Forum > Developers > JBierSubDownloader V3.0
|
|
Pagina 9 van de 11
|
|
Auteur |
Bericht |
|
_O_ Halleluja! Hier ben ik blij mee zeg!! Ik zat al telkens 1 voor 1 al die subs van een serie te downloaden en te renamen, uren werk! Dit werkt als een malle! Hij fixt ook gelijk de namen goed!
|
|
|
Quote:
ElayZ schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:36:
_O_ Halleluja! Hier ben ik blij mee zeg!! Ik zat al telkens 1 voor 1 al die subs van een serie te downloaden en te renamen, uren werk! Dit werkt als een malle! Hij fixt ook gelijk de namen goed! |
Bedankt
Quote:
Ik heb de pastebin gecontroleerd maar ik zie geen probleem. Kan het zijn dat alles terug werkt?
|
|
|
idd sorry Lodder.. het werkt nu plots wel terug..
|
|
|
Hoi lodder, even een Linux vraagje
Ik ben tamelijk onbekend met Linux... Ik ben erin geslaagd om java werkende te krijgen en ik heb een scriptje gemaakt om de CLI versie van JBierSubDownloader te draaien. De Linux omgeving draait op mijn NAS dus ik kan wel niet anders dan de CLI gebruiken
Tot zover lukt alles. Wat mij niet lukt, is het importeren van de voorkeuren. Ik heb daarvoor een apart script gemaakt dat de mapping en de voorkeuren update.
Dit is het commando dat ik gebruik:
Code (php):
1 |
java -jar ~/JBierSubDownloader/JBierSubDownloader.jar --nogui --debug --importpreferences ~/JBierSubDownloader/voorkeuren.xml --updatefromonlinemapping > logging.txt
|
Als ik in Windows dit gebruikte, werkte dit wel. In Linux echter niet en dat heb ik gemerkt doordat twee directories, die volgens mijn voorkeuren genegeerd moeten worden, niet genegeerd worden
Ook worden niet alle ondertitels gedownload maar dat wijt ik voorlopig aan het feit dat mijn voorkeuren niet goed geïmporteerd werden.
Kun je hiermee even helpen?
DBV!
*EDIT*
Dit komt onderaan in het logbestand wanneer ik het updatescript uitvoer.
Quote:
SettingsControl, store()
SettingsControl, storeLibrarySerie()
SettingsControl, storeLibraryMovie()
SettingsControl, storeDefaultIncomingFolder()
SettingsControl, storeDefaultIncomingFolder(), stored:0 DefaultIncomingFolders
SettingsControl, storeMappingBierdopjeScene()
SettingsControl, storeExcludeSettings()
SettingsControl, storeQualityRuleSettings()
SettingsControl, storeProxySettings() |
*EDIT 2*
Nog even een extra vraagje betreffende de optie "--selection", welk argument verwacht die selectie? Ik heb het geprobeerd met "720p.HDTV" maar dat wordt niet aanvaard.
Leegaert wijzigde dit bericht op 06-11-2011 om 23:52, totaal 3 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
Leegaert schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:45:
Hoi lodder, even een Linux vraagje
Ik ben tamelijk onbekend met Linux... Ik ben erin geslaagd om java werkende te krijgen en ik heb een scriptje gemaakt om de CLI versie van JBierSubDownloader te draaien. De Linux omgeving draait op mijn NAS dus ik kan wel niet anders dan de CLI gebruiken
Tot zover lukt alles. Wat mij niet lukt, is het importeren van de voorkeuren. Ik heb daarvoor een apart script gemaakt dat de mapping en de voorkeuren update.
Dit is het commando dat ik gebruik:
Code (php):
1 |
java -jar ~/JBierSubDownloader/JBierSubDownloader.jar --nogui --debug --importpreferences ~/JBierSubDownloader/voorkeuren.xml --updatefromonlinemapping > logging.txt
|
Als ik in Windows dit gebruikte, werkte dit wel. In Linux echter niet en dat heb ik gemerkt doordat twee directories, die volgens mijn voorkeuren genegeerd moeten worden, niet genegeerd worden
Ook worden niet alle ondertitels gedownload maar dat wijt ik voorlopig aan het feit dat mijn voorkeuren niet goed geïmporteerd werden.
Kun je hiermee even helpen?
DBV!
*EDIT*
Dit komt onderaan in het logbestand wanneer ik het updatescript uitvoer.
