BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Desiree |
Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 19:25 |
||||
Met stijgende verbazing lees ik wat er hier allemaal gebeurt!! Niet te geloven dat iemand die zich zo zonder gewin inzet voor anderen op deze manier gekwetst wordt! @Superopa: alle begrip dat je er klaar mee bent. |
||||
Seba28 |
Geplaatst op woensdag 25 mei 2011 20:51 |
||||
Mmm Ik voel toch wel wat tweedracht. Ik denk niet dat het ooit de bedoeling was iemand te schofferen. Wel denk ik dat een aantal personen zich de vraag stellen of er al dan niet wel uitleg moet gegeven worden waarom iemand stopt of even stopt. Daarvoor heb we nu het forum waar men kan aangeven wie in pauze/stopt of gestopt is. Daarbij komt dat jammer genoeg SuperOpa blijkbaar kort na elkaar heel wat tegenslag heeft gehad en dus ja zo een x aantal topics heeft gestart met de vermelding te stoppen of even te stoppen. Sommigen zien dit liever niet, anderen hebben daar geen probleem mee. Persoonlijk denk ik dat er in een community als Bierdopje waarschijnlijk nog wel wat mensen zijn die onverwachte problemen krijgen en/of met een zware emotionele tegenslag komen te zitten. Of je dat dan al dan niet moet gaan uiteen zetten.. De stelling is eigenlijk: moet er uitleg gegeven worden waarom iemand stopt of even stopt. Antwoord: Neen en dus zijn deze topics misschien overbodig. Al kan ik het me wel voorstellen dat het kan dienen als een hart onder de riem. Daarom stel ik voor gewoon dit topic te sluiten want deze was sowieso slapend en zo gaan we weer een hoop tegen- en voorstanders gaan uitlokken. Dit is mijns insziens niet nodig. Respect aan SuperOpa en heel veel medeleven maar laten we dit maar afronden. Gewoon mijn mening.. |
||||
Xandecs |
Geplaatst op donderdag 26 mei 2011 10:50 |
||||
Beheerder
Als er nog iets vertaal gerelateerd gemeld dient te worden kan dit in het volgende topic worden aangegeven:Vertalerstopic - Geef het hier aan als je afwezig bent |
||||
Vampie |
Geplaatst op donderdag 26 mei 2011 11:27 |
||||
Kom hier nog niet zo gek lang, maar ken de ondertiels van Superopa maar al tegoed. |
||||
oldfart4u |
Geplaatst op donderdag 26 mei 2011 12:29 |
||||
super opa |
||||
Smurfjeg |
Geplaatst op donderdag 26 mei 2011 13:04 |
||||
SuperOpa, Bedankt voor de subs. Wij hebben er hier met z'n allen steeds enorm van genoten! Hopelijk kom je weer erg snel terug... |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|