Forum > Developers > JBierSubDownloader V3.0
|
|
Pagina 10 van de 11
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Treating: E:\unrar\Castle S04E05 720p WEB-DL DD5.1 H.264-NFHD.mkv
Error processing file -------
lib.exception.VideoControlException: Episode not found, check file: Castle S04E05 720p WEB-DL DD5.1 H.264-NFHD.mkv
at lib.control.EpisodeFileControl.process(EpisodeFileControl.java:3
at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:49)
at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:1)
at lib.control.VideoFileFactory.get(VideoFileFactory.java:19)
at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:62)
at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:1)
at javax.swing.SwingWorker$1.call(Unknown Source)
at java.util.concurrent.FutureTask$Sync.innerRun(Unknown Source)
at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source)
at javax.swing.SwingWorker.run(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
-------
Ik krijg steeds deze error maar alleen maar op castle elke andere serie pakt tie gewoon goed
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
|
|
|
@TunefulDJMike
Zet de logging (Drop-down list rechts onderaan) op 'ALL', plaatst het resultaat op pastebin en stuur de pastebin link door naar @lodder.
Zo zul je het rapst een oplossing vinden/krijgen
LET WEL: Voor Castle is er een mapping vereist!! In het menu bovenaan: 'Serie Namen' --> 'Mapping Bierdopje/Scene' -->> 'Update met Online Mapping'. Daarna nogmaals testen, als je het probleem daarna nog hebt stuur je best de logging eens door naar @lodder, zoals hierboven aangegeven.
Veel succes!
Leegaert wijzigde dit bericht op 19-11-2011 om 23:02, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Bij mij heeft hij er na een paar keer gewoon geen zin meer in :S terwijl de subs er wel zijn.
Code (php):
1 2 3 4 5 |
Trace: Actions: (getFileListing) dir: D:\SABnzbd\complete\tv recursieve: true languagecode: nl forceSubtitleOverwrite: true Trace: Actions: (getFileListing) dir: D:\SABnzbd\complete\tv\Hawaii.Five-0.S02E08.720p.WEB-DL.DD5.1.H264 recursieve: true languagecode: nl forceSubtitleOverwrite: true Trace: Actions: (getFileListing) dir: D:\SABnzbd\complete\tv\The.Big.Bang.Theory.S05E09.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-CtrlHD recursieve: true languagecode: nl forceSubtitleOverwrite: true Trace: Actions: (getFileListing) dir: D:\SABnzbd\complete\tv\The.Secret.Circle.S01E07.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-KiDS recursieve: true languagecode: nl forceSubtitleOverwrite: true Trace: Actions: (getFileListing) dir: D:\SABnzbd\complete\tv\The.Secret.Circle.S01E08.720p.WEB-DL.DD5.1.H.264-WEBDL recursieve: true languagecode: nl forceSubtitleOverwrite: true
|
DarkPhalanx wijzigde dit bericht op 20-11-2011 om 17:27, totaal 2 keer bewerkt
|
|
Advertentie |
|
|
|
|
|
|
Quote:
|
|
|
bij mij doet terra nova vreemd als de subs online staan dan geeft geeft hij niks aan dan staat er gewoon een 0 bij subs vaak als je een week later weer kijk dan kan die hem wel vinden met het programma krijg veder ook geen foutmeldingen
|
|
|
Dat ligt aan de verschillen in nummering tussen TVDB en de scene releases. Dit probleem heeft maw niets te maken met JBierSubDownloader.
Op Bierdopje wordt de nummering gehanteerd zoals Fox het aangeeft MAAR de uploaders van de ondertitels op Bierdopje passen de nummering toe zoals de scene release deze gebruikt. Het is dus een soep!
