BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Seba28 |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 16:04 |
||||
Volgens wat ik lees zijn er dus al meerdere vertalingen klaar. Dan zou ik graag voorstellen aan WubbeWubbe om de WIP vrij te geven of uiteraard alsnog zijn eigen vertaling te plaatsen. Indien hij niet in de mogelijkheid is is (vanwege buitenland) dat hij dan gewoon de WIP vrij geeft. Dan is iedereen weer tevreden en kunnen diegene die de sub wel al vertaald hebben deze online plaatsen. |
||||
4ndyloco |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 17:55 |
||||
Kan iemand mij een pm sturen met een sub? De subs van WubbeWubbe zijn goed, maar het wachten wordt me toch iets te lang.. 4ndyloco wijzigde dit bericht op 21-12-2011 om 17:56, totaal 2 keer bewerkt |
||||
xrage |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 17:58 |
||||
jah als iemand de subs zou willen / kunnen sturen ? |
||||
Tbird |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 18:07 |
||||
Of plaats ze tijdelijk (totdat de wip eraf is) bij de Engelse subs. Tbird wijzigde dit bericht op 21-12-2011 om 20:51, totaal 1 keer bewerkt Cogito ergo sum |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 19:40 |
||||
Ik kan me nog de situatie van een tijdje geleden herinneren, toen heeft de vaster vertaler de WIP losgelaten. |
||||
Roel |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 19:42 |
||||
Ach, liever wat langer wachten en dan een puike vertaling. Dan zo'n vertaling die google translate nog zou kunnen verbeteren.. |
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 19:45 |
||||
Sluit me volledig bij bovenstaande twee reacties aan. |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 19:46 |
||||
Ik lees net in de WIP dat jangouddrager de subs al actief aan het verdelen is. Wordt steeds gekker. |
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 19:55 |
||||
Quote: Toch typisch dat je bepaalde nicks alleen ziet verschijnen op het moment dat ze volgens eigen zeggen te lang op een sub moeten wachten. |
||||
dedeke |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 20:06 |
||||
Ik kijk ook dagelijks uit naar de laatste sub, en dan kijk ik gewoon weer verder naar een van de zovele andere series waar ik trouwens ook hier alle subs gevonden heb. |
||||
MrZazou |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 20:29 |
||||
Ik blijf ook wachten op de subs van Wubbewubbe. |
||||
gwnricardo |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 20:32 |
||||
mochten er al goede subs in omloop zijn dan beveel ik me van harte aan, ik hoop dat iemand (of de sub van wubbewubbe moet er snel op komen ((omdat ze gewoon heel goed zijn!!)) mij deze wil PM'en of ergens wilt hosten. |
||||
lauraf01 |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 20:35 |
||||
Mocht iemand graag de Nederlandse sub willen hebben kun je mij een PM sturen met je mailadres. Ik ga mijn vertaling niet onder de Engels subs zetten uit respect voor de vaste vertaler. (In een PM kan ik geen bijlage toevoegen dus vandaar het verzoek voor een mailadres) |
||||
gwnricardo |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 20:42 |
||||
mochten er al goede subs in omloop zijn dan beveel ik me van harte aan, ik hoop dat iemand (of de sub van wubbewubbe moet er snel op komen ((omdat ze gewoon heel goed zijn!!)) mij deze wil PM'en of ergens wilt hosten. |
||||
Desiree |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 20:46 |
||||
Grappig! Uit deze enorme discussie blijkt dat je als vertaler meer aandacht krijgt als je de sub NIET upload... Dat is het overwegen waard |
||||
wubbewubbe |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 20:52 |
||||
