BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Loukas |
Geplaatst op vrijdag 04 december 2015 11:44 |
||||
Lager niveau dan dit kan echt niet meer....Het oude Egypte? Volgende aflevering een verwijzing naar Star Wars? Ik hou het voor bekeken ondanks de mooie dames die deze serie nog het bekijken waard maken..acteren hoort er al lang niet meer bij. |
||||
sarahhime |
Geplaatst op donderdag 10 december 2015 00:12 |
||||
Haha, ik vond de laatste aflevering juist leuker, aangezien flash erin zat. |
||||
SirPatrickNL |
Geplaatst op donderdag 10 december 2015 16:36 |
||||
Weet je nog waar bij smallville? Heb ze allemaal gezien ging komt mij niet bekend voor. |
||||
davyken |
Geplaatst op donderdag 10 december 2015 19:44 |
||||
seizoen 9 ep. 11 Spoiler!dat felicity dood gaat
davyken wijzigde dit bericht op 10-12-2015 om 19:50, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Inartie |
Geplaatst op zaterdag 12 december 2015 12:48 |
||||
Wat een einde. Spoiler!Zou ze echt dood zijn?
|
||||
sarahhime |
Geplaatst op dinsdag 22 december 2015 11:51 |
||||
Quote:Volgens mij was dat in het laatste seizoen of net die ervoor. Misschien dat de man op dit plaatje het je weer laat herinneren! |
||||
masterbreel |
Geplaatst op woensdag 23 december 2015 10:01 |
||||
Newscrew
Quote: Spoiler!Geloof er niks van. Het zit ook in de trailer voor de volgende aflevering. Dat zouden ze nooit doen als het echt is, daarnaast is de scene met het graf nog verder weg in tijd. Ik denk eerder de moeder van Felicity
|
||||
Stevo |
Geplaatst op maandag 28 december 2015 19:26 |
||||
Deze serie blijft mij toch wel vermaken.. tenminste zolang ik het aan het bingen ben. De mindere stukjes vallen daardoor minder op Stevo wijzigde dit bericht op 10-03-2016 om 16:17, totaal 1 keer bewerkt Vincit omnia veritas! |
||||
Stevo |
Geplaatst op woensdag 20 januari 2016 15:40 |
||||
Zeer coole verlengde trailer over de 2e helft vh seizoen: Vincit omnia veritas! |
||||
Dream |
Geplaatst op woensdag 20 januari 2016 17:54 |
||||
Klopt Steve. |
||||
dyzrz |
Geplaatst op donderdag 21 januari 2016 21:23 |
||||
MAN O MAN WIE HEBBEN ZE TOCH BEGRAVEN!?!?! |
||||
maxhavelaar |
Geplaatst op zaterdag 23 januari 2016 22:48 |
||||
Quote: Spoiler!Eindelijk houden ze eens iets goed geheim! Ik vermoed de moeder van Felicity! Denk dat geen hoofdrolspeler zal sterven
|
||||
Dream |
Geplaatst op donderdag 11 februari 2016 12:25 |
||||
Na afl 13 gezien te hebben kan Spoiler!Oliver's zoon ook nog wel eens in dat graf liggen.
|
||||
dyzrz |
Geplaatst op dinsdag 16 februari 2016 09:25 |
||||
Wat is er ongelooflijk veel gebeurd in de laatste aflevering ~ |
||||
masterbreel |
Geplaatst op dinsdag 16 februari 2016 19:48 |
||||
Newscrew
Quote: Spoiler!Door niet Damian Darhk, maar Ra's Al Guhl
|
||||
blade1600 |
Geplaatst op dinsdag 16 februari 2016 23:43 |
||||
Ik denk dat het uiteindelijk Diggle zal zijn in dat graf, waarschijnlijk Spoiler!door zijn broer die dan toch nog voor Darhk blijkt te werken (Gokje) Ik vind het wel erg goedkoop om die vraag het hele seizoen zo uit te melken. Doet me denken aan de Whodunit met Sara vorig jaar, beetje hetzelfde. Ik weet trouwens niet wat er met de vechtscenes aan de hand is, maar die zijn echt een stuk minder geworden. Heel traag zoals Spoiler!Oliver vs Malcom en af en toe zie je gewoon dat ze elkaar duidelijk niet raken. Maar ja, ondanks dat vermaak ik mij er nog wel mee.
|
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
masterbreel |
Geplaatst op woensdag 17 februari 2016 07:07 |
||||
Newscrew
Quote: Spoiler!Die vechtscene was belachelijk inderdaad. Sinds wanneer is Oliver oppermachtig? In het eerste seizoen had hij nog veel moeite met Malcolm en nu wint hij ineens makkelijk. Ik dacht eigenlijk dat er een geheim plot was oid.
|
||||
Dream |
Geplaatst op woensdag 17 februari 2016 08:34 |
||||
[/quote] Spoiler!Vergeet niet dat Oliver vorig jaar uitvoerig is getraind door Ra, dus dat hij Malcolm zou kunnen verslaan is niet onlogisch. Het is idd wel raar dat hij het zo gemakkelijk wint.
