BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
cangri |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 22:20 |
||||
Quote: +1 |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Grabit |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 22:22 |
||||
@ RievandeBuggys Ik denk dat weinigen zich kunnen vinden in wat je post.Geloof dat er een paar zijn die jammeren en de rest spreekt alleen maar waardering uit voor wat de vertalers hebben gedaan.Daarnaast worden de vertalers door niemand hier afgeschilderd als zijnde met iets illegaals bezig te zijn.Integendeel. Grabit wijzigde dit bericht op 28-11-2013 om 22:28, totaal 5 keer bewerkt |
||||
thoboemas |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 22:24 |
||||
Heel erg bedankt voor alles, heel erg jammer dat het zo moet eindigen... |
||||
Freaky85 |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 22:26 |
||||
@Rie, |
||||
cangri |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 22:26 |
||||
Quote: @ grabit snap rie hij wilt zeggen dat veel mensen nu pas komen bedanken en dat het gewoon allemaal veel eerder te waarderen valt en niet nu dat de einde zich naar zich toe trekt. maar eerder en ja tuurlijk overal zijn er van die flutters maar snap zijn stand. |
||||
Jodude912 |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 22:30 |
||||
Bedankt vertalers en syncers. |
||||
Grabit |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 22:33 |
||||
Dat snap ik heel goed.Maar al die mensen die de subtitels hebben binnen gehaald ( dat is eigenlijk al een bedankje ) zijn niet verantwoordelijk voor wat brein nu flikt.Dat je daar pissig over bent begrijp ik best, maar die kunnen er ook geen ruk aan doen. Grabit wijzigde dit bericht op 28-11-2013 om 22:39, totaal 2 keer bewerkt |
||||
renekuip |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 22:39 |
||||
ben het helemaal met je eens Grabit. De hoeveelheid reacties nu zegt toch genoeg over de waardering. En ja dit is ook mijn eerste post, maar de bakker die mijn brood zo lekker bakt bedank ik ook niet ierder keer. Dat ik terug kom voor nog een brood zegt hem genoeg... |
||||
Freaky85 |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 22:40 |
||||
Quote: Dit heeft niets te maken met het BREIN, maar alles met de gebruikers die de subs gedownload hebben. Henry stak week na week, seizoen na seizoen veel tijd om de vertalingen van NCIS op 24-48u af te hebben, dan zie je achter een sub bv 1000x gedownload staan en amper 5 tot 10 bedankjes.. Nu dat de site geen subs meer aanbieden komen ze wel bedankjes uitdelen wat eigenlijk nu gewoon te laat is. Dat is net hetzelfde als bloemen gaan zetten op iemands graf, daar zijn ze niets meer mee, bedank hen wanneer ze nog leven. Als je iemand wil laten zien dat je hun of hun werk apprecieert doe je dat wanneer ze "nog leven" en niet als het te laat is, daar komt het op neer en heeft rie 1000% gelijk in. |
||||
demmi25 |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 22:41 |
||||
We krijgen dagelijks pressie van alle kanten en nu dit..daaag plezier |
||||
harjono |
||||
@RievandeBuggys |
||||
Freaky85 |
||||
Quote:. Je bent 2 jaar lid, nu zeg je pas iets voor de 1ste keer... Op die 2 jaar tijd heb je wel al eens een bedankje kunnen achterlaten he.. Kost nietveel moeite om te doen. |
||||
cangri |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 22:44 |
||||
Quote: klopt maar lang niet allemaal je hebt er sommige tussen zitten die het heel normaal vinden dat zomaar de ondertiteling tevoorschijn komen. en van zulke lui mag er wel een bedankje af hoeft niet iedere dag maar zo nu en dan je houd er toch ook van als je iets goeds verricht een schouderklopje te krijgen? en dit is puur eigentijd en heel veel werk heb het een x geprobeerd 100 regels en het was zwaar + me engels is niet helemaal denderend dus weet wat voor werk het is. |
