BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
sarahhime |
Geplaatst op vrijdag 21 augustus 2015 23:52 |
||||
Totaal niet meer. Maar ergens is dit wel grappig |
||||
DragonChief |
Geplaatst op zaterdag 22 augustus 2015 08:39 |
||||
Ach discussies zijn een verrijking, zolang het maar niet op de man wordt gespeeld. Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
vaantje1 |
Geplaatst op zaterdag 22 augustus 2015 18:39 |
||||
Als iemand een mening als feit kwalificeert dan kan er geen discussie plaats vinden. |
||||
Yehdi |
Geplaatst op dinsdag 08 september 2015 17:34 |
||||
Ik vind het "gay" element erg dóórgedrukt in deze serie, kunnen ze van mij achterwege laten, (van mij hoeft dat sexuele aspect eigenlijk helemaal niet zo te worden benadrukt, beetje onzinnig) of misschien is het de makers dáárom te doen? Yehdi! |
||||
ikbenwouterw |
Geplaatst op woensdag 09 september 2015 11:46 |
||||
Iedereen die zich stoort aan het Gay element moet maar gewoon stoppen met kijken denk ik. Deze serie is blijkbaar niet voor jullie bedoeld. |
||||
Yehdi |
Geplaatst op vrijdag 08 januari 2016 11:31 |
||||
Quote: Ze mogen zo gay zijn, als ze maar willen, maar het seksuele element ervan stoort mij, of bedoelen ze dát met Sense8? Yehdi! |
||||
Shab |
Geplaatst op vrijdag 08 januari 2016 18:03 |
||||
Quote: Ik zie nu na maanden wat mijn post heeft losgemaakt hier. Sorry Derekshepherd.. Je schreeuwt hard.. je roept veel, je blaast de boel gigantisch op. Je maakt van mijn stelling een hele andere. Ik heb inderdaad de woorden gebruikt ja, en ik sta hier nog volledig achter. Echter, waar in mijn reactie op deze show heb jij gelezen dat ik er van hetero scenes wel op zit te wachten?? Dat is iets wat jij constant beweert hier.. Echter, het hoeft van mij beiden niet. FYI, 2 van mijn goede vrienden zijn gay, de collega's met wie ik het prettigst werk zijn gay, het is inmiddels 2016 en het is voor mij niet eens een issue om ze te accepteren voor wie ze zijn en hoe ze zijn. Echter, ik VIND het persoonlijk nog steeds niet normaal. Mag dat? Je hebt het daarna over 'gewoon verder kijken en niet huilen' of iets van gelijke strekking. Ik heb ondanks mijn bezwaren de serie wel gewoon afgekeken omdat ik liefhebber ben van de stijl waarop wordt gedraaid/geschoten. En er zitten goede acteurs tussen. Dat boeit mij. Dus wederom FYI, ik heb niet zitten janken omdat er gay seksscenes in zaten en ben toen als een gek gestopt met kijken. Sterker nog, ik heb het netjes afgekeken en daarna pas hier mijn mening gegeven. Volgens mij mag het nog net: De beste wensen allemaal Shab wijzigde dit bericht op 08-01-2016 om 18:08, totaal 2 keer bewerkt |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|