BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Deleted_22122012 |
Geplaatst op maandag 17 mei 2010 00:40 |
||||
Quote: Het gaat erom dat er mensen (hier leecher/op FTD poster) zijn, die dingen plaatsen op FTD en te beroerd zijn om een reactie/bedankje achter te laten als ze wat meenemen. Dat is gewoon goedkoop en dat doe je niet. Wel pronken met nieuwe ondertitels maar wel vergeten waar ze vandaan komen. Over je 2e punt, zoals je kan lezen een paar posten terug, wordt door Elpiedro nog uitgelegd dat er geen functies verdwijnen maar dat mensen die "vrijwillig" willen doneren extra functies erbij krijgen. Ik zit daar niet zo op te wachten maar het stimuleert wel leden om een bijdrage over te maken. Deleted_22122012 wijzigde dit bericht op 17-05-2010 om 00:43, totaal 2 keer bewerkt |
||||
Cks321 |
Geplaatst op maandag 17 mei 2010 00:49 |
||||
Ja ik snap wel wat je bedoelt, wat betreft het bedanken, er is een andere topic die hier uitgebreid over ingaat. Cks321 wijzigde dit bericht op 17-05-2010 om 00:56, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op dinsdag 18 mei 2010 21:54 |
||||
Gratis downloaden maar verplicht bedankje (minimaal 15 tekens) en bijvoorbeeld 3 dagen wachten na upload vertaling. Toegang beperken tot laatste seizoen per serie en maximalisering aantal downloads per periode |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
derick |
Geplaatst op vrijdag 21 mei 2010 12:56 |
||||
Verplicht bedankje vind ik zo'n onzin om eerlijk te zijn, iedereen heeft al lang een standaard tekst, ook van 15 tekens, die ze gewoon plakken.. |
||||
Stevo |
Geplaatst op vrijdag 21 mei 2010 13:02 |
||||
Geachte redactie wanneer krijgen we een rekeningnummer voor het overmaken van euro's voor deze prachtige site?? Vincit omnia veritas! |
||||
Baretski |
Geplaatst op vrijdag 21 mei 2010 14:38 |
||||
Ik ben het er ook wel mee eens dat de ads die er nu rondzwerven op de site me niet echt kunnen irriteren, daarbij komt als er een jaarlijks bedrag word gevraagd, dat je dan meteen 2 in 1 hebt. Vertalingen t/m 29-05 : Cougar Town: 27 | Accidentally on Purpose: 10 | Undercovers: 9 | Lost Girl: 6 | Flashpoint: 2 |
||||
quetsbeek |
Geplaatst op zaterdag 22 mei 2010 10:47 |
||||
de kwaliteit van de vertalingen op bierdopje is perfect. ben daar heel tevreden over. ben in december pas member geworden en ben ook bereid een donatie te geven. ga zo door We komen wel vooruit al is het langzaam. |
||||
Banjertje |
Geplaatst op zaterdag 22 mei 2010 11:40 |
||||
ik ben zeker bereid 1x per jaar een donatie te geven, ben al lang blij dat jullie vrijwillig al dit werk doen |
||||
Brainpower |
Geplaatst op maandag 24 mei 2010 12:52 |
||||
Ik ben zeker ook bereid om te doneren. |
||||
Vampirefan |
Geplaatst op dinsdag 25 mei 2010 18:41 |
||||
Ik heb ook niks tegen een vrijwillige donatie. |
||||
vullis |
Geplaatst op dinsdag 25 mei 2010 19:21 |
||||
Ook geen problemen hier met een vrijwillige donatie. |
||||
vissermannetje |
Geplaatst op dinsdag 25 mei 2010 19:32 |
||||
En op mij kunnen jullie ook rekenen. Ik ben niet te beroerd om een |
||||
Jasper |
Geplaatst op dinsdag 25 mei 2010 21:07 |
||||
Geen probleem, op mij mogen jullie rekenen. Snapte al nooit waar jullie het geld vandaan haalden voor de servers, maar blijkbaar staat er dus ook nog reclame op de site (nog nooit echt opgevallen) |
||||
Inodder |
Geplaatst op dinsdag 25 mei 2010 21:20 |
||||
Quote: Precies, addfree abbo is dus ook onzinnig! Laten we juist met zn allen gewoon eens met enige regelmaat gaan klicken op die adds, ipv ze te verwijderen tegen betaling/donatie. Dan komen er vanzelf centen binnen, en hoeven deze discussie verder ook niet meer te voeren. (correct me if i'm wrong) Inodder wijzigde dit bericht op 25-05-2010 om 21:21, totaal 1 keer bewerkt |
||||
EeeeeK |
Geplaatst op dinsdag 25 mei 2010 21:49 |
||||
Suggestie: net als op andere grote boards met timers werken .. mensen die in wat voor vorm dan ook bijdragen (donateurs/vertalers etc.) mogen onmiddelijk downloaden ... leechers moeten 24 of zelfs 48 uur wachten ? |
||||
Inodder |
Geplaatst op dinsdag 25 mei 2010 21:58 |
||||
