Forum > Developers > JBierSubDownloader V3.0
|
|
Pagina 7 van de 11
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Bug in de nieuwste versie gevonden.
Als ik aangeef dat hij alleen bv hdtv subs moet downen dmv een regel dan haalt hij niks binnen. Zet ik de regel uit dan haalt hij ze wel binnen.
Heel raar.
|
|
|
Quote:
S1l3nc0r schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:53:
Quote:
java -jar "[progdir]\JBierSubDownloader-v3.0.jar" --nogui --folder [seriesmap] --debug --recursive --language nl > logging.txt |
Begrijp ik het goed dat op deze manier eerst alles gescand wordt, en vervolgens alle nodige subs gedownload wordt ?
En de bestaande ondertitelingen worden overgeslagen (dus niet opnieuw gedownload) ? |
Bijna
Ik heb voor dit commando nog een zelfde commando lopen waarin ik aangeef dat hij een voorkeuren.xml moet gebruiken. In de tool zelf heb ik alles ingesteld, dit heb ik geexporteerd naar voorkeuren.xml. Deze word eerst gelezen en daarna word bovenstaande commando uitgevoerd. Of dit de juiste manier is weet ik niet, maar het werkt wel
Zover ik weet, download hij alleen missende subs en niet alle. En worden inderdaad al mijn mappen gescand vanaf de hoofdmap welke ik heb gedefinieerd.
Dus bij mij staat het volgende in een batch bestand
java -jar "[progdir]\JBierSubDownloader-v3.0.jar" --nogui --importpreferences [progdir]\voorkeuren.xml
java -jar "[progdir]\JBierSubDownloader-v3.0.jar" --nogui --folder [seriesmap] --debug --recursive --language nl > logging.txt
Barry wijzigde dit bericht op 11-10-2011 om 22:04, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
henv schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 00:03:
Quote:
Quote:
java -jar "[progdir]\JBierSubDownloader-v3.0.jar" --nogui --folder [seriesmap] --debug --recursive --language nl > logging.txt |
Begrijp ik het goed dat op deze manier eerst alles gescand wordt, en vervolgens alle nodige subs gedownload wordt ?
En de bestaande ondertitelingen worden overgeslagen (dus niet opnieuw gedownload) ? |
Bijna
Ik heb voor dit commando nog een zelfde commando lopen waarin ik aangeef dat hij een voorkeuren.xml moet gebruiken. In de tool zelf heb ik alles ingesteld, dit heb ik geexporteerd naar voorkeuren.xml. Deze word eerst gelezen en daarna word bovenstaande commando uitgevoerd. Of dit de juiste manier is weet ik niet, maar het werkt wel
Zover ik weet, download hij alleen missende subs en niet alle. En worden inderdaad al mijn mappen gescand vanaf de hoofdmap welke ik heb gedefinieerd.
java -jar "[progdir]\JBierSubDownloader-v3.0.jar" --nogui --importpreferences [progdir]\voorkeuren.xml
Je moet maar 1 keer je voorkeuren laten lopen die worden opgeslagen en onthouden.
|
|
|
Quote:
Kan je dit aantonen met een voorbeeld file? zodat ik kan testen wat er een probleem zou kunnen zijn.
|
|
|
Quote:
lodder schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 07:40:
Quote:
Quote:
Quote:
Bijna
Je moet maar 1 keer je voorkeuren laten lopen die worden opgeslagen en onthouden. |
aha ok. Thnx voor de tip
|
|
|
Quote:
Bijvoorbeeld Ringer S1E05 van vandaag. Staat maar 1 sub en is hdtv maar als ik hdtv als automatische download selectie opgeef haalt hij 'm niet binnen.
|
|
Advertentie |
|
|
|
|
|
|
Quote:
wat zou er in die voorkeuren.xml moeten (of kunnen) staan?
de tweede regel draait bij mij nu elke nacht en volgens mij werkt het ook alleen wordt de logging.txt niet aangemaakt.
het maakt niet uit welke drive of map ik aangeef.
waar zou dat aan kunnen liggen?
jim wijzigde dit bericht op 13-10-2011 om 18:07, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Quote:
Ik heb echt de exacte naam nodig want heb verschillende testen gedaan en zie geen probleem.
Ik blijf er naar toe kijken maar ga proberen het systeem te verbeteren.
