BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Kiry |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 17:52 |
||||
Graag zou ik jullie mening willen vragen over het gebruik van een Mac computer. En of jullie mij er een aan kunnen raaden. You may think you're some kind of God to these people, but I think we both know what you really are. - What's that? Some kind of criminal? Worse. A Politician. |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 17:58 |
||||
Tja, daar is niet veel informatie over te vinden. |
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 18:16 |
||||
Ik vind het absoluut mooi spul maar er komt hier echt geen Apple product de deur in (en dat is niet omdat ik het niet kan betalen ) |
||||
Agility50 |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 18:23 |
||||
Ik ben sinds twee jaar 'overgestapt' en ben er echt tevreden mee. Mijn moeder heeft beneden een Windows laptop staan en ik word er af en toe echt helemaal gek van als ik er weer even op zit. Het is zeker wel wennen een Mac, en vooral de Finder (bij windows verkenner) is compleet anders. |
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 18:28 |
||||
Als je serieus geïnteresseerd bent zou ik juist alles kijken behalve de keynote. Veel erger 'wij van WC-eend adviseren...' dan dat bestaat niet volgens mij. Niet echt een uitgangspunt om een objectief beeld mee te vormen. |
||||
DragonChief |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 18:29 |
||||
Dat is toch echt persoonlijk. Je kunt het beste even artikelen lezen en filmpjes erover kijken. Verder zijn er er genoeg fora waar mensen hun mening hebben geventileerd. Quote: Inderdaad. Die video's(/conferenties) zijn er JUIST voor bedoeld om de (/een) gebruiker enthousiast te maken. Als je die van Windows 8 gaat bekijken raak je ook enthousiast om het te gebruiken (of zelfs te kopen). DragonChief wijzigde dit bericht op 30-11--0001 om 00:00, totaal 1 keer bewerkt Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
Gibbs |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 18:36 |
||||
Quote: Dat dacht ik dus niet. I am not much for words. Most things are better left unsaid - Gibbs |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Agility50 |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 18:47 |
||||
Tuurlijk is een keynote bedoeld om de kijker enthousiast te maken, maar als je alleen puur kijkt naar die functies die getoond worden dan kun je daar zelf wel een idee uit halen hoe uiteindelijk de situatie is als je het aanschaft. |
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 18:55 |
||||
Tijdens een keynote worden vooral een hoop meningen als feit verkocht. |
||||
Donovanray |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 19:23 |
||||
Ik gebruik zelf een macbook pro 15' retina. Valar Morghulis... Valar Dohaeris... |
||||
Gibbs |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 22:32 |
||||
Als dat "omslachtige" achter je weet te laten, zul je merken dat het best wel prettig werkt. I am not much for words. Most things are better left unsaid - Gibbs |
||||
Seba28 |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 23:17 |
||||
Dat je van een windows 8 infomercial opgewarmd wordt om deze kopen zal ik toch moeten tegenspreken maar ik kan idd als gebruiker van beide systemen wel beamen dat het enig overstap vergt. Al moet ik wel zeggen dat intussen voor iedere windows toepassing er wel een degelijk mac alternatief is. Het is uiteraard niet hetzelfde en dit net vergt wat tijd om aan te leren. Maar eens je het gewoon bent dan denk ik dat je wel tevreden zal zijn. Het blijft in ieder geval een persoonlijke keuze en er zullen altijd voor- en tegenstanders zijn. Wat ik je zou aanraden is indien je een vriend(in) of kennis hebt die een mac heeft eens te vragen of je die niet eens een uurtje mag lenen. Werk er eens op.. zo zal je snel zien of je het wel lust of niet. Al kan je dit niet echt beslissen door even 2u er op te werken.. Ik heb toch wat meer tijd nodig gehad om al mijn toepassingen van win op mac gelijkaardig te zetten.. en dan er mee te leren werken.. |
||||