|
||||
blade1600 |
Geplaatst op woensdag 17 februari 2016 15:25 |
||||
Quote: Ik vind het wel erg goedkoop om die vraag het hele seizoen zo uit te melken. Doet me denken aan de Whodunit met Sara vorig jaar, beetje hetzelfde. [/quote] Dit noemen ze een rode draad, komt bij veel series voor. Dit is iets waarom men blijft kijken. @masterbreel Spoiler!Vergeet niet dat Oliver vorig jaar uitvoerig is getraind door Ra, dus dat hij Malcolm zou kunnen verslaan is niet onlogisch. Het is idd wel raar dat hij het zo gemakkelijk wint. [/quote] Nee dit is wat men slecht schrijven noemt, soap niveau. Een seizoen hoeft niet zo sterk aan één onthulling vast te hangen die je zo ver van tevoren al teased. Het is geen rode draad als je zegt "hey iemand gaat aan het einde dood, we laten alleen nog niet zien wie :p." Dit is meer een uitgesmeerde cliffhanger. Spoiler!Oliver is inderdaad sterker en beter geworden, maar het ging mij meer om de kwaliteit van het gevecht. Langzaam, vrij kort, en duidelijk gechoreografeerd. Misschien omdat de acteurs blijkbaar grotendeels zelf de scènes deden? Want Malcolm in zijn Dark Archer outfit kon eerder natuurlijk makkelijk door een stuntman worden vervangen.
|
||||
maxhavelaar |
Geplaatst op woensdag 17 februari 2016 18:16 |
||||
Quote: Dit noemen ze een rode draad, komt bij veel series voor. Dit is iets waarom men blijft kijken. @masterbreel Spoiler!Vergeet niet dat Oliver vorig jaar uitvoerig is getraind door Ra, dus dat hij Malcolm zou kunnen verslaan is niet onlogisch. Het is idd wel raar dat hij het zo gemakkelijk wint. [/quote] Nee dit is wat men slecht schrijven noemt, soap niveau. Een seizoen hoeft niet zo sterk aan één onthulling vast te hangen die je zo ver van tevoren al teased. Het is geen rode draad als je zegt "hey iemand gaat aan het einde dood, we laten alleen nog niet zien wie :p." Dit is meer een uitgesmeerde cliffhanger. Spoiler!Oliver is inderdaad sterker en beter geworden, maar het ging mij meer om de kwaliteit van het gevecht. Langzaam, vrij kort, en duidelijk gechoreografeerd. Misschien omdat de acteurs blijkbaar grotendeels zelf de scènes deden? Want Malcolm in zijn Dark Archer outfit kon eerder natuurlijk makkelijk door een stuntman worden vervangen. [/quote] Vond het gevecht ook wel erg mager inderdaad. Van mij mag Felicity er na dit seizoen wel uit, wordt een beetje gek van haar |
||||
dyzrz |
Geplaatst op vrijdag 19 februari 2016 12:14 |
||||
Spoiler!Ik denk dat die LAB geek met dat afrokapsel er ook nog wel is in kan liggen. Aangezien hij felicity weer laat lopen (waarschijnlijk) en dan word afgemaakt. Of dat ze het willen gaan testen en hij dan op dat moment word gekilled en feli daarom zo boos is Al met al.... je weet t nog niet. Wat dat betreft doen ze het wel goed. Het kan echt alle kanten op. Je weet het niet meer |
||||
Razor88 |
Geplaatst op vrijdag 19 februari 2016 13:57 |
||||
Spoiler!Als je kijkt naar de scene wanneer Oliver weer in de auto stapt na het bezoeken van het graf krijg ik het idee dat Oliver dichter bij de overledene staat dan Felicity. Ik denk dus niet dat het gaat om Curtis
'Fight the good with the bad and the bad with the worse' |
||||
blade1600 |
Geplaatst op zondag 21 februari 2016 12:02 |
||||
Quote: Spoiler!Omdat ze er inderdaad zo'n "big deal" van maken verwacht ik dat het iemand is die een grote rol heeft in de serie.... maar na de laatste aflevering zou het mij niet verbazen als het uiteindelijk de moeder van dat kind van Oliver blijkt te zijn. Krijg je volgend seizoen een verhaallijn over dat hij en Felicity samen zijn zoon moeten opvoeden...
|
||||
Inartie |
Geplaatst op zondag 21 februari 2016 12:17 |
||||
Quote: Hoop niet dat je gelijk krijgt, vind dat hele gedoe tussen Oliver en Felicity nu al een hoog soap-gehalte hebben. |
||||
blade1600 |
Geplaatst op zondag 28 februari 2016 01:54 |
||||
Spoiler!Omdat ze er inderdaad zo'n "big deal" van maken verwacht ik dat het iemand is die een grote rol heeft in de serie.... maar na de laatste aflevering zou het mij niet verbazen als het uiteindelijk de moeder van dat kind van Oliver blijkt te zijn. Krijg je volgend seizoen een verhaallijn over dat hij en Felicity samen zijn zoon moeten opvoeden... [/quote] Hoop niet dat je gelijk krijgt, vind dat hele gedoe tussen Oliver en Felicity nu al een hoog soap-gehalte hebben. [/quote] Waarschijnlijk had ik gelukkig dus niet gelijk... (voorlopig in ieder geval) En over soap gehalte gesproken, waarom heeft de moeder van Felicity opeens een grotere rol? Spoiler!Ik zou het wel heel lame vinden als zij het uiteindelijk is die dood gaat, en daarom dus nu wat meer screentime krijgt. Maar ik blijf erbij dat het om iemand die "belangrijk" is zou moeten gaan als ze het zo opbouwen. Anders gaat het echt een anti climax worden. Het lijkt net alsof ze vroeger wat meer durfden, zoals met de dood van Tommy en de moeder van Oliver. Dat kwam bijna uit het niets, dus daarom verwacht ik wel wat...
|
||||
|