BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Sypher |
Geplaatst op dinsdag 06 april 2010 20:13 |
||||
Management
Ik wil hierbij nogmaals duidelijk maken dat de site NIET betaald wordt maar dat we op dit moment aan het kijken zijn naar mogelijkheden om deze site rendabeler te kunnen maken om te kunnen groeien en om te blijven overleven. Advertenties dekken dit niet genoeg. |
||||
Krimsonnation |
Geplaatst op dinsdag 06 april 2010 20:13 |
||||
Bierdopje is mijn nummer 1! dus op een bijdrage van mij kunnen jullie zeker rekenen! |
||||
Leegaert |
Geplaatst op dinsdag 06 april 2010 20:48 |
||||
Quote: Ik begrijp niet echt wat er indruist tegen je principes? Gelieve u nader te verklaren. Waarom zou het sneller maken van de site door het aankopen van een extra server jou erin belemmeren om subs te up- of downloaden? Vind je het dan zo abnormaal dat de Bierdopje-crew niet alle kosten op zich wil dragen en die kosten wil uitbesteden naar bereidwillige Bierdopje-gebruikers die hun steun willen betuigen dmv een financiele bijdrage? Er wordt nergens gesproken van een volledige betalende site. Het enige wat misschien zou komen zijn 'premium-functies' voor Bierdopje-gebruikers die een bijdrage leveren. Vind je dat abnormaal? In ieder geval, bedankt, voor de vele geuploade subs, maar ik zou graag jouw mening nog eens horen About the WIP, ik kan hier niet echt van meespreken omdat ik zelf nog maar 4 korte afleveringen heb vertaald, maar ik kan mij voorstellen dat voor alle (of toch de meeste) vertalers hier, het vertalen/sync'en als een hobby wordt beschouwd. Doch voor sommigen blijft het leuk om geen dubbel werk te verrichten, vandaar het WIP-systeem. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
pspacer |
Geplaatst op dinsdag 06 april 2010 23:43 |
||||
Vadertje Staat (lees: Mijn StuFi) heeft denk ik wel een tientje over voor zo'n geweldige site als deze! |
||||
abalmelo |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 05:40 |
||||
het idee om een soort premium functie toe te voegen is volgens mij alleen maar van meerwaarde. |
||||
SpYrO |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 08:09 |
||||
Ik ben ook best bereid om xx euro per jaar te betalen no problemo. mss wel handig om een lidmaatschap verplicht te stellen als je subs wil downloaden dat is dan ook een stukje credit naar de hardwerkende vertalers toe toch? SpYrO wijzigde dit bericht op 07-04-2010 om 08:20, totaal 1 keer bewerkt |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 09:25 |
||||
Quote: Ben ik het niet mee eens. Ik doe het als hobby en vind dat iedereen van mijn subs moet kunnen genieten. Ik vind mijn subs inmiddels (via-via) op heel veel andere (internationale) sub-sites terug, zelfs sites, waarik nog nooit van gehoord had. Zolang ze maar de credits er in laten staan, vind ik het best. Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
Sayoki |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 09:31 |
||||
Ik ben een actief member maar download nooit een subtitle. -- Sayoki |
||||
cruise |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 09:43 |
||||
Ik stoor met totaal niet aan de advertenties. zo lang het niet van die irritante popups worden of van die paginahacks (zoals bijvoorbeeld op MSN) |
||||
Storyteller |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 11:58 |
||||
Quote: Daar kan ik ook achter staan. Mocht men ooit lidmaatschap en eventueel betaling verplicht stellen om aan de subs te raken (al zegt "management" nu dat dat zeker niet de bedoeling is), dan komt er van mij alvast geen enkele sub meer op de site. Ik vertaal voor iedereen die ik daarmee kan plezieren, ook buiten BD (denk maar aan de verspreiding via FTD ook). Niemand mag wat mij betreft geld verdienen aan mijn subs, want dan ga ik uiteraard mijn percentage willen daarvan Anderzijds vind ik ook wel dat BD in v3.0 misschien niet alleen zijn donors moet belonen, maar zeker ook de mensen die de site continu voorzien van nieuwe subs. Met andere woorden ... misschien ook eens denken aan jullie trouwe vertalers die vaak al jarenlang subs maken en via BD verspreiden. Geef hen misschien ook eens wat meer dan enkel een kleurtje vanaf een bepaald aantal (pakweg 50) echte - verifieerbare - vertalingen? Uiteindelijk zonder de vele vertalers zou BD niet zo veel succes hebben. Just a thought HEEL VEEL Vertalingen gedaan. Te veel om op te sommen :) |
