BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Storm71 |
Geplaatst op donderdag 15 december 2011 12:43 |
||||
Kan iemand mij vertellen wanneer er subs komen van deze aflevering? |
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op donderdag 15 december 2011 12:49 |
||||
Dat staat gewoon in de WIP hoor. TinusTussengas wijzigde dit bericht op 15-12-2011 om 12:49, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Stevo |
Geplaatst op donderdag 15 december 2011 13:09 |
||||
Hij wordt steeds verschoven door wubbewubbe, maar binnenkort zal hij erwel opkomen. Kijk echt bijzonder veel uit naar deze aflevering. De verhalen zijn dit seizoen stuk voor stuk bijzonder goed en boven het niveau van de serie. Vincit omnia veritas! |
||||
johnnyhardware |
Geplaatst op donderdag 15 december 2011 16:16 |
||||
Geduld is een schone zaak en het is maar vrijwilligerswerk |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
trebor49 |
Geplaatst op donderdag 15 december 2011 17:56 |
||||
"Rise" is trouwens vanavond al weer op SBS6: start van het 4e seizoen dus in Nederland. In Amerika is een maandje pauze na het uitgezonden "Cuffed." |
||||
Stevo |
Geplaatst op donderdag 15 december 2011 18:14 |
||||
Quote:Wat weet jij wat wij niet weten?? Castle is trouwens 9 januari terug ipv februari Vincit omnia veritas! |
||||
Seba28 |
Geplaatst op vrijdag 16 december 2011 17:50 |
||||
Zoals ik de trailer zie doet me dat een beetje denken aan SAW.. |
||||
trebor49 |
Geplaatst op vrijdag 16 december 2011 18:36 |
||||
Sorry, ik bedoelde 9 januari inderdaad. Excuses. Er komen afleveringen met allereerst het huwelijk van Ryan, daarna krijgen ze problemen met de burgemeester die van moord wordt verdacht, er komt een tweeklapper waar een mooie CIA agente weer de nodige jalouzie zal opwekken bij Kate Beckett, er komt ook een aflevering waar de hele cast wordt overgezet naar de jaren'40. Verder een aflevering met veel paparazzi's en een aflevering met veel honden en een hondenfluisteraar. En tenslotte een aflevering met dansen. |
||||
gwnricardo |
Geplaatst op maandag 19 december 2011 09:03 |
||||
ik hoop ook dat de sub snel komt! kan niet wachten het moet een goede aflevering zijn "cuffed" |
||||
wubbewubbe |
Geplaatst op maandag 19 december 2011 11:49 |
||||
Sorrysorrysorry! Ik ben een weekje weg en ben compleet vergeten de sub online te zetten. Deze staat nog op mijn andere computer... Morgenmiddag/avond ben ik weer thuis en dan zal ik de vertaling alsnog online zetten. Beckett, what do you want? You. I just want you. |
||||
williejjj |
Geplaatst op maandag 19 december 2011 11:50 |
||||
Thanks Wubbewubbe!!! |
||||
trebor49 |
Geplaatst op dinsdag 20 december 2011 08:35 |
||||
Kijken met de engelse subs is trouwens ook goed te doen en leerzaam. |
||||
TunefulDJMike |
Geplaatst op dinsdag 20 december 2011 21:37 |
||||
Quote: lols dan kan je beter zonder sub kijken das nog leerzamer Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie |
||||
lady51 |
Geplaatst op dinsdag 20 december 2011 22:15 |
||||
Bedankt wubbewubbe we wachten gewoon rustig af tot je ze geupload hebt, zonder nederlandse vertaling kijken kan wel maar dan mis je toch net de leukste stukjes |
||||
Stevo |
Geplaatst op dinsdag 20 december 2011 22:18 |
||||
Volgens mij is wubbewubbe het weer vergeten Eigenlijk wel een beetje jammer, we hadden het vorige week al kunnen kijken. Blijven (on)geduldig wachten Vincit omnia veritas! |
||||
jangouddrager |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 06:39 |
||||
Quote: Want? Die stukjes zitten niet in het origineel? Dan kloppen de vertalingen niet... |
||||
jangouddrager |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 06:42 |
||||
Quote:Wubbewubbe is het niet vergeten... Gisteren om 18:35 en 00:17 nog online geweest... Ik houd het er zelf op dat de vertalingen helemaal nog niet klaar zijn. Beetje jammer, als je geen tijd hebt erken dat gewoon, en begin er dan niet aan. Valt niemand je op aan. Castle is een populaire serie en nu worden kijkers hierdoor gedupeerd jangouddrager wijzigde dit bericht op 21-12-2011 om 06:50, totaal 4 keer bewerkt |
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 06:59 |
||||