Quote: Dat is véél te publiek onvriendelijk. daarmee maak je de site kapot. Gaat alleen maar ten koste van de populariteit. Hetgeen je reclame inkomsten weer de nek om draaid. Mijns inziens moet je een beetje populaire site als deze prima kosten dekkend kunnen krijgen. Wil je dan toch met timers werken doe dan van die irritante countdown timers van 1 min. ofzo met ff een popupje. (24/48 uur dan halen mensen hun sub toch elders vandaan.... dan jaag je de mensen toch direct naar de concurentie. En nieuwe mensen zul je dan al helemaal niet meer aantrekken.) |
||||
EeeeeK |
Geplaatst op dinsdag 25 mei 2010 22:45 |
||||
Inodder, Ik snap je punt, en je hebt absoluut niet ongelijk, in een ideale situatie zou dit soort maatregelen ook absoluut niet moeten hoeven, echter mensen willen inderdaad nu eenmaal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.... EeeeeK wijzigde dit bericht op 25-05-2010 om 22:46, totaal 1 keer bewerkt |
||||
snowdog |
Geplaatst op woensdag 26 mei 2010 17:58 |
||||
Ik ben pas een paar dagen lid, maar ben onder de indruk van de site. Een donatie vind ik dan ook geen probleem. Wat is het gironummer? |
||||
r3p0 |
Geplaatst op woensdag 09 juni 2010 11:50 |
||||
Op zich is dat allemaal best charmant om bijdrage te vragen... Opinions are like assholes..... Everybody has one ! |
||||
kirvoe |
Geplaatst op donderdag 10 juni 2010 15:42 |
||||
Ik ben ook wel best bereid om een donatie te geven,ik heb al veel serie's kunnen bekijken dankzij jullie allemaal,maar ik denk dat er ook veel mensen zijn met een laag inkomen,die kunnen dat niet betalen en worden dan zo een beetje "gestraft".Ze zullen dan idd naar de concurentie gaan,waar ze het ook gratis hebben,en het komt uiteindelijk toch van jullie.Dus iemand anders gaat lopen met de eer van jullie werk.Elke vertaling van serie's die je vindt op andere site's, zijn vrij snel te verkrijgen.Ik ben ook zo beginnen zoeken,en ben uiteindelijk bij jullie terecht gekomen.Mij krijg je niet meer weg.Ik woon wel in belgie,dus als jullie dan eventueel een internationaal rek.nr.zouden hebben? |
||||
snoeki |
Geplaatst op dinsdag 15 juni 2010 17:14 |
||||
ik zal niet gaan betalen en ben daar eerlijk in. Ik download ook amper ondertitelingen hier omdat ik toch in het Engels kijk, maar ik kom hier wel graag voor nieuwe series (om die te ontdekken), maar dat kan ik ook op andere sites (wel minder handig, dat geef ik toe). snoeki wijzigde dit bericht op 15-06-2010 om 17:17, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Serieliefhebbertje |
Geplaatst op dinsdag 15 juni 2010 17:33 |
||||
met alle plezier wil ik meehlpen om deze site financiel te ondersteunen als daar een goed systeem voor is, tevens vindt ik ook dat er een systeem zou moeten komnen dat je je voor een klein bedrag kan abboneren op subs voor een bepaalde serie of voor een wat groter bedrag op alle series en dat het overgrote deel daarvan naar de vertalers gaat, zoals ik het begrepen heb worden de subs nu vrijwillig vertaaald en dat is toppie natuurlijk maar ik vind dat de vertalers wel een vergoeding verdienen voor hun uitstekende werk. |
||||
gerhard77 |
Geplaatst op zondag 12 september 2010 20:02 |
||||
ik ben het helemaal met anthonyesche eens. |
||||
Seba28 |
Geplaatst op zondag 12 september 2010 20:49 |
||||
Steun voor de site vind ik oké. Dat de vertalers/syncers hier geld voor gaan krijgen niet. Voor je het weet creëer je een compleet verkeerde mentaliteit waar de vertalers/syncers het enkel nog doen voor het geld. Waar het omgekeerd effect nog eens bijkomt van verplichte druk. Want centen betalen betekend dat vertalers zich aan de richtlijnen moeten houden, zeer strikt welteverstaan. Te laat voor een reden is geen centen.. al dit alles zal zorgen voor de ondergang van deze site in plaats van een opwaardering. Bovendien is dit ook het punt niet. De topic was louter: zou een bierdoppenaar (of bierdoppenees ) willen een kleine bijdrage betalen voor een site zonder advertenties en op deze manier de site levende houden. Hetgeen we hier nu te zien krijgen in bepaalde voorstellen strekt niet met de oorspronkelijke topic.. |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op zondag 12 september 2010 20:49 |
||||
Volgens mij heeft elke vertaler zijn persoonlijke redenen om te vertalen en ik denk dat de vertalers/syncers niet op een paar Euro zitten te wachten. |
||||
|