BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Stevo |
Geplaatst op maandag 05 oktober 2015 19:33 |
||||
Na een kwakkelend eerste seizoen was de finale wel weer leuk! Kim Dickens' Madison is badass en Strand vind ik ook wel een vet personage.. Toch wel mooi dat Travis uiteindelijk het pistool overhaalde. Zijn personage had dit gewoon nodig! Vincit omnia veritas! |
||||
masterbreel |
Geplaatst op maandag 05 oktober 2015 20:06 |
||||
Newscrew
Strand is inderdaad een gaaf personage. Het begint eindelijk wat te worden. FTWD heeft eigenlijk ook een enorm grote fout gemaakt door meteen met zoveel karakters te beginnnen. Als je TWD ziet, daar begint het met Rick en Morgan. Dat worden later Rick, Shane, Lori en Carl en bouwt zo uit. Er wordt geen nodeloos tijd gestoken in het opzetten van talloze karakters. Nu in seizoen 6 heb je talloze 'echte' karakters die je ook kent. |
||||
blade1600 |
Geplaatst op woensdag 07 oktober 2015 01:32 |
||||
De finale vond ik de beste aflevering in een verder beetje teleurstellend eerste seizoen. Het is jammer het voornamelijk in de suburbs zich afspeelde, in plaats van echt in de stad. (waarschijnlijk door het lagere budget) Spoiler!tientallen mensen in gevaar brengen door hordes zombies los te laten... en oh ja de buren niet waarschuwen dat er iets aan de hand is, en vooral niet het hek achter je dicht doen wanneer je weg gaat :p Strand is ook gelijk mijn favoriete personage in deze serie geworden, hopelijk blijft hij er een tijdje in. De serie is vrij traag, dus ik ben benieuwd wat ze gaan doen in het tweede seizoen met meer afleveringen. Hopelijk betekend dat niet dat er nog minder actie in komt. Maar gelukkig begin nu snel weer het origineel! Ik merk toch dat het niet alleen om de zombies gaat, je mist toch de personages van TWD |
||||
pvlaeminck |
Geplaatst op woensdag 07 oktober 2015 07:32 |
||||
De schrijvers hebben hiermee echt een kans gemist. De serie is nu bijna qua verhaal identiek aan het origineel, nl. overleven en weglopen van de zombies. Het is dus voor mij een kopie van het origineel, behalve dat het op een andere plaats is. Ze hadden veel meer kunnen doen met het ontstaan ervan en veel meer gericht op het begin. 6 afleveringen verder en het is "the Walking Dead" in de stad. Jammer. Ik weet niet of ik hier op zit te wachten. |
||||
teun40000 |
Geplaatst op zondag 11 oktober 2015 15:05 |
||||
Gisteren alles achter elkaar gezien. Beter dan ik ervan verwacht had, vooral de laatste aflevering was erg goed. Af en toe was de serie wat traag, maar vond dat niet storend. |
||||
grozav |
Geplaatst op woensdag 16 december 2015 19:01 |
||||
Ik vind dit een zeer zwakke serie. Aflevering 1 was nog leuk maar daarna ging het enkel bergaf. Hopelijk is de finale terug spannend. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op donderdag 17 december 2015 08:16 |
||||
Newscrew
Quote: Dit dus |
||||
JazzySOB |
Geplaatst op vrijdag 12 februari 2016 09:37 |
||||
Quote: Gelezen, maar gelijktijdig waren er ook uitbraken in andere delen van de US. Hier een quote uit bovenstaand artikel: Quote: Hiermee geeft het verhaal nog steeds geen eenduidig antwoord op de vraag wat de oorsprong is van het virus. Blijft er naar mijn mening nog maar één mogelijke oorzaak over: een buitenaards virus of aanval. JazzySOB wijzigde dit bericht op 12-02-2016 om 09:39, totaal 2 keer bewerkt |
||||
Whopper |
Geplaatst op maandag 11 april 2016 15:57 |
||||
Seizoen twee is van start gegaan en ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden. Ja, Strand is een mooi personage, maar ik stoor me echt aan de kinderen. Ik heb ook niet echt het idee dat ze al weten in welke richting ze op willen gaan met de serie. Maar goed, als opvulling van de leegte tussen de seizoenen van the Walking Dead door blijf ik toch nieuwsgierig volger. |
||||
blade1600 |
Geplaatst op maandag 11 april 2016 22:52 |
||||
Quote: Ik sluit me hierbij aan. Denk ook dat het niet zo'n goed idee was om gelijk met deze serie door te gaan nadat The Walking Dead net gestopt is. Nu valt het alleen maar meer op hoeveel minder deze serie is. Ik stoor me eigenlijk zelfs aan elk personage, behalve Strand misschien. Spoiler!De dochter die dom met de radio loopt te spelen, zoon die bij zijn dode moeder bleef terwijl de walkers er al waren, bijna iedereen die die mensen op het vlot aan boord wilden laten komen ... Ik vond de eerste aflevering van seizoen 2 grotendeels saai, en de actie scenes zien er ook veel minder goed uit vergeleken met het origineel. De meeste walker kills gebeuren ook off screen, hoe weinig het er ook zijn. (waarschijnlijk door het lagere budget) Hopelijk wordt het wat beter in de komende afleveringen anders is de kans vrij groot dat ik ga afhaken. Ik ben fan van TWD maar het is een beetje lastig om een serie te volgen wanneer je een hekel hebt aan bijna alle personages. Misschien binge ik het dan wel wanneer het seizoen is afgelopen. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op dinsdag 12 april 2016 05:19 |
||||
Newscrew
Zullen we een nieuw topic aanmaken voor seizoen 2? |
||||
Goner |
Geplaatst op woensdag 13 april 2016 13:00 |
||||
Waarom ? |
||||