Quote:
SettingsControl, store()
SettingsControl, storeLibrarySerie()
SettingsControl, storeLibraryMovie()
SettingsControl, storeDefaultIncomingFolder()
SettingsControl, storeDefaultIncomingFolder(), stored:0 DefaultIncomingFolders
SettingsControl, storeMappingBierdopjeScene()
SettingsControl, storeExcludeSettings()
SettingsControl, storeQualityRuleSettings()
SettingsControl, storeProxySettings() |
*EDIT 2*
Nog even een extra vraagje betreffende de optie "--selection", welk argument verwacht die selectie? Ik heb het geprobeerd met "720p.HDTV" maar dat wordt niet aanvaard. |
Wel die SettingsControl is wanneer je een update doet van de settings met --importpreferences Dit hoeft maar 1 keer te worden gedaan.
De --selection parameter moet geen input krijgen dit wordt dan een optie gegeven wanneer het programma aan het lopen is.
|
|
|
Zelf als ik het commando eenmaal uitvoer werkt het niet...
Alles staat in dezelfde directory en als ik eenmaal onderstaand commando gebruik dan krijg ik nog steeds de volgende output.
Code (php):
1 |
java -jar JBierSubDownloader.jar --nogui --debug --importpreferences voorkeuren.xml > logging.txt
|
Quote:
SettingsControl, importPreferences(File file)
SettingsControl, load()
SettingsControl, loadGeneralDefaultIncomingFolders()
SettingsControl, loadLibrarySerie()
SettingsControl, loadLibraryMovie()
SettingsControl, loadMappingBierdopjeScene()
SettingsControl, loadExcludeSettings()
SettingsControl, loadQualityRuleSettings()
SettingsControl, loadProxySettings() |
|
|
|
Quote:
Leegaert schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:14:
Zelf als ik het commando eenmaal uitvoer werkt het niet...
Alles staat in dezelfde directory en als ik eenmaal onderstaand commando gebruik dan krijg ik nog steeds de volgende output.
Code (php):
1 |
java -jar JBierSubDownloader.jar --nogui --debug --importpreferences voorkeuren.xml > logging.txt
|
Quote:
SettingsControl, importPreferences(File file)
SettingsControl, load()
SettingsControl, loadGeneralDefaultIncomingFolders()
SettingsControl, loadLibrarySerie()
SettingsControl, loadLibraryMovie()
SettingsControl, loadMappingBierdopjeScene()
SettingsControl, loadExcludeSettings()
SettingsControl, loadQualityRuleSettings()
SettingsControl, loadProxySettings() |
|
Bovenstaand is het resultaat van de --debug argument
Kan je eens dit commando output cat .java/.userPrefs/prefs.xml in een pastebin plakken?
|
|
|
Weer een probleem met Hung. Hij herkent geen nieuwe afleveringen in de map, terwijl hij alle andere nieuwe videofiles van vandaag wel vindt ...
Code (php):
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Treating: /Users/XXX/Series/Boss/Boss.S01E03.HDTV.XviD-LOL.[VTV].avi Treating: /Users/XXX/Series/Dexter Season 6/Dexter.S06E06.HDTV.XviD.PROPER-LOL.avi Treating: /Users/XXX/Series/Family Guy Season 10/Family.Guy.S10E04.HDTV.XviD-LOL.avi Treating: /Users/XXX/Series/Hung Season 3/Hung.S03E06.HDTV.XviD-ASAP.avi Error processing file ------- lib.exception.VideoControlException: Episode not found, check file: Hung.S03E06.HDTV.XviD-ASAP.avi at lib.control.EpisodeFileControl.process(EpisodeFileControl.java:38) at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:49) at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:1) at lib.control.VideoFileFactory.get(VideoFileFactory.java:19) at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:62) at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:1) at javax.swing.SwingWorker$1.call(SwingWorker.java:277) at java.util.concurrent.FutureTask$Sync.innerRun(FutureTask.java:303) at java.util.concurrent.FutureTask.run(FutureTask.java:138) at javax.swing.SwingWorker.run(SwingWorker.java:316) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(ThreadPoolExecutor.java:886) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(ThreadPoolExecutor.java:908) at java.lang.Thread.run(Thread.java:680) -------
|
Enig idee wat er fout loopt?
|
|
|
Quote:
Aha, bedankt voor de tip. Hier is de output!
De fouten zijn natuurlijk logisch, mijn Windows voorkeuren wijzen naar de gemapte Windows directories en niet naar de Linux directories op mijn NAS. Eventjes aanpassen dus.
Alles lijkt nu te werken!
Leegaert wijzigde dit bericht op 07-11-2011 om 13:36, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
Dwerg schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:55:
Weer een probleem met Hung. Hij herkent geen nieuwe afleveringen in de map, terwijl hij alle andere nieuwe videofiles van vandaag wel vindt ...
