BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Mike |
Geplaatst op maandag 13 september 2010 18:38 |
||||
TwoM +1 |
||||
Deleted_ |
Geplaatst op maandag 13 september 2010 23:54 |
||||
@ActionJackson schreef: |
||||
Angelodv |
Geplaatst op dinsdag 14 september 2010 06:34 |
||||
Doe gewoon zo verder, de subs zijn perfect in mijn ogen |
||||
Stevo |
Geplaatst op woensdag 29 september 2010 22:42 |
||||
Dit zijn de kijkercijfers voor de premiere: Vincit omnia veritas! |
||||
Scaper1 |
Geplaatst op donderdag 30 september 2010 09:25 |
||||
Quote: Kijkcijfers zijn slecht ja, dit komt door: 1. Veel kijkers wisten niet dat Syfy besloten had om SGU van de vrijdag naar de dinsdag te zetten. Dit lees ik tenminste op Amerikaanse fora. Verwacht daarom ook volgende week iets meer kijkers. 2. SGU moet het opnemen tegen de goed bekeken series van de grote zenders. Terwijl vrijdagsavonds over het algemeen een rustige avond is waar minder concurrentie is. Syfy moet gewoon Vrijdagavond Scifi avond terughalen. Dus SGU, Caprica en Sanctuary. Dan zullen de kijkcijfers wel wat beter zijn. Aan de andere kant heeft SGU gewoon veel fans van SG1 en Atlantis weggejaagd. SGU is donker, deprimerend en mist de humor en vlotte actie van SG1 en Atlantis. In mijn ogen was het cancellen van Atlantis dan ook een vergissing. Ik persoonlijk had liever meer McKay en Sheppard willen zien dan de wat saaie en deprimerende karakters van SGU. Ik verwacht overigens niet dat de kijkcijfers van Caprica beter zullen worden. Zelfde verhaal als SGU eigenlijk. |
||||
john123 |
Geplaatst op donderdag 30 september 2010 09:48 |
||||
Aan de andere kant heeft SGU gewoon veel fans van SG1 en Atlantis weggejaagd. SGU is donker, deprimerend en mist de humor en vlotte actie van SG1 en Atlantis. In mijn ogen was het cancellen van Atlantis dan ook een vergissing. Ik persoonlijk had liever meer McKay en Sheppard willen zien dan de wat saaie en deprimerende karakters van SGU. |
||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op donderdag 30 september 2010 11:18 |
||||
SGU is zeker beter geworden aan het eind van het seizoen. De premiere van seizoen 2 was een prachtig einde en begin. (was nummertje 3, deel 1 en 2 waren de 2 laatste afleveringen van seizoen 1). Daarnaast eindigden ze de aflevering met een prachtig nummer! |
||||
ActionJackson |
Geplaatst op woensdag 08 juni 2011 03:30 |
||||
Quote: Dat een windscherm een windshield is had ik volgens mij allang gezegd. Moeilijk hè, lezen? Voor alle zekerheid, dit is geen ironie en ook geen sarcasme. Blijkbaar vind je dat gewoon echt moeilijk. Waar heb ik iemand overbodig genoemd? Ik heb hem een redundantfantast genoemd, een term die ikzelf verzonnen heb, waarvan de betekenis is "iemand die zijn fantasie gebruikt in situaties waar dat compleet overbodig is". Maarja, dat toont maar weer eens aan dat dingen verkeerd over kunnen komen als je zelf woorden gaat verzinnen. Daarom doet alleen een complete idioot dat in zijn vertalingen. Wat betreft mijn vertaalniveau, waar baseer je jouw mening op? Als je de ondertitels erbij pakt die ik voor deze site heb gemaakt (wat afleveringen van Criminal Minds en Dollhouse) of die ik elders heb gepost (zoals die voor Zeitgeist Addendum) dan zul je zien dat het niveau beduidend hoger is dan dat van de gemiddelde subs hier op de site. Of zoog je die negatieve mening over mijn vertaalkwaliteiten gewoon uit je duim omdat je me onsympathiek vindt na mijn kritiek op ThaThom hier in het forum? Als je je mening daadwerkelijk ergens op baseert dan hoor ik dat graag van je (met specifieke voorbeelden AUB ). In tegenstelling tot sommige mensen hoor ik wel graag andermans mening aan en ben ik ook zeer bereid om te leren als ze gelijk hebben. PS Wat is een TwoM? ActionJackson wijzigde dit bericht op 08-06-2011 om 03:35, totaal 3 keer bewerkt |
||||
Leegaert |
Geplaatst op woensdag 08 juni 2011 07:05 |
||||
TwoM was mijn vorige nick |
||||
ActionJackson |
Geplaatst op woensdag 08 juni 2011 20:08 |
||||
Was al die tijd niet meer hier op het forum geweest en was eigenlijk al half vergeten dat dit topic bestond. Toen ik echter de aanval op mijn persoon van Minouhse zag staan kon ik het niet laten om te reageren. Ik ben nogal makkelijk uit de tent te lokken op die manier, helemaal als ik zo'n aanval met logische argumenten simpel kan ontzenuwen. En dan boeit het me ook niet of de post waar ik op reageer 1 dag of 10 jaar oud is. Als ik hem voor het eerst lees, dan zal ik erop reageren. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op woensdag 08 juni 2011 20:12 |
||||
Newscrew
Zullen we hier een slotje op zetten en een vertaal discussie voeren op de plek waar het hoort? |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|