BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
BudsieBuds |
Geplaatst op donderdag 29 november 2012 16:08 |
||||
Waarom respectloos? Het is toch niet respectloos als mensen willen helpen? |
||||
Poldermuts |
Geplaatst op donderdag 29 november 2012 16:35 |
||||
Quote: Eén voorgestelde verandering zal geen probleem zijn. Maar van sommige series wordt de ondertiteling soms meer dan 3000 x gedownload (noem; Dexter). Als daarvan 50 mensen veranderingen willen zien, wordt het een dolle boel voor de vertaler(s) en een hele hoop extra werk. |
||||
BudsieBuds |
Geplaatst op donderdag 29 november 2012 23:28 |
||||
Ik begrijp gewoon niet dat iedereen zo negatief is eerlijk gezegd. Maar ik heb dan ook geen ervaring als vertaler. |
||||
Tommert38 |
Geplaatst op vrijdag 30 november 2012 02:41 |
||||
Ik denk dat weinig 'gewone' gebruikers hier gebruik van zullen maken. Als ik naar een serie zit te kijken, dan ga ik niet elke keer pauzeren om de tijd en fout te noteren. Dan kan ik beter zonder ondertiteling kijken, want anders blijf je bezig. Alleen bij lelijke, grove fouten (kon ken kan) wil ik wel eens een DM sturen... als ik zin heb. |
||||
BudsieBuds |
Geplaatst op zondag 02 december 2012 21:57 |
||||
Maar dat jij dat niet doet, wil niet zeggen dat niemand dat doet. |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op zondag 02 december 2012 22:15 |
||||
Met je voorstel is niets mis en de admins van bierdopje bemoeien zich zich niet met de kwaliteit van de ondertitel (tenzij auto translate). |
||||
Gibbs |
Geplaatst op zondag 02 december 2012 22:19 |
||||
@minouhse, je hebt helemaal gelijk. I am not much for words. Most things are better left unsaid - Gibbs |
||||
Deleted_201312221446 |
Geplaatst op maandag 03 december 2012 08:08 |
||||