdopje: franklin & bash
ID: 14851
Barry wijzigde dit bericht op 16-07-2011 om 12:04, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
lodder schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:46:
Quote:
Tizzy schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:26:
VB
Alle hulp is welkom, bvd. |
Het ligt in iedere geval niet aan de pad namen. Zou het mogelijk zijn om eens in TRACE mode te laten lopen dit kan je rechts onderaan wijzigen. Op die manier wordt er meer gelogd.
|
Aan de hand van de trace die je gepost hebt moet je de mapping als volgt doen: Law&Order Ci <-> Law & Order: Criminal Intent <-> 5242
Het enigst die ik veranderd heb is de '.' er van tussen gehaald.
|
|
|
Quote:
masterbreel schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 22:08:
Quote:
lodder schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:41:
Quote:
Dit kan inderdaad zeer goed zijn dat het mijn selectie criteria problemen heeft... Hopelijk is er dan snel duidelijkheid in de sizes. |
Is het misschien mogelijk om voor bestanden <1gb alle mogelijke dvdrips en tvrips te downloaden, voor >1gb alle 720p HDTV en 720 WEB-DL rips? die dan volgnummers krijgen.
Bijv:
NCIS.S07E23.720p.HDTV-DIMENSION (1)
NCIS.S07E23.720p.HDTV-DIMENSION (2)
iets in die trant? |
Heb de laatste tijd zeer weining vrij ruimte om wijzigingen te doen aan het programma. In het najaar zal ik hopelijk iets meer tijd hebben en kan ik wijzigingen die jullie wensen nog proberen door te voeren
|
|
|
Quote:
Aan de hand van de trace die je gepost hebt moet je de mapping als volgt doen: Law&Order Ci <-> Law & Order: Criminal Intent <-> 5242
Het enigst die ik veranderd heb is de '.' er van tussen gehaald. |
Werkt idd prima. Had het zelf niet bedacht maar snap wel wat er gebeurt. Thanks!
|
|
|
Bug Fix release:
JBierSubDownloader v2.8.1
Changelog V2.8 --> V2.8.1:
- Klein Bug fix in selecteren van bestanden om te verwerken.
Ik ben de zoek functie en de grote van de files aan het bekijken. Maar dit was een dringende bug fix. Ik hoop in september een nieuwe release te doen.
lodder wijzigde dit bericht op 26-07-2011 om 09:39, totaal 2 keer bewerkt
|
|
|
Dit programma zou op de frontpage moeten! Kom het toevallig tegen, lees het forum niet zo vaak, maar is echt super handig. Scheelt me een hoop handwerk. Thanx.
|
|
|
@lodder
Bedankt voor de laatste update!
Ik denk dat ik nog een bugje heb ontdekt. Ik heb een aantal afleveringen van verschillende series in één map staan. Enkele van deze afleveringen hebben al Engelse ondertitels. Nu, als ik opnieuw ga zoeken naar Engelse ondertitels worden de afleveringen die al ondertitels hebben, niet genegeerd of ik die optie nu al dan niet aanvink.
Misschien ligt dit aan het feit dat ik mijn afleveringen laat hernoemen? Ik gebruik dit formaat: Show S00e00 Title.extension met de taal (EN & NL) erbij.
Nogmaals bedankt voor al je werk lodder!
|
|
|
Quote:
Leegaert schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 02:08:
@lodder
Bedankt voor de laatste update!
Ik denk dat ik nog een bugje heb ontdekt. Ik heb een aantal afleveringen van verschillende series in één map staan. Enkele van deze afleveringen hebben al Engelse ondertitels. Nu, als ik opnieuw ga zoeken naar Engelse ondertitels worden de afleveringen die al ondertitels hebben, niet genegeerd of ik die optie nu al dan niet aanvink.
Misschien ligt dit aan het feit dat ik mijn afleveringen laat hernoemen? Ik gebruik dit formaat: Show S00e00 Title.extension met de taal (EN & NL) erbij.
Nogmaals bedankt voor al je werk lodder! |
Zou het mogelijk zijn om een voorbeeld te tonen van de bestandsnaam. alvast bedankt.
Update: ik heb reeds wat getest en kan het niet simuleren, maar ik vermoed dat je een andere extensie gaat hebben voor taal.
lodder wijzigde dit bericht op 26-07-2011 om 06:10, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Deze staat er in:
Breaking Bad S04E01 Box Cutter.mkv
Breaking Bad S04E01 Box Cutter.EN.srt
Ze staan in de map: E:\Series
Ik heb maar één aflevering staan zonder ondertitel in plaats daarvan zie ik alle negen afleveringen verschijnen in JBierSubDownloader.
|
|
|
Quote:
Leegaert schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:07:
Deze staat er in:
Breaking Bad S04E01 Box Cutter.mkv
Breaking Bad S04E01 Box Cutter.EN.srt
Ze staan in de map: E:\Series
Ik heb maar één aflevering staan zonder ondertitel in plaats daarvan zie ik alle negen afleveringen verschijnen in JBierSubDownloader. |
Ok, ik snap het en die EN heb je dit via de default lang code gedaan van het programma.
Ik zal vanavond nog een release doen om het op te lossen.
|
|
|
Bug Fix release:
JBierSubDownloader v2.8.2
Changelog V2.8.1 --> V2.8.2:
- Klein Bug fix in selecteren van bestanden om te verwerken met talen code.
Ik ben de zoek functie en de grote van de files aan het bekijken. Maar dit was een dringende bug fix. Ik hoop in september een nieuwe release te doen.
lodder wijzigde dit bericht op 26-07-2011 om 09:40, totaal 1 keer bewerkt
|
|
Advertentie |
|
|
|
|
|
|
|
Je hebt geen rechten om een reactie te plaatsen of het topic is gesloten