BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
||||||
Auteur | Bericht | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
DarkForce |
Geplaatst op maandag 05 oktober 2009 10:20 |
|||||
john123: Had ik persoonlijk geen last van john123: Ik miste het niet maar daar heb je wel een punt. Atlantis en SG-1 hadden een geweldige soundtrack, en die waren binnen korte tijd erg bekend, wat uiteraard een voordeel is john123: Dat was ook juist de bedoeling neem ik aan. Ze zijn nu nog erg afstandelijk omdat ze allemaal andere dingen willen. De ene helft wil zo snel mogelijk naar huis. Op wat voor manier dan ook (ze willen de stargate alle mogelijk adressen laten draaien, zelfs als dat hun energievoorraad uitput->geen lucht meer..) En de andere helft wil op ontdekking uit. Dat botst natuurlijk en dan krijg je een beetje die sfeer. john123: Ach vind ik ook wel begrijpelijk. Wat doe jij als je opeens op een niet te bevatten afstand van je thuis terecht komt met maar een kleine kans om ooit nog thuis te komen..Ja dan kan je agressief en/of hysterisch worden, en loop je niet grappen makend vrienden te maken. "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
|||||
Dratone |
Geplaatst op maandag 05 oktober 2009 10:35 |
|||||
Management
Ik vond het een redelijke pilot, maar ben nog niet helemaal overtuigd. Waar SG-1 en Atlantis beide mijn aandacht meteen grepen, duurde dat bij deze relatief lang en bovendien in mindere mate. |
|||||
Pielie |
Geplaatst op maandag 05 oktober 2009 14:43 |
|||||
Ik kwam nog wat ratings tegen op http://www.tv.com |
|||||
kielekiele |
Geplaatst op maandag 05 oktober 2009 16:31 |
|||||
Quote: Dat is toch normaal bij de eerste aflevering(en)? In mn herinnering was dat ook bij SGA. Na de eerste afleveringen kunnen ze er pas een "credits filmpje" van maken, anders verraden ze teveel... En daar zit de soundtrack onder... Ik vond het iig een goed begin. |
|||||
Kareltje538 |
Geplaatst op maandag 05 oktober 2009 16:40 |
|||||
Ik vond het een mooie pilot. Moet ik er wel bijzeggen dat ik hem uit |
|||||
kreekie |
Geplaatst op zondag 11 oktober 2009 13:26 |
|||||
o o o wat een irritante Eli Wallace dezelfde copy als Dr. Rodney McKay. dat hoeft nou ook weer niet. |
|||||
eapoe |
Geplaatst op dinsdag 20 oktober 2009 19:51 |
|||||
Ik ben het met de meeste eens. Ik blijf gewoon nog even volgen ... we zijn erg gewend geraakt aan SG1. Tot nu toe niet veel aktie. Van mij mogen er nog een paar het loodje leggen. Wat ik niet begrijp (even wat anders) is dat ze Sarah Conner Chronicles hebben laten schieten voor Dolhouse. Wat ik bedoel is dat ik benieuwd ben of ze midden in deze serie de stekker al weer uittrekken... want de mening van de kijkers telt (bijna) niet meer mee. |
|||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op dinsdag 20 oktober 2009 20:04 |
|||||
eapoe: Sarah Conner Chronicles en Dollhouse zijn van Fox. Stargate Universe op syfy dys helemaal los van elkaar. Stargate Universe doet het goed met de kijkcijfers dus een 2e seizoen staat nu al zowat vast. |
|||||
Advertentie | ||||||
|
||||||
borry2 |
Geplaatst op dinsdag 20 oktober 2009 22:24 |
|||||
De pilot en de daarop volgende aflevering hebben mij nog niet echt overtuigd. borry2 wijzigde dit bericht op 20-10-2009 om 22:24, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
r3p0 |
Geplaatst op vrijdag 23 oktober 2009 11:17 |
|||||
imo staat SG-1 + Atlantis reeks op gelijk niveau Opinions are like assholes..... Everybody has one ! |
|||||
vi0 |
Geplaatst op vrijdag 23 oktober 2009 12:29 |
|||||
Tot nu toe nog niet veel actie gezien... Vond Atlantis veel beter. |
|||||
arjen2710 |
Geplaatst op vrijdag 23 oktober 2009 13:04 |
|||||
tja.. ik weet het nog niet... ik heb het allemaal nu wel gezien denk ik.. en ik denk dat de producers het allemaal wel een keer verfilmd hebben.. dus krijg je verhalen en personages .... en nu op een schip "in a galaxy far far away" maar been there.. seen it and have the t-shirt |
|||||
kreekie |
Geplaatst op vrijdag 23 oktober 2009 20:17 |
|||||
veel gezeik weinig aktie pfffffffffffff |
|||||
eapoe |
Geplaatst op zaterdag 24 oktober 2009 23:44 |
|||||
MrBlueEyes:Twas maar een voorbeeld hoor - ik hoop dat ze deze serie wel even de tijd gunnen en ONS natuurlijk. |
