BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
thefonzzz |
Geplaatst op maandag 26 april 2010 18:24 |
||||
Ik ben geen vertaler, maar maak als downloader wel zeer frequent gebruik van het ongeloofelijke werk dat jullie allen verrichten. Een bedankje hoort daar natuurlijk gewoon bij i.m.o. |
||||
VIIOFIX |
Geplaatst op maandag 26 april 2010 19:17 |
||||
Quote: Mooie woorden van je, van jou moet ik het eerste bedankje nog krijgen als ik me niet vergis! |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op maandag 26 april 2010 19:44 |
||||
Quote: Inderdaad Harrie, juist van deze gast, die zo'n grote sier op FTD doet met ons werk... Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
ladiemar |
Geplaatst op maandag 26 april 2010 19:53 |
||||
Hallo, |
||||
Deleted_22122012 |
Geplaatst op maandag 26 april 2010 19:58 |
||||
Quote: Dit systeem komt op hetzelfde neer als verplicht bedanken. er wordt alleen bedankt zodat er geleecht kan worden en niet om de vertaler te bedanken. Ik zie meer in een optie zoals MrBlueEyes voorstelde , zodat voordat je de subs download de keuze krijgt om te bedanken. Denk dat de drempel voor te bedanken toch lager is als mensen eraan herinnerd worden en blijft de keuze voor te bedanken vrijblijvend. Deleted_22122012 wijzigde dit bericht op 26-04-2010 om 20:00, totaal 1 keer bewerkt |
||||
VIIOFIX |
Geplaatst op maandag 26 april 2010 20:11 |
||||
Het idee van MrBlueEyes spreekt me ook wel aan. |
||||
zilpath |
Geplaatst op maandag 26 april 2010 21:44 |
||||
Quote: Tjonge, tjonge toch. Jij geeft zeker het goede voorbeeld? |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Pinda |
Geplaatst op donderdag 29 april 2010 03:12 |
||||
Een bedankje is het laten zien van respect voor de vertaling, |
||||
Yrcimim |
Geplaatst op vrijdag 30 april 2010 11:20 |
||||
Ik heb zelf wel eens geprobeerd een uitzending te vertalen waar niemand zin in leek te hebben. Het is ongelooflijk veel werk en ik heb het dan ook nooit afgerond... En dat was dus maar 1 enkele aflevering... |
||||
Storyteller |
Geplaatst op vrijdag 30 april 2010 12:24 |
||||
Quote: We hebben het ook niet over een nieuwe implementatie. Ik denk dat het voorstel van MrBlueEyes hier een vrij algemene consensus heeft, en dat is in feite maar een minimale wijziging volgens mij. Dus als je op de download-link klinkt, krijg je een venster waarin je een bedankje kan achterlaten (optioneel) met daaronder echte download-link. Als je kijkt hoe sommige vertalers toch meer en meer geirriteerd geraken door het gebrek aan respect, lijkt het me dat BierDopje niet moet wachten tot v3 om zoiets te implementeren, want voor degenen die het niet mochten gemerkt hebben: we zijn de laatste tijd een aantal steengoede vertalers kwijtgeraakt. Als je niet wil dat de community verder leegbloedt, denk ik dat een minimale actie vanuit de beheerders toch wel nodig is. HEEL VEEL Vertalingen gedaan. Te veel om op te sommen :) |
||||
ChrisGJ |
Geplaatst op vrijdag 30 april 2010 16:45 |
||||
Ik wil me hierbij ook graag achter MrBleuEyes scharen. Je hebt wel eens van die sites die eerst een advertentie laten zien voordat je bij hetgene aankomt wat je aangeklikt hebt. Die advertentie kan je ook meteen wegklikken om direct door te gaan. Zoiets als bedanksysteem zal zeker meer bedankjes opleveren. ChrisGJ wijzigde dit bericht op 30-04-2010 om 16:47, totaal 2 keer bewerkt |
||||
r3p0 |
Geplaatst op woensdag 05 mei 2010 10:56 |
||||
verplichten tot iets is inderdaad nooit een goed idee Opinions are like assholes..... Everybody has one ! |
||||
JoyFaith |
Geplaatst op woensdag 05 mei 2010 11:08 |
||||
Er zijn ook sites die een bedank ( thankx) knop hebben ingebouwd, ook altijd handig. |
||||
robocom |
Geplaatst op dinsdag 11 mei 2010 10:38 |
||||
Quote:Ik maak dankbaar gebruik van die tool en bedank (zoveel mogelijk) voor de automatisch gedownloade subs. Ik waardeer het vele werk van de vertalers maar schijnbaar wordt een standaard 'Thanx!' niet altijd op prijs gesteld ... ik ben echter van mening dat een bedankje altijd een bepaalde waardering uitspreekt ongeacht welke woorden gebruikt worden. |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op dinsdag 11 mei 2010 11:42 |
||||
