BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
DarkForce |
Geplaatst op donderdag 27 november 2008 15:42 |
||||
Ik wil eens duidelijkheid over of fringe al dan niet vertaald wordt, en door wie. "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
act_of_god |
Geplaatst op donderdag 27 november 2008 19:09 |
||||
TheThom is vanaf nu vaste vertaler en hij is dan ook de enige die Fringe zal blijven vertalen. Helaas werkt nog steeds de PM niet, want ik wil graag vragen of ze hem kunnen toevoegen aan de lijst voor vaste vertalers. |
||||
DarkForce |
Geplaatst op donderdag 27 november 2008 23:17 |
||||
act_of_god: Volgens mij werkt het PM systeem wel hoor...ik heb 2 dagen geleden nog een bericht gehad van een ander lid, en een reactie gestuurd.. En 1 iemand om een serie te vertalen die al een langere speelduur heeft dan gemiddeld is wel erg weinig. Kijk alleen maar naar het punt dat ie ruim 2 weken "achter" ligt. Dit bedoel ik NIET negatief..TOP dat hij vertaald! Dat is het punt niet! Maar het duurt zo wel lang voor iedereen voordat de subs er zijn.. "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
act_of_god |
Geplaatst op vrijdag 28 november 2008 10:11 |
||||
Je hebt gelijk de PM werkt achteraf wel. |
||||
act_of_god |
Geplaatst op vrijdag 28 november 2008 10:16 |
||||
Ik vind het in ieder geval echt een geweldige serie. Bijna even goed als Lost. Wat mij betreft is J.J. Abrams de beste! Beter dan Spielberg. |
||||
DarkForce |
Geplaatst op vrijdag 28 november 2008 10:59 |
||||
Ja inderdaad, zeker een goeie serie! Ik vindt alleen dat "Olivia" af en toe nog wat minder acteert..maar misschien hoort dat juist bij haar rol dus dan is het weer goed;p "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
act_of_god |
Geplaatst op vrijdag 28 november 2008 11:57 |
||||
Klopt, dat is wel een apart personage 'die kale' Ik vermoed dat ze hem bedoelde met 'the gentleman' uit aflevering 7. Verder denk ik dat hij een grote invloed heeft op de gebeurtenissen. Hij is voortdurend aanwezig bij alle zaken, vreemd. Af en toe is het wel lastig te volgen wat er allemaal gebeurd. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
DarkForce |
Geplaatst op vrijdag 28 november 2008 14:17 |
||||
act_of_god: Dat denk ik ook, of in ieder geval de organisatie/groep/wat dan ook waar hij voor werkt. Vraag is natuurlijk ook of die groep "goed" of "slecht" is. Tot nu toe heeft hij alleen maar toegekeken volgens mij..dus het kan nog alle kanten op Nouja vanmiddag/vanavond eindelijk weer tijd om de nieuwe fringe te kijken Ik hoop op weer een top-aflevering! "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
act_of_god |
Geplaatst op vrijdag 28 november 2008 14:44 |
||||
Jep, ben ook erg nieuwsgierig. Aflevering 8 heb ik nog niet gezien en ga ik dit weekend kijken. Misschien dat we de ondertiteling van aflevering 9 ook krijgen dit weekend. Dan kan ik er 2 kijken. |
||||
DB_Cowboy |
Geplaatst op zondag 30 november 2008 20:53 |
||||
Iemand 'the observer' opgemerkt in aflevering 8 ? |
||||
act_of_god |
Geplaatst op dinsdag 02 december 2008 21:49 |
||||
Jazeker, hij was te zien op de luchthaven. 'the observer' aka 'de kale' haha |
||||
DarkForce |
Geplaatst op vrijdag 05 december 2008 08:45 |
||||
Ik zag m wel in E07 maar niet in 08? Waarneer in de aflevering zag je m dan? "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
kjfranke |
Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 23:24 |
||||
Ik ben deze serie nog maar net aan het volgen. Het viel me op dat de NoTV subs van aflevering 1 en aflevering 3 hetzelfde zijn en beide horen niet bij de aflevering waar ze bij geupload zijn... Aflevering 2 is een OTV versie en die komt wel weer overeen. Deze 3 afleveringen zijn geupload door Heteren. |
||||
DarkForce |
Geplaatst op maandag 08 december 2008 12:10 |
||||
kjfranke: Ik heb hier iets over gelezen ergens op de site, als je een paar afleveringen achter elkaar upload dan worden ze overschreven. Hier word aan gewerkt geloof ik(als het niet al opgelost is, moet je maar even op de forums rondkijken). Als het dan opgelost is kan je een berichtje sturen naar Heteren om te vragen of hij ze nog 1 keer wil uploaden. "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
snarry |
Geplaatst op maandag 08 december 2008 19:12 |
||||
Kijk ikzelf heb mijn hulp al aangeboden aan TheThom, maar hij vertaald liever in z'n eentje de subs. Ik vertaal ze zelf ook, maar alleen voor een selectieve groep. Ik heb de vorige vertalers ook geholpen, maar deze lieten toen niks meer van ze horen. Omdat ik geen vaste vertaler ben zet ik mijn subs ook niet op bierdopje. Dit in respect na TheThom toe. Ik vertaal zelf aardig vlug, en helemaal nu Smallville ook niet meer wordt uitgezonden. (In januari weer) Heb ik veel tijd over om Fringe te vertalen. Vooral donderdag- en zaterdagmiddag. |
||||
Bertje |
Geplaatst op woensdag 10 december 2008 16:18 |
||||
Fringe ligt ook stil tot januari toch |
||||
act_of_god |
Geplaatst op woensdag 10 december 2008 20:58 |
||||
jepz, helaas wel ja. Het begint nu echt anders te worden na aflevering 10. |
||||
passiem |
Geplaatst op vrijdag 23 januari 2009 15:36 |
||||
U nu maar hopen dat aflevering 11 snel vertaald word. |
||||
Stevo |
Geplaatst op zaterdag 31 januari 2009 13:41 |
||||
snarry als ik vragen mag... op welke site zet je dan wel je subs... want we hoeven natuurlijk niet altijd te wachten op TheThom Vincit omnia veritas! |
||||
DB_Cowboy |
Geplaatst op vrijdag 06 februari 2009 11:09 |
||||
Kan al niet wachten tot de subs klaar zijn voor aflevering 13,alvast bedankt voor de vertaling |
||||
Krimsonnation |
Geplaatst op maandag 09 februari 2009 18:39 |
||||
@ TheThom : Wanneer kunnen we de sub van afl. 13 online verwachten?? |
||||
Dark_Helmet |
Geplaatst op maandag 09 februari 2009 20:47 |
||||
Ik wil even melden dat ik de subs van aflevering 13 aan het vertalen ben. Ook maak ik een betere sync van de Engelse versie, want die is vaak slecht (teveel gebruik van 1 snelle regel, ipv. 2 regels) en het Engels klopt soms ook niet (dus ik ondertitel dan op basis van wat ik hoor en zie). |
||||
oioi |
Geplaatst op maandag 09 februari 2009 21:24 |
||||
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat je wel vaste vertaler word als TheThom niet 'terug komt'? |
||||
level_mike |
Geplaatst op maandag 09 februari 2009 21:26 |
||||
waarom vertaald tom deze dan niet als ik vragen mag? |
||||
pvlaeminck |
Geplaatst op dinsdag 10 februari 2009 14:37 |
||||
Kan het vaste team van deze site niet eens navragen wie er wat doet? |
||||
|