|
|
|
3.5.4 geeft geen zoekresultaten voor tv show: "the killing"
updated met online mapping
Dit zijn mijn bestanden, in deze map: "The Killing (2011) S01 [Continuing]"
the.killing.s01e01.pilot.720p.web-dl.dd5.1.h.264-etp.mkv
the.killing.s01e02.the.cage.720p.web-dl.dd5.1.h.264-tb.mkv
the.killing.s01e03.el.diablo.720p.web-dl.dd5.1.h.264-tb.mkv
the.killing.s01e04.a.soundless.echo.proper.720p.web-dl.dd5.1.h.264-tb.mkv.mkv
the.killing.s01e05.super.8.720p.web-dl.dd5.1.h.264-tb.mkv
the.killing.s01e06.what.you.have.left.720p.web-dl.dd5.1.h.264-tb.mkv
the.killing.s01e07.vengeance.720p.web-dl.dd5.1.h.264-tb.mkv
the.killing.s01e08.stonewalled.720p.web-dl.dd5.1.h.264-tb.mkv
the.killing.s01e09.undertow.720p.web-dl.dd5.1.h.264-tb.mkv
the.killing.s01e10.720p.web-dl.dd5.1.h.264-crl.mkv
the.killing.s01e11.missing.720p.web-dl.dd5.1.h.264-tb.mkv
the.killing.s01e12.beau.soleil.720p.web-dl.dd5.1.h.264-tb.mkv
the.killing.s01e13.orpheus.descending.720p.web-dl.dd5.1.h.264-tb.mkv
edit: als ik niet de update online mapping gebruik en zelf als mapping instel: the killing the killing 14744 krijg ik wel zoekresultaten
FEER5698 wijzigde dit bericht op 30-11-2011 om 01:37, totaal 2 keer bewerkt
|
|
|
@FEER5698 Dat is ook logisch. Als je goed kijkt in de mapping die online staat zie je dat er voor Scene "The Killing 2011" wordt gebruikt. Dat wil dus zeggen dat je bestandsnamen van je videobestanden beginnen met "The.Killing.2011..." Dat werkt dus in jouw geval niet want jouw bestandsnamen beginnen met "the.killing...".
Om dit in de toekomst te vermijden kun je, in het topic dat voorzien is om updates aan te vragen, @lodder vragen om jouw mapping toe te voegen.
|
|
|
Ik wil even alle ondertitels op mijn pc vernieuwen, want heb niet van alle series reeds de Nederlandse ondertitels.
Is er een mogelijkheid om in de bestandsnaam van elke ondertitel de taal als bv. Dutch of English toe te voegen zonder dat je het bestand moet hernoemen.
Mijn bestanden worden automatisch hernoemd via Sabnzbd naar Serienaam - S0xExx 720p HDTV x264-ReleaseGroup.mkv
Als ik een ondertitel download vanuit MediaPortal maakt hij er het volgende van: Serienaam - S0xExx 720p HDTV x264-ReleaseGroup.Dutch.mkv of Serienaam - S0xExx 720p HDTV x264-ReleaseGroup.English.mkv
In JBierSubDownloader kan ik onder Voorkeuren --> Serie Bibliotheek --> Hernoemen... kan ik het toevoegsel wel aanpassen voor de taal, maar ik wil voor de rest de bestandsnaam niet hernoemen.
Is dit mogelijk?
Bedankt alvast!
J-J wijzigde dit bericht op 05-12-2011 om 16:59, totaal 1 keer bewerkt
My movies and tv series collection @ trakt (http://trakt.tv/user/J-J)
|
|
|
Hey lodder!
Ik heb ook nog een (klein) verzoekje.
Sinds kort heb ik een Mede8er MED400X2 en nu ben ik de MovieWall aan het configureren. Alles goed en wel bij films maar bij series botste ik op een probleempje met YAMJ. Dus besloot ik even een kijkje te nemen naar Thumbgen.
Met Thumbgen zou het wel moeten lukken om de MovieWall te genereren voor series maar dan moet de folderstructuur als volgt zijn:
(Bijv.)
D:\Series\Boardwalk Empire\Season 1\Episode 01\Boardwalk S01E01.mkv
D:\Series\Boardwalk Empire\Season 1\Episode 02\Boardwalk S01E02.mkv
D:\Series\Boardwalk Empire\Season 1\Episode 03\Boardwalk S01E03.mkv
Zou je deze optie ook kunnen bijvoegen in de tab Hernoemen? OF zou het niet gemakkelijker zijn om ZELF een directory/bestandsnaam samen te kunnen stellen adhv variabelen (bijv. <show>, <season>, <episode> zoals bvb bij TV Renamer wordt gedaan.