Quote:
jim schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:05:
Quote:
de tweede regel draait bij mij nu elke nacht en volgens mij werkt het ook alleen wordt de logging.txt niet aangemaakt.
waar zou dat aan kunnen liggen? |
Het feit dat de logging niet werkt of niet kan je eens zonder die > logging.txt de lijn proberen uit te voeren en zie wat de output dan is.
|
|
|
Bug fix release:
JBierSubDownloader V3.5.1
Changelog V3.5.1:
* bug fix
* "hdtv 720p" toegevoegd in automatische selectie
|
|
|
Quote:
jim schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:05:
Quote:
waar zou dat aan kunnen liggen? |
Ik heb de voorkeuren als volgt gemaakt. Ik heb het programma opgestart. Alle instellingen binnen het programma gemaakt zoals ik dat wil. Daarna kan je in het programma deze instellingen exporteren. Je kan 3 dingen exporteren 1 daarvan is de voorkeuren. Voor deze optie kies je dan, dan heb je je voorkeuren xml
|
|
|
Quote:
Ik kijk op bierdopje bij Ringer. Maar voor aflevering 5 zijn nog geen Nederlandse subs. Ik weet dus niet of jij de Engelse sub ook zoekt, want voor NL is er nog geen een
|
|
|
Hallo Lodder,
bij mij (meest recente versie (3.5.1)) vind hij eerst bepaalde series niet. Dit had ik deze week ook, later vindt hij ze wel. Zie hieronder de mededelingen:
Treating: L:\downloads\series\nieuw\Up.All.Night.2011.S01E05.HDTV.XviD-LOL.avi
Error processing file -------
lib.exception.VideoControlException: Episode not found, check file: Up.All.Night.2011.S01E05.HDTV.XviD-LOL.avi
at lib.control.EpisodeFileControl.process(EpisodeFileControl.java:3
at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:49)
at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:1)
at lib.control.VideoFileFactory.get(VideoFileFactory.java:19)
at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:62)
at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:1)
at javax.swing.SwingWorker$1.call(Unknown Source)
at java.util.concurrent.FutureTask$Sync.innerRun(Unknown Source)
at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source)
at javax.swing.SwingWorker.run(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
-------
Dank voor je werk, het blijft een erg handig tooltje!!
|
|
|
Quote:
hdvr schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:42:
Hallo Lodder,
bij mij (meest recente versie (3.5.1)) vind hij eerst bepaalde series niet. Dit had ik deze week ook, later vindt hij ze wel. Zie hieronder de mededelingen:
Treating: L:\downloads\series\nieuw\Up.All.Night.2011.S01E05.HDTV.XviD-LOL.avi
Error processing file -------
lib.exception.VideoControlException: Episode not found, check file: Up.All.Night.2011.S01E05.HDTV.XviD-LOL.avi
at lib.control.EpisodeFileControl.process(EpisodeFileControl.java:3
at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:49)
at lib.control.EpisodeFileControl.processWithSubtitles(EpisodeFileControl.java:1)
at lib.control.VideoFileFactory.get(VideoFileFactory.java:19)
at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:62)
at gui.workers.SearchFileWorker.doInBackground(SearchFileWorker.java:1)
at javax.swing.SwingWorker$1.call(Unknown Source)
at java.util.concurrent.FutureTask$Sync.innerRun(Unknown Source)
at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source)
at javax.swing.SwingWorker.run(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
-------
Dank voor je werk, het blijft een erg handig tooltje!! |
Dit heeft te maken met de cache. Ik heb de regels aangepast om dit te hopelijk te vermijden in de nieuwe versie maar de oude cache heeft nog een andere houdbaarheidsdatum.
Wat je zou kunnen doen is de cache verwijderen of een paar/ 7 dagen wachten tot de cache vervallen is.
|
|
|
Quote:
Engelse.
|
|
|
Quote:
lodder schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 08:07:
Quote:
Ik heb echt de exacte naam nodig want heb verschillende testen gedaan en zie geen probleem.
Quote:
Code (php):
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Trace: SubtitleControl: (getSubtitlesFiltered) Trace: SubtitleControl: (getQualityKeyword) Trace: SubtitleControl: (buildQualityRegex) Trace: SubtitleControl: (getQualityKeyword) Trace: SubtitleControl: (buildQualityRegex) Trace: SubtitleControl: (keywordCheck) Trace: SubtitleControl: (getQualityKeyword) Trace: SubtitleControl: (buildQualityRegex) Trace: SubtitleControl: (keywordCheck) Trace: SubtitleControl: (getQualityKeyword) Trace: SubtitleControl: (buildQualityRegex) Trace: SubtitleControl: (getQualityKeyword) Trace: SubtitleControl: (buildQualityRegex) Trace: SubtitleControl: (keywordCheck) Trace: SubtitleControl: (getQualityKeyword) Trace: SubtitleControl: (buildQualityRegex) Debug: getSubtitlesFiltered: found KEYWORD/FILESIZE match: The.Secret.Circle.S01E05.HDTV.XviD-2HD Trace: SubtitleControl: (getQualityKeyword) Trace: SubtitleControl: (buildQualityRegex) Trace: SubtitleControl: (keywordCheck) Debug: determineWhatSubtitleDownload: # found subs: 1 Debug: determineWhatSubtitleDownload: Automatic Download Selection Debug: getAutomaticSubtitleSelection: # quality rules: 1 Debug: getAutomaticSubtitleSelection: quality rules: [hdtv] Debug: getAutomaticSubtitleSelection: subtitle quality: HDTV XviD Debug: getAutomaticSubtitleSelection: Nothing found Debug: determineWhatSubtitleDownload: No subs found for: The Secret Circle - S01E05 - Slither.avi