Mensen, de subs zijn inmiddels geplaatst. Zoals hierboven reeds vermeld is, en nu ook bij de subs staat, ben ik in mijn haast en in de drukte vergeten de subs vóór mijn vakantie te plaatsen. Daar ik op mijn vakantieadres niet de beschikking had over de PC met de subs erop, kon ik deze nog niet plaatsen. En voor de slimmerikken onder ons: je kunt op meerdere computers tegelijk op Bierdopje inloggen, dus ja, het klopt dat ik gisteren nog online ben geweest. Inmiddels ben ik (net, en een dag later dan gepland) terug van vakantie en heb ik de subs dan ook meteen geplaatst. Ik begrijp uiteraard heel goed dat mensen ongeduldig worden, maar vraag van de andere kant toch ook een beetje begrip van jullie kant. Een foutje maken is menselijk en de laatste keer dat ik dat controleerde was ik ook maar eens mens. Nogmaals, ik neem jullie niet kwalijk dat jullie ongeduldig worden, maar probeer de zaak ook eens van de andere kant te bekijken. Dit gezegd hebbende: veel plezier met de nieuwe Castle en hopelijk tot januari, wanneer ik mij weer zal inzetten om jullie allemaal zo snel mogelijk van zo goed mogelijke subs te voorzien. Beckett, what do you want? You. I just want you. |
||||
Vince_NL |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 20:57 |
||||
Wubbewubbe bedankt alsnog voor je reactie! Mocht je de volgende keer hulp nodig zijn dan mag je me altijd mailen. Ik wil best volgende keer een paar honderd regels doen hoor. |
||||
TinusTussengas |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 21:11 |
||||
Heel erg bedankt, WubbeWubbe! |
||||
avanoers |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 21:27 |
||||
Kan gebeuren, alles inpakken voor de vakantie kijken of je niets vegeten bent. Is het eenmaal zover ben je op je vakantie adres en dan (vloeken mag niet) ik ben wat vergeten. Weet hoe het is dus neem je het niet kwalijk, in ieder geval hoop ik dat je een goede vakantie hebt gehad en weer voldoende energie hebt op gedaan voor de volgende vertalingen. Verslaafd aan WEB DL/BluRay versies. Heb nu al ruim 26 TB. |
||||
Brouwertjuh500 |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 21:30 |
||||
Thanks |
||||
TheMentalist |
Geplaatst op woensdag 21 december 2011 23:46 |
||||
De Web-DL wordt ook nog geplaatst?! Vroeg me dit af. Vindt het altijd fijner kijken dan de 720P-versie. Maikel The Mentalist |
||||
jangouddrager |
Geplaatst op donderdag 22 december 2011 00:12 |
||||
Quote: Dat hoeft toch ook niet? Ze hebben al eerder bijgesprongen voor Wubbewubbe, dus waarom niet... Overigens vraag ik mij af waar je vandaan haalt dat ik ze actief aan het verdelen was. De WIP was geblokkeerd.... jangouddrager wijzigde dit bericht op 22-12-2011 om 00:26, totaal 1 keer bewerkt |
||||
jangouddrager |
Geplaatst op donderdag 22 december 2011 00:23 |
||||
Quote: Mag je alleen kritiek leveren als je meer dan 2000 posts hebt geplaatst?? Wat een onzin. Overigens ben ik hierin niet alleen, ik ben ook gesteund door andere vertalers en syncers. En volgens mij is die kritiek niet onterecht geweest. Quote: Dat viel wel mee hoor, voor hun eerste vertaling. Hoe vaak ik niet 'me' voorbij zie komen als aanw. vnw in plaats van 'mijn' of 'mn'... We mochten blij zijn dat Upje en Krakkel wilden bijspringen. Eigenlijk is het heel simpel. Als de deadline van de WIP een aantal keren niet gehaald is, of verschoven is zouden anderen (er zijn er zat die Castle willen vertalen) ook hun SRT moeten kunnen uploaden. Als jij dan wil wachten op de sub van Wubbewubbe kan dat toch? Dan is iedereen toch blij? Overigens denk ik dat als Krakkel, Upje of Vince vaker zouden vertalen dat hun kwaliteit ook omhoog gaat. In ieder geval bieden zij een helpende hand, die zou moeten worden aangenomen ipv afgebrand. Nogmaals, ik ben net als iedereen blij dat de subs er inmiddels zijn, maar de kritiek die men hier geleverd heeft is terecht geweest. jangouddrager wijzigde dit bericht op 22-12-2011 om 00:32, totaal 6 keer bewerkt |
||||
Smurfjeg |
Geplaatst op donderdag 22 december 2011 06:55 |
||||
Wub(be)(dankt)! Super. En maak je niet druk over al die ongeduldige mensen...De grotere groep waardeert het enorm en dat is het belangrijkst. Fijne feestdagen en hopelijk tot de nieuwe subs van volgend jaar! |
||||
Roel |
Geplaatst op donderdag 22 december 2011 06:58 |
||||
@jangouddrager, heb jij die subs wel eens goed bekeken? |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|