BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
maxhavelaar |
Geplaatst op zondag 28 februari 2016 18:20 |
||||
Quote: Hoop niet dat je gelijk krijgt, vind dat hele gedoe tussen Oliver en Felicity nu al een hoog soap-gehalte hebben. [/quote] Waarschijnlijk had ik gelukkig dus niet gelijk... (voorlopig in ieder geval) En over soap gehalte gesproken, waarom heeft de moeder van Felicity opeens een grotere rol? Spoiler!Ik zou het wel heel lame vinden als zij het uiteindelijk is die dood gaat, en daarom dus nu wat meer screentime krijgt. Maar ik blijf erbij dat het om iemand die "belangrijk" is zou moeten gaan als ze het zo opbouwen. Anders gaat het echt een anti climax worden. Het lijkt net alsof ze vroeger wat meer durfden, zoals met de dood van Tommy en de moeder van Oliver. Dat kwam bijna uit het niets, dus daarom verwacht ik wel wat... [/quote] Van mij mag het superheldenteam wel wat uitgedund worden, vind de effects rondom Vixen echt slecht zeg, sowieso dat hele magie gedoe mag er van mij uit. Ik mis de realistische insteek (zover dat kon) die ze de eerste twee seizoenen wel enigszins hadden met Malcolm Merlin en Slate Wilson. |
||||
dyzrz |
Geplaatst op zondag 28 februari 2016 23:54 |
||||
Max havelaar.... precies wat jij zegt! |
||||
masterbreel |
Geplaatst op maandag 29 februari 2016 06:24 |
||||
Newscrew
Spoiler!Hopelijk gaat Laurel eruit en hebben ze volgend jaar weer een villain zonder magische krachten. Het is op zich logisch dat ze Magie met Magie moeten/willen bestrijden.
Nog meer: als je zag in de cross-over aflevering hoe eenvoudig Barry Darhk aanpakte, je zou zeggen even Barry bellen die in 10 minuutjes het hele zooitje oplost. Barry is in die zin zo veel sterker dan Oliver. |
||||
dyzrz |
Geplaatst op donderdag 03 maart 2016 11:49 |
||||
Spoiler!ja en stel dat er wat zou gebeuren, barry erbij terug in de tijd en klaar... Door al die rare krachten klopt er allemaal niks meer van.
En met de lazarus pit.. die heelt je lichaam toch weer? felicity erin en ze kon weer lopen, maar nu hebben ze het met een chip gedaan... ja dat kan ook |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
maxhavelaar |
Geplaatst op donderdag 03 maart 2016 12:24 |
||||
Quote: Spoiler!Nissa Al Ghul heeft de Lazarus Pit vernietigd in een aflevering, zodat dingen zoals met Sarah gebeurde niet meer kunnen gebeuren.
|
||||
Dimihitri |
Geplaatst op vrijdag 04 maart 2016 19:24 |
||||
Ik vind de richting die ze nu uit gaan, met al die magie op niets trekken. Ook de verhaallijnen zijn zwak en de acteerprestaties gaan er precies enkel op achteruit.. Ik hoop dat ik na 4 seizoenen niet ga moeten stoppen.. Het kan me nog moeilijk boeien. |
||||
dyzrz |
Geplaatst op vrijdag 04 maart 2016 19:31 |
||||
klopt maxhavelaar! |
||||
blade1600 |
Geplaatst op maandag 07 maart 2016 03:38 |
||||
Quote: Spoiler!Bij The Flash werd juist duidelijk gemaakt dat je niet zomaar altijd terug in de tijd kan gaan om dingen te veranderen zonder gevolgen. Daarom kon hij ook niet zijn moeder redden Van mij mogen die flashbacks wel weg. Ik vind het eigenlijk een hinderlijke onderbreking en ze lijken niet echt meer veel toe te voegen. Ik weet dat ze het dit seizoen gebruiken om magie te verklaren maar ik had dat liever dan op een andere manier gezien. De stukjes worden ook steeds korter. In het begin was het nog logisch zodat ze tenminste gelijk met de actie konden beginnen zonder een heel "Green Arrow Begins" verhaallijn te moeten doen. Slade maakte het natuurlijk ook veel boeiender. Vanaf seizoen 3 lijkt het alsof ze maar iets verzinnen hebben omdat ze toch flashbacks "moeten" doen. En zou Oliver trouwens in die flashbacks niet heel anders moeten zijn kwa persoonlijkheid? Meer zoals hij was in seizoen 1, bijna gewetenloos. Nu gedraagt hij zich daar praktisch hetzelfde als in het heden. Zou bijna gaan denken dat de schrijvers dat vergeten zijn |
||||
masterbreel |
Geplaatst op maandag 07 maart 2016 09:05 |
||||
Newscrew
