BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Remcog |
Geplaatst op maandag 09 september 2013 22:19 |
||||
Nee!! Er mag verdomme ook wel eens iemand blijven leven aan het eind van een serie |
||||
blade1600 |
Geplaatst op dinsdag 10 september 2013 00:33 |
||||
Goede aflevering weer, alleen voelt het niet alsof dit echt het laatste seizoen is. Het zou naar mijn idee zo dicht tegen het einde aan meer over Dexter zelf en zijn geheimen moeten gaan. Helemaal als je het bijvoorbeeld met een serie als Breaking Bad vergelijkt die ook bijna afgelopen is. |
||||
bartwillem |
Geplaatst op dinsdag 10 september 2013 09:04 |
||||
Goede aflevering? Het wordt met de week tenenkrommender. Zeker als je tegelijkertijd ook Breaking Bad kijkt (ook laatste seizoen en echt briljante afleveringen). |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op dinsdag 10 september 2013 11:01 |
||||
Newscrew
@bartwillem Je bekijkt het voor de helft verkeerd. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
blade1600 |
Geplaatst op woensdag 11 september 2013 18:57 |
||||
Quote: Je hebt gelijk dat het cheesy en rommelig is, maar ik bedoelde de aflevering op zich. Daarom zei ik er ook bij dat het niet echt voelt alsof we dicht bij het einde zijn, wat je wel duidelijk merkt bij Breaking Bad. Dat is echt gewoon een niveau hoger. Dexter is de laatste seizoenen iets minder, maar ik vermaak me er nog wel mee. De scenes met de marshall die elke keer zo dicht bij Hannah zit zijn bijna lachwekkend, en de vele nutteloze verhaallijnen zoals bv de dochter van Masuka storen mij ook een beetje dus ik begrijp wel wat je bedoelt. Het lijkt ook alsof de schrijvers soms vergeten dat Dexter zelf een drang heeft voor moorden. Vroeger had hij vaak op het einde nog tijd voor een slachtoffer, maakte niet uit hoe druk het was. Ik hoop dat ze een goed einde hebben bedacht, idd levend of dood. Zelf denk ik dat Debra uiteindelijk Dexter arresteerd/vermoordt omdat ze niet wil dat Harrison door twee moordenaars wordt opgevoed. Ik lees totaal geen spoilers, en kijk niet eens de previews omdat ik totaal verrast wil worden. Ik ben benieuwd! |
||||
eherni |
Geplaatst op donderdag 12 september 2013 18:22 |
||||
Het hele seizoen is vrij matig dus dusver. Erg jammer, want ik berheug mij altijd zeer op een nieuwe seizoen van Dexter. De eerste zes afleveringen leken wel allemaal op zich staande verhaaltjes. Van mindere kwaliteit dan we gewend waren. Ik heb net aflevering tien gekeken en moest echt moeite doen om het af te kijken. Oeverloos gezwam, nauwelijk spanning en zeer voorspelbaar eind. eherni wijzigde dit bericht op 12-09-2013 om 18:22, totaal 1 keer bewerkt |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op donderdag 12 september 2013 18:28 |
||||
Newscrew
Als je jezelf moet dwingen om iets te kijken, waarom kijk je het dan? Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
JustMike |
Geplaatst op donderdag 12 september 2013 18:36 |
||||
Quote: Puur om te zien hoe het afloopt It's Simple. We Kill The Batman. |
||||
NathalieM |
Geplaatst op donderdag 12 september 2013 22:17 |
||||
Ik kijk momenteel ook nog maar omdat het nog maar zo weinig afleveringen zijn (en ik geef nog om Deb). De grote lijnen van de finale zijn trouwens al online te lezen. Spoiler!Die heel teleurstellend waren. (waren spoilers die uitkwamen vlak voor aflevering 8 ofzo en alles klopt tot nu toe, en lijkt ook te kloppen op basis van de promo)Ik denk dat een serie zoals deze er baat bij had gehad als alles in minder seizoenen was geweest en de verhaallijnen beter waren uitgepland. Michael C. Hall zegt zelf dat de algemene seizoen 2 storyline (dat hij al bijna ontdekt was als de 'Bay Harbor Butcher') al veel te vroeg was gebruikt en beter later was geweest. Die was ideaal geweest dichter bij het einde maar als ze die nu weer gebruiken krijg je klachten dat ze alles herhalen. Het seizoen is over het algemeen wel een warhoop. Zoveel onnodige subplots met Masuka en zijn dochter, Quinn (ook altijd met één of andere relatie elk seizoen blijkbaar), Zach (wordt geïntroduceerd, wordt 2 eps later eindelijk interessant, en dan boem gedaan), Vogel (begon interessant maar na een tijd werd het gewoon repetitief en irritant en dan achteraf vraag je je af wat het punt nu was). Met het onderzoek naar LaGuerta werd niets gedaan. En Deb heeft begin dit seizoen ook een crimineel vermoord waar onderzoek naar was maar dat is ook op niets uitgedraaid? Plus haar PTSD lijkt blijkbaar automatisch genezen na haar moord/zelfmoordpoging. Ik vind het nu ook niet superslecht ofzo maar het is wel vrij ondermaats vergeleken met wat ze vroeger waren. En het is voor redenen zoals deze dat de beslissing om een serie te eindigen bij de showrunner/schrijvers moet liggen, en niet bij het netwerk dat het uitzendt. Sidenote: dat ene Harrison moment was wel grappig want als hij valt zie je dat zijn stuntdubbel overduidelijk een veel oudere gast is. |