Quote: Dat zie je verkeerd, die "Thanx!" van jou zegt tienduizend keer meer iets, dan die mensen, die het hier (automatisch) downloaden en het encoderen en uploaden op FTD, met een "standaard" tekst, waar bij ze alleen maar naar de uploader kijken... Als je deze thread even terug leest, zul de die ergernis ook terug vinden. Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
Cks321 |
Geplaatst op dinsdag 11 mei 2010 15:03 |
||||
Quote: Graag zelfs, ik betrapt me zelf ook wel vaak op het niet achterlaten van een berichtje. Misschien klinkt dit raar, ik zou niet weten wat ik telkens zou moet zeggen, ik bedoel, ben erg blij met de vertalingen maar zou niet weten wat ik telkens moet vertellen, tenzij iemand iets speciaal voor mij ript of vertaalt. Kom normaal niet verder dan gewoon bedankt! Dit is ook zon standaard berichtje. Maar goed, voor alle vertalers: Ben erg blij met de subs die jullie vertalen en bij elke download ben ik jullie erg dankbaar voor de subs. Ik hoop dat de hoeveelheid downloads jullie subs tellen ook voor jullie een waardering is. |
||||
Cks321 |
Geplaatst op dinsdag 11 mei 2010 15:09 |
||||
Quote: Ben nou dan wel eens even benieuwd wat voor een bedankje dan wel goed is, denk dat iemand die nieuw is hier wel een uitgebreid bedankje achterlaat en dat de gebruikers die hier al een langere tijd rondlopen het op een gegeven moment laten bij een standaard berichtje. Macht der gewoonte misschien? |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op dinsdag 11 mei 2010 16:45 |
||||
Quote: Misschien gewoon het gevoel, dat iemand de moeite neemt om het standaard en afgezaagde "thanx" te typen? Voor mij in ieder geval wel Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
abalmelo |
Geplaatst op dinsdag 11 mei 2010 17:07 |
||||
ik betrap me er na het lezen van dit topic op dat ik t eigenlijk veels te weinig doe dat bedanken. |
||||
Cks321 |
Geplaatst op woensdag 12 mei 2010 04:15 |
||||
Quote: Ik snap wel wat je bedoelt en ik waardeer ook alle werk die er in zit maar zou echt niet weten wat ik telkens zou moeten schrijven als ik een subs dl. Zoals ik al eerder zei, als ik een subs heb aangevraagd en die is daardoor geript/vertaald dan is de dank die je neerzet ook uitgebreider. Maar als ik bv de subs van smallville ofzo dl, een serie die ik volg, wat zou ik dan telkens als dank moeten vermelden? Dat een subs veel gedownload word is natuurlijk voor een vertaler ook een waardering dat mensen die subs elke week blijven dl. Maar goed, als je het vertaal werk doet puur voor alleen de bedankjes dan denk ik dat je niet ver komt hier of waar dan ook. Heb zelf ook wel een aantal honderd dvd s geript en samen met Coenveld die het syncen deed hier gepost, ik weet dat de mensen het waarderen en blij zijn met de subs, laten ze een berichtje achter, leuk, zoniet, net zo leuk, ik weet dat men er van geniet en dat we met zn allen proberen zoveel mogelijk subs op de site te krijgen. Ook van oude series. Daar doe ik het namelijk voor. |
||||
Sc0rpi0 |
Geplaatst op zaterdag 07 mei 2011 07:35 |
||||
Quote: Ik ben het met MrBlueEyes eens. Dit is echt een top idee. Misschien een idee voor Bierdopje 3.0 Ikzelf vind ook dat er te weinig bedanktjes worden geplaatst. Ik zelf plaats bij elke sub die ik download een bedankje. Als de serie al afgelopen is, stuur een persoonlijk bedankje naar de vertaler! I believe in a Deeply Ordered Chaos |
||||
dkms |
Geplaatst op zaterdag 07 mei 2011 10:09 |
||||
als je daar dan toch mee bezig bent, kan je misschien de RSS feed aanpassen. Momenteel is dat een link naar de download (waar je voor ingelogd moet zijn) in zowel title als content. (dat gedeelte is goed volgens mij) dkms wijzigde dit bericht op 07-05-2011 om 10:10, totaal 2 keer bewerkt |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op maandag 10 oktober 2011 15:09 |
||||
Newscrew
Ik zie dit thread nu pas, 5 maanden na de laatste post, maar ik moet zeggen dat ik het een geweldig idee vind. Ik klaag zelf liever niet, meestal heb ik ronde de 20-40 bedankjes (heel wisselend...) voor ruim 1200 downloads, ik waardeer het erg, maar de verhouding staat 40:1200= 0,033. Dat is toch eigenlijk best weinig. GetLittUp wijzigde dit bericht op 10-10-2011 om 15:10, totaal 1 keer bewerkt Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
|