||||
Inodder |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 13:30 |
||||
Mijn mening komt overeen, met wat velen hier al gemeld hebben, echter is op enkele fronten afwijkend. |
||||
Quickdust |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 14:03 |
||||
Gebruik Bierdopje vooral als agenda om bij te houden wanneer mijn serie weer heeft gedraaid. Maar heb al een betere Google Calendar gevonden die voor mij hetzelfde doet Zal niet meer zo veel te vinden zijn hier. Geen animo voor een betaalbende voor BD |
||||
yodax79 |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 14:17 |
||||
Mocht er een bijdrage functie komen, hebben jullie zeker mijn steun. Maak daarvoor teveel gebruik van de site. (Ik weet ook hoeveel tijd er in gaat zitten naast alleen de kosten al) |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 14:58 |
||||
Nogmaals, ik vind dat iedereen moet kunnen genieten van (mijn) subs en de bijdrage moet vrijblijvend zijn. Dit houdt wel in, dat ik gelijk de portemonnee zou trekken om BD in de lucht te houden, vooral omdat ik BD een warm hart toedraag Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
blitz0s |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 15:22 |
||||
Wordt de site ook sneller met zon abbo? Dan heb ik wel interese blitz0s wijzigde dit bericht op 07-04-2010 om 15:47, totaal 1 keer bewerkt |
||||
SjaccoPopino |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 16:54 |
||||
Ik zou het geen probleem vinden om te betalen voor Bierdopje! Verplicht of niet verplicht, op mijn steun kunnen jullie iig rekenen ! |
||||
Stevo |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 17:06 |
||||
Door het enorme bekijks van dit forumtopic ga ik er nu wel vanuit dat de meeste mensen gereageerd hebben en hoop ik graag te horen wat het management van bierdopje nu gaat doen?? Vincit omnia veritas! |
||||
Pinda |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 17:39 |
||||
66 reacties tegenover de honderden downloads hier op Bierdopje STEVO ? |
||||
blitz0s |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 18:01 |
||||
Als het iets is wat BD nodig heeft om te overleven ben ik bereid te betalen. |
||||
Inodder |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 18:42 |
||||
Quote:ehhh.... tien/honderd-duizenden??? Idd, zoals ik al zei, een kleine minderheid zal gaan betalen voor de duizenden profiteurs |
||||
Leegaert |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 19:47 |
||||
Profiteurs is natuurlijk een groot woord... Ik denk dat de meesten onder ons wel ergens profiteren. |
||||
pauk |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 20:01 |
||||
ik zou die 15 euro zo neer leggen, maak een donators user group aan voor de mensen die betaald hebben en ik denk dat de meeste dan wel blij zijn (of je maakt er voor alle donators+alles wat hoger staat zoals vertalers enzo een shoutbox bij om te kletsen over nix) |
||||
TheMentalist |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 20:03 |
||||
Het zou natuurlijk mooi zijn als BD nog beter kan draaien als er een bijdrage door de leden geleverd kan worden! Maikel The Mentalist |
||||
Inodder |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 20:13 |
||||
Quote: Valt wel mee toch? maar 10 letters Profiteurs klinkt misschien wat negatief, maar hoeft helemaal niet negatief te zijn. Ik ben er ook één. Ik profiteer van het vele werk dat de vertalers/syncers hier verrichten. Mijn bijdrage is lang niet zo groot als wat het mij opbrengt. Leechers, in deze misschien een beter woord? ps profiteurs had in deze overigens wel de bedoeling een enigszins negatieve klank te hebben hoor. |
||||
Inodder |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 20:16 |
||||
Quote: Ik mis de "Read the thread"-emoticon Dit is al vermeld, 1 euro per maand of 12 per jaar o.i.d. Inodder wijzigde dit bericht op 07-04-2010 om 20:19, totaal 1 keer bewerkt |
||||
|