Code (php):
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Treating: /Users/XXX/Series/Boss/Boss.S01E03.HDTV.XviD-LOL.[VTV].avi Treating: /Users/XXX/Series/Dexter Season 6/Dexter.S06E06.HDTV.XviD.PROPER-LOL.avi Treating: /Users/XXX/Series/Family Guy Season 10/Family.Guy.S10E04.HDTV.XviD-LOL.avi Treating: /Users/XXX/Series/Hung Season 3/Hung.S03E06.HDTV.XviD-ASAP.avi Error processing file ------- lib.exception.VideoControlException: Episode not found, check file: Hung.S03E06.HDTV.XviD-ASAP.avi at lib.control.EpisodeFileControl.process(EpisodeFileControl.java:38) at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:49) at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:1) at lib.control.VideoFileFactory.get(VideoFileFactory.java:19) at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:62) at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:1) at javax.swing.SwingWorker$1.call(SwingWorker.java:277) at java.util.concurrent.FutureTask$Sync.innerRun(FutureTask.java:303) at java.util.concurrent.FutureTask.run(FutureTask.java:138) at javax.swing.SwingWorker.run(SwingWorker.java:316) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(ThreadPoolExecutor.java:886) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(ThreadPoolExecutor.java:908) at java.lang.Thread.run(Thread.java:680) -------
|
Enig idee wat er fout loopt? |
Ik heb geen idee maar ik heb getest en geen probleem dus vermoed cache probleem, ik zal dit ook nog eens moeten in de trace plaatsen.
Quote:
Wel vermits je de oude prefs file hebt gegeven kan ik niet zien wat er precies het probleem is maar ik vermoed als er mappen in mappen staan dat je "-R" zou moeten meegegeven als argument.
|
|
|
Hier vind je de nieuwe output van prefs.xml. Wat wel vreemd is, als ik mijn NAS herstart, wordt het prefs.xml bestand verwijderd.
In alle geval, JBierSubDownloader is up and running nu! De -R optie had ik niet nodig.
Door het verschil in scene release en Bierdopje nummering worden de Terra Nova ondertitels niet meer binnen gehaald
|
|
|
Quote:
Dit is inderdaad vreemd dat de data wordt verwijderd bij heropstarten ten zijn het een tmpfs is. Dit kan je controleren met mount command.
|
|
|
Ik zie hier een aantal keer tmpfs passeren...
Code (php):
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
[~] # mount /proc on /proc type proc (rw) none on /dev/pts type devpts (rw,gid=5,mode=620) sysfs on /sys type sysfs (rw) tmpfs on /tmp type tmpfs (rw,size=32M) none on /proc/bus/usb type usbfs (rw) /dev/sda4 on /mnt/ext type ext3 (rw) /dev/md9 on /mnt/HDA_ROOT type ext3 (rw) /dev/md0 on /share/MD0_DATA type ext4 (rw,usrjquota=aquota.user,jqfmt=vfsv0,user_xattr,data=ordered,delalloc,noacl) nfsd on /proc/fs/nfsd type nfsd (rw) tmpfs on /.eaccelerator.tmp type tmpfs (rw,size=32M)
|
|
|
|
Ik heb vanavond lekker zitten stoeien met de downloader en wil je in eerste instantie hartelijk bedanken!!!
Wel heb ik een vraagje of verzoek, bij Voorkeuren --> Serie Bibliotheek kan ik bij Structuur kiezen voor Show\Season, nou vraag ik me alleen af of ik ergens in kan stellen dat nieuwe afleveringen in een Series X map geplaatst worden in plaats van Season X, aangezien ik al mijn series op deze manier genoemd heb
Alvast heel erg bedankt!!!
|
|
|
Goedemorgen,
Ik ben al jaren een trouwe bierdopje.com bezoeker/gebruiker en heb eigenlijk nooit gebruik gemaakt van het forum.
Ik heb ook al die jaren elke dag/week handmatig de ondertiteling opgezocht, gedownload, hernomen enz.
Nu heb ik van het weekend per ongeluk SickBeard ontdekt en in 1 woord: WAUW!
Dit maakt mijn leven een stuk aangenamer .
MAAR nu met zo veel series in betere kwaliteiten, moeten al mijn subs opnieuw gedownload worden in andere kwaliteiten, dus kwam ik dit geweldige topic/programma tegen, ook in 1 woord: WAUW!
Ik heb echter 2 vraagjes, het venster van BEWERKEN> SERIES HERNOEMEN is niet helemaal lekker uitgelijnd en kan net niet zien wat er staat. (zie foto)
Is dit een bekend probleem?
2e vraag, ik zou graag mijn episodes als volgt hernoemd willen hebben:
Show - S01E01 - Title - 720p WEB DL
Dit namelijk omdat SickBeard mijn shows zo hernoemd.
Is dit in te stellen ?