Zo kan iedereen zijn shows naar eigen keuze hernoemen/verplaatsen en hoef jij niet steeds hard gecodeerde opties toe te voegen aan het programma. Win-Win Mocht je dat proberen, ik ben altijd bereid om te testen!
Alvast bedankt!
Leegaert wijzigde dit bericht op 05-12-2011 om 22:34, totaal 2 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
J-J schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:58:
Ik wil even alle ondertitels op mijn pc vernieuwen, want heb niet van alle series reeds de Nederlandse ondertitels.
Is er een mogelijkheid om in de bestandsnaam van elke ondertitel de taal als bv. Dutch of English toe te voegen zonder dat je het bestand moet hernoemen.
Mijn bestanden worden automatisch hernoemd via Sabnzbd naar Serienaam - S0xExx 720p HDTV x264-ReleaseGroup.mkv
Als ik een ondertitel download vanuit MediaPortal maakt hij er het volgende van: Serienaam - S0xExx 720p HDTV x264-ReleaseGroup.Dutch.mkv of Serienaam - S0xExx 720p HDTV x264-ReleaseGroup.English.mkv
In JBierSubDownloader kan ik onder Voorkeuren --> Serie Bibliotheek --> Hernoemen... kan ik het toevoegsel wel aanpassen voor de taal, maar ik wil voor de rest de bestandsnaam niet hernoemen.
Is dit mogelijk?
Bedankt alvast! |
Dit is niet mogelijk om het toe doen. Je moet de hele structuur laten wijzigen om de taal er bij te plaatsen.
|
|
|
Quote:
Leegaert schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:32:
Hey lodder!
Ik heb ook nog een (klein) verzoekje.
Sinds kort heb ik een Mede8er MED400X2 en nu ben ik de MovieWall aan het configureren. Alles goed en wel bij films maar bij series botste ik op een probleempje met YAMJ. Dus besloot ik even een kijkje te nemen naar Thumbgen.
Met Thumbgen zou het wel moeten lukken om de MovieWall te genereren voor series maar dan moet de folderstructuur als volgt zijn:
(Bijv.)
D:\Series\Boardwalk Empire\Season 1\Episode 01\Boardwalk S01E01.mkv
D:\Series\Boardwalk Empire\Season 1\Episode 02\Boardwalk S01E02.mkv
D:\Series\Boardwalk Empire\Season 1\Episode 03\Boardwalk S01E03.mkv
Zou je deze optie ook kunnen bijvoegen in de tab Hernoemen? OF zou het niet gemakkelijker zijn om ZELF een directory/bestandsnaam samen te kunnen stellen adhv variabelen (bijv. <show>, <season>, <episode> zoals bvb bij TV Renamer wordt gedaan.
Zo kan iedereen zijn shows naar eigen keuze hernoemen/verplaatsen en hoef jij niet steeds hard gecodeerde opties toe te voegen aan het programma. Win-Win Mocht je dat proberen, ik ben altijd bereid om te testen!
Alvast bedankt! |
Ik ben daar ooit eens aan begonnen maar de regels zijn niet zo simpel om dit door te voeren. Ik ben zal terug op nemen als ik in een rustigere periode ben.
Ik vermoed dat ik het tegen het einde van het jaar wel moet lukken.
|
|
|
Quote:
lodder schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 08:15:
Quote:
J-J schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:58:
Is dit mogelijk?
Bedankt alvast! |
Dit is niet mogelijk om het toe doen. Je moet de hele structuur laten wijzigen om de taal er bij te plaatsen. |
Ik ben aan het kijken naar sabnzb om te weten hoe ze werken met ReleaseGroup maar ik vind het niet direct. Zou je me kunnen uitleggen hoe je het doet?
|
|
|
Ik krijg het maar niet aan de praat, heb het met Java 32-bit geprobeerd, Java 64-bit, met beide tegelijk geïnstalleerd, met beide afzonderlijk geïnstalleerd. Via cmd, niks werkt helaas. Blijf maar krijgen
"Could not find main class"
|
|
|
Quote:
Svensational schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:29:
Ik krijg het maar niet aan de praat, heb het met Java 32-bit geprobeerd, Java 64-bit, met beide tegelijk geïnstalleerd, met beide afzonderlijk geïnstalleerd. Via cmd, niks werkt helaas. Blijf maar krijgen
"Could not find main class" |
Heb je de laatste versie gedownload? Welke versie gebruik je van java?