|||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op zondag 25 oktober 2009 01:15 |
|||||
eapoe: Zoals ik al zei hij is op Syfy en de kijkcijfers doen het goed. Seizoen 2 staat al op de website grijs gedrukt, dus die is al zowat zeker. Net Light gekeken, in tegenstelling tot veel mensen op tv.com vond ik het een erg sterke aflevering. Helaas vergelijk veel mensen SGU nog te veel met SG1 en SGA. De 2 eerste series zijn voornamelijk actie/humor series. SGU is op de eerste plaats een drama-serie. Het drama gedeelte word dan ook goed belicht. Het schip doet het nu weer. Dus nu kan er weer naar planeten worden gereisd en het schip worden ontdekt. Daarnaast zal er ook veel gebeuren tussen de mensen op het schip. MrBlueEyes wijzigde dit bericht op 25-10-2009 om 01:16, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
DarkForce |
Geplaatst op zondag 25 oktober 2009 01:20 |
|||||
MrBlueEyes: Ik ben het wel met je eens, maar, de makers moeten de bestaande fans toch wel enigzins tevreden houden (zeker als je kijkt dat SGA eigenlijk plaatsgemaakt heeft voor SGU). Ik zie mezelf als een serie-kijker die voor veel open staat, en ben dan ook vrij tevreden over hoe SGU zich tot nu toe ontwikkeld. Daar tegenover staat dat ik toch wel wat meer verwacht. Het tempo is vrij laag op dit moment, en er wordt wat teveel nadruk gelegd op het drama aspect als je het mij vraagt. Natuurlijk is het niet vreemd hoe de makers de serie tot nu toe in beeld gebracht hebben, maar ze hadden toch in wat kortere tijd deze problemen aan kunnen tippen (kortere tijd voor ons(de kijker) dan), zodat men wat meer kan gaan ontdekken (want daar draait stargate als je het mij vraagt nog steeds om, de ontdekkingsreis(ok klinkt een beetje star trek achtig maar dat vind ik wel). Stel ze introduceren binnenkort wat spannende aliens dan zijn de bestaande fans weer tevreden, maar ik denk niet dat makers dat zullen doen.. "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
|||||
UrbanDjampa |
Geplaatst op zondag 25 oktober 2009 01:24 |
|||||
Episode 5 vond ik eindelijk een redelijke goede aflevering. Cast is vooralsnog veels te groot waardoor ik niet echt een favo personage kan vinden. Voor mij is iedereen expendable..ok Eli heeft misschien wel wat. En die videoboodschappen zijn echt UrbanDjampa wijzigde dit bericht op 25-10-2009 om 01:26, totaal 3 keer bewerkt Yesterday is history. Today is a gift. Tomorrow is Mystery! |
|||||
gipsy79 |
Geplaatst op donderdag 29 oktober 2009 10:22 |
|||||
het enige wat ik me afvraag aan sgu is waar blijvende aliens en bijbehoorden actie, verder vindt ik het verhaal nog goed en aangezien ik sg1 en sga helemaal heb gezien zal ik deze ook wel blijven kijken goed of niet goed. de gate en chevrons zijn in ieder geval aanwezig |
|||||
MarcelS1 |
Geplaatst op donderdag 29 oktober 2009 14:42 |
|||||
Ik ben tot nu toe zeker niet ontevreden, is hier al eerder gezegd, vind jammer dat Lou Diamond Philips niet op het schip aanwezig is. |
|||||
vi0 |
Geplaatst op donderdag 29 oktober 2009 15:33 |
|||||
Volledig mee eens, Light was wel een goeie aflevering. |
|||||
amavis |
Geplaatst op donderdag 29 oktober 2009 17:55 |
|||||
Ik heb inmiddels een paar afleveringen gezien. Het gaat inderdaad om de menselijke interactie en niet de actie en in mijn mening maakt dit een sloom vehikel. Kijk er nog wel naar, maar van mij hadden ze atlantis door mogen laten gaan en universe in de ijskast kunnen knikkeren. |
|||||
MarcelS1 |
Geplaatst op zaterdag 31 oktober 2009 10:44 |
|||||
Atlantis is voor mij op tijd, misschien al iets te laat, gestopt. |
|||||
eapoe |
Geplaatst op zaterdag 31 oktober 2009 13:43 |
|||||
MrBlueEyes: Ik moet eindelijk nu toegeven dat de serie me gaat "pakken". Je krijgt nu een soort "wie is wie en wie spreekt de waarheid". Cool !!! |
|||||
DarkForce |
Geplaatst op zaterdag 31 oktober 2009 14:17 |
|||||
Ik begin het juist wat minder te vinden. Universe lijkt steeds minder op Sg-1 en Atlantis, wat ik toch 2 geweldige series vondt. Paar voorbeelden: "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
|||||
vi0 |
Geplaatst op zaterdag 31 oktober 2009 14:35 |
|||||
Vreemd die aliens die los koppelden van Destiny... Misschien vi0 wijzigde dit bericht op 31-10-2009 om 14:36, totaal 1 keer bewerkt |
|||||
|