||||
ajayinc |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 22:47 |
||||
erg triest nieuws dit. Dat het zover gekomen is dath et nou ineens illegaal is. Bij deze alle dank aan de vertalers voor de afgelopen jaren, wat een topwerk!! |
||||
Grabit |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 22:48 |
||||
Quote: Dus omdat er niet bedankt is werd het niet gewaardeerd en gaat de site nu plat.Brein heeft er niks mee te maken ?. En lees eens een keer wat er staat ... Ik weet hoe internet werkt, als het je puur om de bedankjes gaat kom je bedrogen uit.Maar nog een keer.Je kon/kan dat gewoon opvangen door pas te kunnen downen als je een bedankje plaats dan ben je overal van af.Niet bedanken betekend toch niet dat je het niet waardeerd, heeft met ( en dat is natuurlijk niet goed maar leer mij de mensen kennen ) gemakszucht te maken .. Maar deze discussie gaat de verkeerde kant uit.Geef Brein op z'n flikker daar moet je zijn om je gal te spuwen .. Grabit wijzigde dit bericht op 28-11-2013 om 22:54, totaal 2 keer bewerkt |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 22:50 |
||||
Hoe dan ook, ondertitels komen niet meer op deze plek. |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 22:55 |
||||
Quote: En daar sluit ik me volledig bij aan. Toch typisch dat ik al diverse verzoekjes via PM heb gehad (van mensen die ik nog nooit een bedankje heb zien schrijven) of ik doorga... To translate, one must have a style of his own, for the translation will have no rhythm or nuance, which come from the process of artistically thinking through and molding the sentences; they cannot b |
||||
Inartie |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 22:56 |
||||
Tijd voor een slotje en dat we weer gaan lullen over series. |
||||
Freaky85 |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 22:57 |
||||
Quote: Inderdaad minouhse! En voor al die slimme die zitten te lullen bedankt het BREIN hiervoor etc, kijk eens naar de datum van het bericht, dit is VAN VOOR DE BRIEF DAT BREIN GESTUURD HEEFT en heeft dus met heel de zaak BREIN niets te maken. Heeft er alleen mee te maken dat vele gebruikers het precies normaal vonden dat deze voor hun gemaakt werden en er geen bedankje vanaf kon voor al de tijd/inzet die de vertalers er voor ONS instaken. |
||||
renekuip |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 23:06 |
||||
@Freaky: heb jij het stuk op pagina 1 gelezen? Hoezo heeft het stoppen met de subs niks met stichting BREIN te maken? Volgens mij spoor je niet helemaal. Je loopt alleen maar te zeiken dat iedereen te laat is met bedanken, maar je hebt volgens mij geen idee wat er aan de hand is... |
||||
IceRabbit42 |
||||
En dan voor de laatste keer een dank voor de meegenomen ondertitels. |
||||
Grabit |
||||
Pcies, je zegt het goed.Ze vonden het " normaal " maar dat wil dus niet zeggen dat men het NIET op prijs stelde.Er geen waardering voor haden.Dat hadden ze dus wel. |
||||
Freaky85 |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 23:07 |
||||
Quote: Natuurlijk heb ik pagina 1 gelezen maar jij pagina 69 blijkbaar niet Het gaat over een oudere post waar ze nu over bezig zijn... |
||||
alfabrand |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 23:08 |
||||
Ook ik spreek graag mijn dank uit aan allen die deze website hebben beheerd en/of hebben voorzien van ondertitels. Mijn kinderen en ik hebben heel veel plezier gehad van jullie inzet. Helaas is BREIN voortdurend op zoek naar mogelijkheden om plezier te vergallen waaraan de plezierindustrie niets verdient. |
||||
maildeamon |
Geplaatst op donderdag 28 november 2013 23:10 |
||||
Quote: helaas denk ik dat binnen korte tijd meeste leden ook weg zijn. Want lullen over series okee maar meeste kijken liever series en geen subs..... ja ach denk niet dat er heel veel zullen komen lullen.... mvg maildeamon |
||||
|