Alvast bedankt.
baspost wijzigde dit bericht op 09-11-2011 om 09:27, totaal 3 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
Sjoerten schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:21:
Ik heb vanavond lekker zitten stoeien met de downloader en wil je in eerste instantie hartelijk bedanken!!!
Wel heb ik een vraagje of verzoek, bij Voorkeuren --> Serie Bibliotheek kan ik bij Structuur kiezen voor Show\Season, nou vraag ik me alleen af of ik ergens in kan stellen dat nieuwe afleveringen in een Series X map geplaatst worden in plaats van Season X, aangezien ik al mijn series op deze manier genoemd heb
Alvast heel erg bedankt!!! |
als je een voorbeeld kan gegeven van hoe het allemaal staat want snap het niet 100%
Quote:
baspost schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:24:
Goedemorgen,
Ik ben al jaren een trouwe bierdopje.com bezoeker/gebruiker en heb eigenlijk nooit gebruik gemaakt van het forum.
Ik heb ook al die jaren elke dag/week handmatig de ondertiteling opgezocht, gedownload, hernomen enz.
Nu heb ik van het weekend per ongeluk SickBeard ontdekt en in 1 woord: WAUW!
Dit maakt mijn leven een stuk aangenamer .
MAAR nu met zo veel series in betere kwaliteiten, moeten al mijn subs opnieuw gedownload worden in andere kwaliteiten, dus kwam ik dit geweldige topic/programma tegen, ook in 1 woord: WAUW!
Ik heb echter 2 vraagjes, het venster van BEWERKEN> SERIES HERNOEMEN is niet helemaal lekker uitgelijnd en kan net niet zien wat er staat. (zie foto)
Is dit een bekend probleem?
2e vraag, ik zou graag mijn episodes als volgt hernoemd willen hebben:
Show - S01E01 - Title - 720p WEB DL
Dit namelijk omdat SickBeard mijn shows zo hernoemd.
Is dit in te stellen ?
Alvast bedankt. |
Vraag1:
De layout was ik niet bekend, zal er dan ook naar toe kijken.
Vraag2:
Momenteel is dit niet mogelijk, ik zal kijken om dit mogelijk te maken.
Als ik het niet vergeet
|
|
|
Quote:
Vraag1:
Vraag2:
Als ik het niet vergeet |
Super! Wanneer verwacht je dat eraan toe komt?
|
|
|
Quote:
lodder schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:55:
Quote:
als je een voorbeeld kan gegeven van hoe het allemaal staat want snap het niet 100%
Sorry, was geen heel duidelijk verhaal. Wat ik zou willen is het volgende: Als de subdownloader nu een sub van bijvoorbeeld House vind bij mijn nieuwe aflevering, wordt deze verplaatst naar
T:\Shared Media\Video\Tv Shows\House\Season 8
Ik zou graag in willen kunnen stellen dat die in plaats daar van naar
T:\Shared Media\Video\Tv Shows\House\Series 8
wordt verplaatst. Ik hoop dat het zo duidelijker is en alvast bedankt voor je reactie!!!! |
|
|
|
Quote:
Sjoerten schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:42:
Quote:
lodder schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:55:
Quote:
Sorry, was geen heel duidelijk verhaal. Wat ik zou willen is het volgende: Als de subdownloader nu een sub van bijvoorbeeld House vind bij mijn nieuwe aflevering, wordt deze verplaatst naar
T:\Shared Media\Video\Tv Shows\House\Season 8
Ik zou graag in willen kunnen stellen dat die in plaats daar van naar
T:\Shared Media\Video\Tv Shows\House\Series 8
wordt verplaatst. Ik hoop dat het zo duidelijker is en alvast bedankt voor je reactie!!!! |
Zal het implementeren
Quote:
baspost schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:52:
Quote:
Vraag1:
Vraag2:
Als ik het niet vergeet |
Super! Wanneer verwacht je dat eraan toe komt? |
Midden volgende week |
|
|
|
Dank je wel voor deze fantastische app!!
Kitt wijzigde dit bericht op 19-11-2011 om 03:36, totaal 2 keer bewerkt
|
|
|
fanatiek is de app well, lol
To translate, one must have a style of his own, for the translation will have no rhythm or nuance, which come from the process of artistically thinking through and molding the sentences; they cannot b
|
|
|
Bug fix release:
JBierSubDownloader V3.5.4
Changelog V3.5.4:
* bug fix
* add library structure
|
|
|
Bedankt voor de update!
Kun je ook even de mapping updaten?
|
|
Advertentie |
|
|
|
|
|
|
Quote:
Done
|
|
|
Enorm bedankt, in mijn geval voor de Library structure!
|
|
|
|
Je hebt geen rechten om een reactie te plaatsen of het topic is gesloten
|
|