Tja, of je wacht gewoon ff geduldig af. |
||||
daddyc |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 07:00 |
||||
je kan ook gewoon blij zijn dat iemand er tijd voor vrij maakt om deze serie te vertalen voor ons daddyc wijzigde dit bericht op 21-12-2011 om 07:00, totaal 1 keer bewerkt |
||||
lauraf01 |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 07:47 |
||||
Ik heb aflevering 10 vertaald (gewoon voor mijn ongeduldige nichtjes) en heb mijn vertaling aangeboden aan Wubbe Wubbe (ik kan hem zelf niet uploaden ivm vaste vertaler status). Maar Wubbe Wubbe heeft de sub zelf ook af maar is nog niet thuis om m up te loaden.. Dus nog even geduld! |
||||
Seba28 |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 07:51 |
||||
Ja maar toch wil ik hier niet helemaal de vinger wegwijzen. Hetgeen boven beschreven klopt wel ergens. Ik vertaal ook en ben helemaal mee eens dat het uitgevoerd word door vrijwilligers en dat we blij moeten zijn. Maar een systeem dient om gebruikt te worden. Het continu verschuiven van een WIP date is niet zo bevorderend voor de stemming en als men dan beloftes maakt en breekt kunnen er reacties volgen. Ik ben duidelijk voorstander om dan in 1 keer de WIP datum desnoods op 14 dagen te zetten zodoende geen valse hoop te creëren. Is het korter zoveelste beter. En specifiek naar Wubbewubbe vraag ik me echter toch gewoon af waarom je in godsnaam niet gewoon even hulp vraagt. We zijn een community en als er door 1 of andere reden eens iets in je vaarwater komt en je kan niet afwerken zeg ik dan.. reach out.. Er zal altijd wel iemand zijn die wil uitzonderlijk wil bijstaan. Zo ben jij uit de miserie en zijn alle bierdoppenezen tevree. Enfin, dit is louter mijn mening en misschien ook wel licht beïnvloed daar ik een mega Castle fan ben Dit is geen kritiek louter een persoonlijke opmerking en dus ook geen aanval. Voor er hier weer een mars van protest reacties op komen.. |
||||
Tbird |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 10:23 |
||||
Ik ben het met jangouddrager eens, alleen wel met deze tekst (afkomstig van hem bij de WIP reacties): "wat ik vooral niet begrijp is dat als je geen tijd hebt, ERKEN dat dan gewoon. Dat is toch simpel? Niemand zal je daar hier op aankijken. Castle wordt door ik weet niet hoeveel mensen bekeken. Die dupeer je op deze manier. Ik begrijp dat vertalen geen cent oplevert en dat het puur liefdadigheidswerk is. Maar het is voor de kijker ook geen must om perse vertalingen van Wubbewubbe te moeten zien. Er zijn veel vertalers die graag de vaste vertaler van Castle zouden willen zijn heb ik begrepen." Cogito ergo sum |
||||
Deleted_22122012 |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 11:15 |
||||
Een paar aanpassingen in het WIP systeem lost veel problemen op. En daar bedoel ik mee een max aantal keer WIP verzetten en als de WIP verlopen is dat je geen 2e keer de WIP kan claimen. De meeste WIP problemen die ik lees gaan wel over 1 van deze 2 dingen. |
||||
jangouddrager |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 12:18 |
||||
Ik begrijp dat vertalerswerk puur vrijwillig is en dat er niet voor betaald word. Persoonlijk vind ik dat alleen nog geen reden om wips telkens te verplaatsen of de deadlines niet te halen, maar wel bezet te houden. Volgens mij zit het nakomen van deadlines liefdadigheid toch niet in de weg?? Nu kijkt het gewoon beroerd, de ene keer moeten we weken wachten en dan hebben we ineens 3 afleveringen te bekijken. Er zit geen enkele regelmaat in, hierdoor raak je volkomen uit de serie. En dat is gewoon jammer, Castle is razendpopulair, niet alleen onder de kijkers maar ook onder de vertalers. Wat er nu gebeurd (2e keer) hoeft gewoon niet. jangouddrager wijzigde dit bericht op 21-12-2011 om 12:25, totaal 3 keer bewerkt |
||||
Vince_NL |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 14:31 |
||||
Ben het helemaal met Jan eens. Helemaal niks ten nadele van wubbewubbe, absoluut niet, ik vind het super hoe hij/zij de ondertiteling perfect voor elkaar heeft, maar mocht er om een of andere wijze geen tijd voor zijn, dan is het handig dat je een community bent met elkaar en dat 1 iemand niet het alleenrecht heeft op het plaatsen van een sub. |
||||
|