Hij zou na 3.5 jaar toch steeds meer in de persoonlijkheid moeten veranderen die hij in Sz1 was. De Flashbacks zouden ons immers moeten in gaan halen. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op maandag 07 maart 2016 09:06 |
||||
Newscrew
Hij zou na 3.5 jaar toch steeds meer in de persoonlijkheid moeten veranderen die hij in Sz1 was. De Flashbacks zouden ons immers moeten in gaan halen. |
||||
maxhavelaar |
Geplaatst op maandag 07 maart 2016 14:07 |
||||
Quote: Volgens mij gaf een aflevering enkele weken terug aan dat hij er al meer dan 4 jaar zit, dus dat houdt in dat er nog één jaar (seizoen) flashbacks zijn, als ze zich hier niet aan houden stop ik per direct |
||||
effvee |
Geplaatst op donderdag 10 maart 2016 10:27 |
||||
Tijd om de serie rustig te laten uitsterven. Begon sterk doch thans kan de serie me nauwelijks nog boeien. |
||||
Stevo |
Geplaatst op donderdag 10 maart 2016 16:14 |
||||
Quote:TheCW kennende zijn we misschien nog geen eens op de helft van de Arrow run op TV. Supernatural en The Vampire Diaries blijven ook maar op de buis.. Die flashbacks vind ik afgelopen 2 jaar al weinig aan/toevoegen. Ik blijf bij mijn mening dat de serie hard achteruit is gegaan sinds dat ze bijna iedereen zo'n apenbakkie hebben laten aantrekken.. Verder vind ik Damien Darhk een heel leuk personage.. heerlijk luguber! Enkel het duurt allemaal zo onwijs lang voordat het verhaal zich vooruit beweegt. Ik betrap me dit jaar er constant op dat ik tijdens het bekijken van een aflevering iets anders aan het doen ben en dat ik nog maar bijzonder weinig geef om wat er gebeurt met de meeste personages. Als dit niet veranderd wordt het misschien tijd om te stoppen met deze serie.. #internalbattle Vincit omnia veritas! |
||||
dyzrz |
Geplaatst op zaterdag 12 maart 2016 19:10 |
||||
|||||
masterbreel |
Geplaatst op woensdag 16 maart 2016 11:14 |
||||
Newscrew
Quote: Dit. AL blijf ik Arrow wel erg stoer vinden, maar het rauwe, het écht goede uit sz1 en sz2 is er een beetje uit. Hopelijk ligt Laurel in dat Graf en vertrekt Speedy/Thea naar het buitenland ofzo. Oliver en John, eventueel samen met Arsenal vond ik het leukste weg kijken. En ook weer 'echte' criminelen bestrijden, ipv continue alleen maar het grote kwaad. |
||||
Kapps |
Geplaatst op woensdag 16 maart 2016 17:07 |
||||
Als ik dit allemaal lees, begin ik gewoon NIET aan seizoen 4. Ergens een derde weg van seizoen 3 vond ik het al tegensteken en dat is er duidelijk niet op verbeterd. Op zoek naar beter dan maar weer. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op dinsdag 22 maart 2016 09:23 |
||||
Newscrew
Quote: Wel doen! Na de laatste scene van de eerste aflevering stop je niet meer met kijken! |
||||
dyzrz |
Geplaatst op donderdag 24 maart 2016 10:51 |
||||
Emotionele aflevering |
||||
maxhavelaar |
Geplaatst op zondag 27 maart 2016 17:25 |
||||
Quote: Zeker weten Spoiler!Maar als ik de volgende teaser/trailer van volgende week zie, blijft Felicity nog een belangrijke rol spelen in de serie, van mij mag ze lekker opmoven.
|
||||
Dimihitri |
Geplaatst op zondag 03 april 2016 09:30 |
||||
Seizoen 4 is er voor mij teveel aan. Slechte dialogen, de verhaallijnen vind ik maar niets, slecht acteerwerk (vind ik al van het begin). Enkel de actie scenes vind ik soms de moeite, maar niet goenoeg om de serie te blijven volgen. |
||||
kingkang |
Geplaatst op zondag 03 april 2016 11:00 |
||||
Wat er nu moet gebeuren is dat die flashbacks stoppen. Ze moeten een paar afleveringen dedicaten daar aan. Dan zijn we daar weer vanaf. |
||||
dyzrz |
Geplaatst op zondag 03 april 2016 17:55 |
||||
kingkang sluit me aan bij je laatste 2 alinea's. |
||||
de7erv |
Geplaatst op zondag 03 april 2016 18:16 |
||||
Hetgeen mij stoort zijn de gevechten.. De choreografie is zo lui en fake geworden.. je merkt gewoon dat het gespeeld is.. |
||||
TheHague85 |
Geplaatst op donderdag 05 mei 2016 02:46 |
||||
lol.. kreeg ff een Under The Dome-flashback bij de laatste Arrow |
||||
Loukas |
Geplaatst op donderdag 05 mei 2016 05:18 |
||||
Echt wel tijd om er mee te stoppen vind ik.. |
||||
|