|
Kan je hier wat mee? |
|
|
|
|
Quote:
Mister13 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:32:
Quote:
lodder schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 08:07:
Quote:
Quote:
Code (php):
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Trace: SubtitleControl: (getSubtitlesFiltered) Trace: SubtitleControl: (getQualityKeyword) Trace: SubtitleControl: (buildQualityRegex) Trace: SubtitleControl: (getQualityKeyword) Trace: SubtitleControl: (buildQualityRegex) Trace: SubtitleControl: (keywordCheck) Trace: SubtitleControl: (getQualityKeyword) Trace: SubtitleControl: (buildQualityRegex) Trace: SubtitleControl: (keywordCheck) Trace: SubtitleControl: (getQualityKeyword) Trace: SubtitleControl: (buildQualityRegex) Trace: SubtitleControl: (getQualityKeyword) Trace: SubtitleControl: (buildQualityRegex) Trace: SubtitleControl: (keywordCheck) Trace: SubtitleControl: (getQualityKeyword) Trace: SubtitleControl: (buildQualityRegex) Debug: getSubtitlesFiltered: found KEYWORD/FILESIZE match: The.Secret.Circle.S01E05.HDTV.XviD-2HD Trace: SubtitleControl: (getQualityKeyword) Trace: SubtitleControl: (buildQualityRegex) Trace: SubtitleControl: (keywordCheck) Debug: determineWhatSubtitleDownload: # found subs: 1 Debug: determineWhatSubtitleDownload: Automatic Download Selection Debug: getAutomaticSubtitleSelection: # quality rules: 1 Debug: getAutomaticSubtitleSelection: quality rules: [hdtv] Debug: getAutomaticSubtitleSelection: subtitle quality: HDTV XviD Debug: getAutomaticSubtitleSelection: Nothing found Debug: determineWhatSubtitleDownload: No subs found for: The Secret Circle - S01E05 - Slither.avi
|
Kan je hier wat mee? |
Bedankt ik zal iets moeten aanpassen in de controle zal voor maandag zijn. |
|
|
|
|
De tool wil bij mijn een webdl ipv hdtv sub downloaden voor:
Hawaii Five-0 - S02E05 - Ma'ema'e - HD TV (DImension)
Ik vermoed dat de fout zit in de check op bestandsgrootte, hij is iets meer dan 1500MB groot.
mbuurman wijzigde dit bericht op 25-10-2011 om 17:24, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
MB zul je wel bedoelen
Ik heb dat probleem ook. Ik laat SickBeard niet langer mijn series hernoemen zodat JBierSubDownloader de scene benaming kan gebruiken om de ondertitels te zoeken... Als je wilt dat JBierSubDownloader de juiste ondertitels vindt moet je 720p hdtv in je bestandsnaam plaatsen.
Leegaert wijzigde dit bericht op 20-10-2011 om 22:05, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
bij mij staat bij elke aflevering van alle series een .srr (scene release reconstruction) bestandje met daar in alle relevante info in de eerste regel.
is het niet mogelijk om dat bestandje te scannen en dan de juiste sub te downloaden?
Quote:
de output gaat dan zo snel dat ik met geen mogelijkheid kan zien wat er allemaal gebeurt
de output gaat trouwens ook naar het CLI windowtje met de > log.txt toevoeging
|
|
|
Vermoedelijk wordt de toegang geweigerd; dat had ik namelijk ook.
Ik wilde het log-bestand in de 'program files' map opslaan en dat werkte niet.
Ik sla het nu ergens anders op en dat gaat prima.
Wat betekent het commando --recursive eigenlijk?
|
|
|
Quote:
Volgens mij zorgt dat ervoor dat JBierSubDownloader dieper gaat zoeken in alle submappen.
|
|
|
Hoe verwijder je de cache? Waar staat die?
edit: gevonden: C:\Documents and Settings\Username\.JBierSubDownloader
V8x wijzigde dit bericht op 25-10-2011 om 21:19, totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
Hé,
Ik kan al een hele tijd niet meer gebruik maken van het programma.
Ik had java geïnstalleerd, maar java pakte niet meteen het bestandsformaat. Ik dus openen met.. maar dat werkte met geeneen programma (.exe) uit de java map.. Weet iemand een oplossing?
Refresh your Bierdopje experience with Material Design! http://www.bierdopje.com/forum/algemeen-developers/topic/19669--Thema--Bierdopje-meets-Material-Design
|
|
|
Damn, dit werkt echt goed! Bedankt voor het mooie script werk
|
|
Newscrew
|
Hmm, bij mij vind die soms geen serie (Once Upon A Time bijv), terwijl de mapping goed staan, maar de serie wordt in zn algemeenheid niet gevonden.
Doe ik iets fout?
|
|
|
|
Je hebt geen rechten om een reactie te plaatsen of het topic is gesloten
|
|