||||
eherni |
Geplaatst op vrijdag 13 september 2013 07:32 |
||||
Quote: Omdat ik zeven seizoenen met zeer veel plezier naar Dexter heb gekeken en nu wel wil weten hoe het gaat aflopen. Dit laatste seizoen is gewoon vrij matig en zo slecht als aflevering tien zullen de laatste twee afleveringen waarschijnlijk (hopelijk) niet zijn. eherni wijzigde dit bericht op 13-09-2013 om 07:32, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Inartie |
Geplaatst op maandag 16 september 2013 16:49 |
||||
Nou nog eentje te gaan. Vond deze één na laatste wel wat tam. |
||||
tresonyx |
Geplaatst op maandag 16 september 2013 19:15 |
||||
Quote: Tam en erg voorspelbaar allemaal ... hoop echt dat de laatste dat goed maakt! tresonyx wijzigde dit bericht op 16-09-2013 om 19:17, totaal 2 keer bewerkt |
||||
mava95 |
Geplaatst op zondag 22 september 2013 12:46 |
||||
Clyde Phillips (showrunner S 1-4) geeft zijn mening over de latere seizoenen van Dexter en zal na de series finale zijn eigen persoonlijke einde bekendmaken. |
||||
TheHague85 |
Geplaatst op maandag 23 september 2013 02:00 |
||||
Net 'live' gekeken... |
||||
kees27 |
Geplaatst op maandag 23 september 2013 22:43 |
||||
Quote: Ennnn bedankt... heb net Dexter afgekeken, en was heel benieuwd naar de reacties, ik vond het een heel sterk einde. Had alleen niet verwacht spoilers van Breaking Bad te vinden...bedankt, nee echt, bedankt ! |
||||
bartwillem |
Geplaatst op maandag 23 september 2013 23:29 |
||||
En er stond nog wel in hoofdletters erbij: let op, spoilers. Dat je het dan nog leest is jouw fout, niet de mijne. En die ene zin zegt eigenlijk lang niet alles. bartwillem wijzigde dit bericht op 23-09-2013 om 23:30, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
skeluh |
Geplaatst op maandag 23 september 2013 23:49 |
||||
Bye Bye Dexter Morgan ... Thank U 4 Everything ! |
||||
kees27 |
Geplaatst op dinsdag 24 september 2013 00:34 |
||||
Quote: Ja ik verwacht Dexter spoilers, en die had ik net afgekeken dus dat was geen probleem, maar Breaking Bad spoilers in een Dexter topic... beetje jammer |
||||
jellesteeg |
Geplaatst op zondag 11 mei 2014 13:18 |
||||
Ben nooit aan seizoen 8 begonnen. Ga ik ook nooit doen denk ik. Heb 7 geweldige seizoenen gezien van Dexter, en wil m'n beeld niet laten verpesten door zo'n laatste seizoen. |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op zondag 11 mei 2014 14:01 |
||||
Newscrew
Quote: ??? Als je het niet gezien hebt, hoe weet je dan dat je het niet leuk zal vinden? Ik moet toegeven dat ik het liever nét iets anders had willen zien eindigen, maar seizoen 8 was zeker om van te genieten. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
jellesteeg |
Geplaatst op zondag 11 mei 2014 21:33 |
||||
Quote: Snap je vraagtekens. Is gewoon zo dat je overal leest dat het einde zonde is. Teveel dingen die onbeantwoord blijven etc. Wil het mooi zo houden. Zou er ooit een spin-off komen van Dexter, dan kijk ik seizoen 8 natuurlijk wel even. Maar zolang het niet nodig is sla ik over. En dat terwijl ik niet zonder Dex kan. |
||||
Inartie |
Geplaatst op zondag 11 mei 2014 21:37 |
||||
En als jij bij seizoen 7 stopt, blijf je dan niet met vragen zitten? |
||||
RainbowSword |
Geplaatst op zondag 11 mei 2014 21:49 |
||||
Quote: Blijkbaar vind je de serie toch niet zo leuk dan, anders zou je niet eens bedenken of je seizoen 8 zou gaan kijken, maar zou je die al aan het kijken zijn of zelfs al af hebben Nieuws over series lezen? http://www.seriesfeed.com/ |
||||
Stevo |
Geplaatst op donderdag 09 juli 2015 14:53 |
||||
De ultieme binge is over! Stevo wijzigde dit bericht op 09-07-2015 om 16:27, totaal 1 keer bewerkt Vincit omnia veritas! |
||||
sarahhime |
Geplaatst op donderdag 09 juli 2015 21:45 |
||||
^ Ben het geheel met je eens. Ik vond het in het begin toch wel een stom einde, maar inmiddels heb ik er wel vrede mee, voor Dexter zelf was dat wel het perfecte einde uiteindelijk. |
||||
|