BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
geminis |
Geplaatst op maandag 21 januari 2013 13:58 |
||||
Ik werk al ruim 20 jaar met een Mac (zowel zakelijk als prive) dus van mij ook maar een paar argumenten! |
||||
SeriesFreak |
Geplaatst op maandag 21 januari 2013 14:13 |
||||
Quote: Lig dubbel van het lachen om deze opmerking. Oh, en Rino, het is niet Appel, maar Apple. SeriesFreak wijzigde dit bericht op 30-11--0001 om 00:00, totaal 2 keer bewerkt |
||||
DragonChief |
Geplaatst op maandag 21 januari 2013 14:34 |
||||
Quote: Grappig omdat het waar is en mensen met een macbook denken dat de hardware beter is dan die van Acer Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
Danga |
Geplaatst op maandag 21 januari 2013 14:39 |
||||
Ik ben ook sinds kort overgestapt van een Windows PC naar een iMac, en ik vind het echt perfect. Totaal geen problemen, en alles loopt zeer soepel en is heel gebruikersvriendelijk. Ik moest alleen even wennen in het begin, maar na een week weet je al niet beter. Verder is het scherm zelf natuurlijk ook de computer, en heb ik dus ook geen computerkast meer, en het ziet er ook mooi uit.. |
||||
CorMac |
Geplaatst op maandag 21 januari 2013 15:14 |
||||
@ Danga: Jubler |
||||
Bose321 |
Geplaatst op maandag 21 januari 2013 16:17 |
||||