BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Sam |
Geplaatst op zaterdag 19 november 2011 13:09 |
||||
Banned
Quote: Jij loopt tegen het probleem aan dat je geen DTS of DTS-HD kan afspelen. Het geluid hapert dan ontzettend. Dat probleem heb ik helaas. Streamen gaat met Blu-Ray spelers ook veel moeilijker. Bij LG moet je een usb stick kopen die verbinding met je router maakt, maar dan heb je weer geen plek voor de externe HDD. Zo easy is het nou ook weer niet. 53 vertalingen: One Tree Hill: 16 | Teen Wolf: 16 | Lights Out: 10 | Suits: 4 | 90210: 2 | The Newsroom: 2 | Gossip Girl: 1 | Glee: 1 | Zen: 1 | Scandal: 1. |
||||
dicky |
Geplaatst op zaterdag 19 november 2011 15:00 |
||||
Sorry maar ik had 't helemaal niet over streamen en mijn Dts Dvd's heb ik géén problemen mee. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
AttiC |
Geplaatst op zondag 20 november 2011 09:11 |
||||
Ge-wel-dig! Bedankt voor de reacties, ik ga het proberen met MKVMerge. |
||||
AttiC |
Geplaatst op zondag 20 november 2011 11:01 |
||||
Het heeft gewerkt! Super, hij speelt nu wel af met een kleine hapering in het begin, maar het werkt! |
||||
RievandeBuggys |
Geplaatst op zondag 20 november 2011 11:54 |
||||
Quote: Nou, mooi hoor. Bedankt dat je toch even komt melden dat je positief resultaat haalde, want dit gebeurt ook niet altijd. Ik lees hier soms in het forum een vraag over iemand die met een probleem zit, waarna heel wat reactie volgt, maar nadien van de oorspronkelijke vraagsteller niets meer gehoord wordt. Sneu is dat voor de mensen die proberen te helpen. We zijn er met z'n allen, (hoop ik), weer wat wijzer van geworden. Mijn eerdere stelling dat "MKVmerge" een must is voor elke MKV gebruiker, lijkt me dus toch niet overdreven. Nog veel kijkplezier. |
||||
Bosje |
Geplaatst op zondag 20 november 2011 17:34 |
||||
Eens met henri. Ik heb ook mkvmerge (zoalng die het doet ga ik niet naar een nieuwere versie. Ik heb een wdtv player (1e gen) en de laatste criminal minds (web) liep vast in het begin. Toen in mkvmerge gestopt en geisteravond genoten. |
||||
troy |
Geplaatst op zaterdag 23 juni 2012 22:16 |
||||
De MKVmerge werkt voor mijn Argosy hv335t iig wel. |
||||
|