|
|
|
@Leegaert nog bedankt dat werkte idd
En ik heb ook nog een vraagje, als ik subdownloader aanzet vink ik altijd aan bij beeld --> zoek resultaten altijd alles aan zodat ik gelijk alle informatie over een serie krijg, echter als je subdownloader weer uit zet en weer aan zijn deze instellingen weer verdwenen terwijl hij alle andere instellingen wel vast houd, hoe zorg ik er voor dat deze ook bewaard blijven
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
|
|
|
Quote:
Java 6.0.290, JBierSubDownloader-v3.5.4
|
|
|
lodder schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 08:15:
Quote:
Dit is niet mogelijk om het toe doen. Je moet de hele structuur laten wijzigen om de taal er bij te plaatsen. |
Kan je dan eventueel de structuur die ik hanteer toevoegen? Of dat je zelf een aangepaste structuur kan aanmaken?
Grtz
|
|
|
Quote:
Ben nu niet thuis maar zal straks eens zien welke hernoemingsstring ik hiervoor gebruik.
EDIT:
Heb het nagekeken.
Voor her hernoemen doe je dit:
- Ga in Sabnzbd naar Sortings
- Zet een vinkje bij Enable sorting and renaming of episodes
- Zet Effected categories op tv
- Vul bij Sort string je gewenste uitgangsformaat in.
---------------vb: K:/Mijn Documenten/TV Shows/%sn/Season %s/%sn - S%0sE%0e %en.%ext
---------------Dit wordt dan K:\Mijn Documenten\TV Shows\Serienaam\Seizoen X\Serienaam - S0xExx 720p HDTV x264-ReleaseGroup.Dutch.mkv
Je kan een van de vooraf ingestelde strings kiezen en deze aanpassen naar believen.
Let er op dat je de forward slash (/) gebruikt i.p.v. de back slash (\).
Je kan ook best onder "Switches" (linkse menu) Enable folder rename afvinken. Dit om problemen met het hernoemen te vermijden.
J-J wijzigde dit bericht op 09-12-2011 om 06:57, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
Ben bezig om dit mogelijk te maken dat iedereen zijn eigen structuur kan maken. Maar het neemt wat tijd in beslag.
Quote:
Alvast bedankt als ik daar wat meer over weet kan ik verder werken.
|
|
|
Quote:
Op deze pagina vind je extra uitleg over het automatisch hernoemen van bestandsnamen in Sabnzbd.
Alvast bedankt voor alle moeite!
|
|
|
Quote:
Heb je ook problemen met andere versie?
|
|
|
Quote:
TunefulDJMike schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:16:
@Leegaert nog bedankt dat werkte idd
En ik heb ook nog een vraagje, als ik subdownloader aanzet vink ik altijd aan bij beeld --> zoek resultaten altijd alles aan zodat ik gelijk alle informatie over een serie krijg, echter als je subdownloader weer uit zet en weer aan zijn deze instellingen weer verdwenen terwijl hij alle andere instellingen wel vast houd, hoe zorg ik er voor dat deze ook bewaard blijven |
Dit is opgelost in de volgende versie.
|
|
|
Quote:
Als ik goed kijk naar bovenstaande uitleg is dit eigenlijk niet de -ReleaseGroup die je selecteerd maar %en wat de episode name is en wat ik kan op maken van de code van sabnzdb is dit gewoon alles wat tussen de episode numbering staat en de extensie. Dus door dat je altijd de release groep in de naam download komt dit er zo op.
Zou ik mogen een echt voorbeeld zijn van het de bestandsnaam. Ik kan mogelijks kijken hoe ik dit kan integreren, zodat je het zelfde bekomt.
|
|
|
Quote:
Met 2.8.2 hetzelfde probleem ja
|
|
|
|
Je hebt geen rechten om een reactie te plaatsen of het topic is gesloten
|
|