SeriesFreak |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 23:59 |
||||
Ik gebruik zelf bij mijn moeder mijn Mac Mini. Geweldig ding. |
||||
redskin |
Geplaatst op zondag 20 januari 2013 08:55 |
||||
Zelf ook overgestapt vorige na jaren windows gebruikt te hebben en van beroep ben ik windows beheerder |
||||
DragonChief |
Geplaatst op zondag 20 januari 2013 09:17 |
||||
Quote: Maar dan heb je wel een laptop gekocht voor minimaal 1200 euro diezelfde inhoud heeft als een 400 euro Acer. Alleen het design en de accu zijn dan anders Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op zondag 20 januari 2013 10:50 |
||||
Quote:Rino ligt te rollen van het lachen onder zijn desk. En wat onderstaand filmpje betreft: Quote: Het is absoluut NOT DONE om met je rug naar het publiek te gaan staan. Heeft deze "Vice President" ooit een media training gehad?? (Verder is Rino geen fan van de manier waarop Appel met zijn klanten omgaat. Daarom heeft Rino ook geen Appel apparatuur in huis.) Edit zoveel: Rino vertrouwde te veel op zijn spellingscontrole fl0ff13 wijzigde dit bericht op 30-11--0001 om 00:00, totaal 2 keer bewerkt Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
Agility50 |
Geplaatst op zondag 20 januari 2013 11:42 |
||||
Agility50 wijzigde dit bericht op 30-11--0001 om 00:00, totaal 1 keer bewerkt |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op zondag 20 januari 2013 11:47 |
||||
Quote:Rare opmerking... Wat hij bedoelt is het volgende: Je betaald je scheel aan een laptop, om er alleen maar Windows op te draaien. En als je dan nagaat, dat je dan dezelfde specificaties hebt als een Acer van 400 pleuries... Dan zou voor mij ook de keuze makkelijk zijn. Laten we er even aan voorbij gaan, dat je dan geen OS-X op het ding draait. Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
Agility50 |
Geplaatst op zondag 20 januari 2013 12:11 |
||||
Dan snappen jullie het gewoon zelf niet en trekken jullie conclusies zonder er zelf mee gewerkt te hebben. Jammer hoor. Niemand koopt een Apple om er alleen windows op te draaien (oke, uitzonderingen daargelaten). Wat hij bedoelt is dat als je een programma nodig hebt wat alleen op windows te verkrijgen is, dan kun je Windows via parallels installeren. Parallels zorgt ervoor dat je in OS X, je windows programma's kunt gebruiken op een manier zonder dat je in de gaten hebt dat je met windows bezig bent. Geen taakbalk, geen meldingen uit windows, alleen het programma. |
||||
Kiry |
Geplaatst op zondag 20 januari 2013 13:55 |
||||
Op het moment gebruik ik mijn computer voor internet/downloaden/films en series kijken/documenten(word). You may think you're some kind of God to these people, but I think we both know what you really are. - What's that? Some kind of criminal? Worse. A Politician. |
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op zondag 20 januari 2013 14:06 |
||||
Quote: Naar mijn mening is het zonde van je geld om voor deze zaken een laptop te kopen die 2 tot 3 keer zo duur is als een Windows laptop die exact hetzelfde kan. |
||||
Kuiperkes |
Geplaatst op zondag 20 januari 2013 14:25 |
||||
Tijdens het vista tijdperk van windows ben ik overgestapt naar mac. Zoals hierboven door Donovanray beschreven was het in het begin even wennnen maar na een paar dagen was het al beter en na een paar weken denk je er zelfs niet meer over na. Nu 4 jaar later heb ik alles van mac en het werkt fantastisch alhoewel de hoge prijzen maar ik vind het waard. Ik gebruik hem voor het werk en voor privegebruik. |
||||
redskin |
Geplaatst op maandag 21 januari 2013 12:56 |
||||
Waar staat dat ik een laptop heb Quote: |
||||
redskin |
Geplaatst op maandag 21 januari 2013 12:58 |
||||
Voor Mac heb je Spotlite, maar dan mis je de handige NZB knop Quote: |
||||
DragonChief |
Geplaatst op maandag 21 januari 2013 13:18 |
||||
Quote: Ja, want Windows is crap omdat jij er niet mee kunt werken? Geen persoonlijke aanval, maar ik hoor zo vaak van die bullshit argumenten van mensen die een mac kopen. "Windows heeft foutmeldingen", dan doe je het gewoon niet goed. Mac heeft ook foutmeldingen als je iets niet goed doet. Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
|